Στην αγορά 12 containerships από την Borealis Finance LLC προχώρησε η Global Ship Lease, με μία συμφωνία αξίας 233,9 εκατ. δολ.
Τα πλοία με ένα μέσο μέγεθος περίπου 3.000 TEU και μια μέση ηλικία 11 ετών, είναι όλα ναυλωμένα σε κορυφαίους διαχειριστές τακτικών γραμμών, με υπόλοιπη διάρκεια ναύλωσης από τρεις έως 25 μήνες.
Με την ολοκλήρωση αυτής της εξαγοράς ο στόλος της εισηγμένης στο NYSE ναυτιλιακής εταιρείας Global Ship Lease θα περιλαμβάνει 62 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολική μεταφορική ικανότητα 322.770 TEU, καθιστώντας την Global Ship Lease τον όγδοος μεγαλύτερος πλοιοκτήτη πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με βάση υπολογισμού τα TEU.
Τα 12 πλοία έχουν προγραμματιστεί για παράδοση κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021. Η εταιρεία αναμένεται να χρηματοδοτήσει την αγορά με μετρητά, με δάνειο αλλά και την έκδοση στους πωλητές υφιστάμενες 8.00% Senior Unsecured Notes ύψους 35 εκατ. δολ.
Τα νεοαποκτηθέντα πλοία αναμένεται να συνεισφέρουν περίπου 60,5 εκατομμύρια δολάρια στα προσαρμοσμένου EBITDA της Global Ship Lease τους πρώτους 12 μήνες.
Ο Γιώργος Γιουρούκος, Εκτελεστικός Πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η συμφωνία για την απόκτηση αυτών των 12 πλοίων, θα επιδράσει θετικά στις ταμειακές ροές από την πρώτη ημέρα, χωρίς επιπλέον έκδοση κοινών μετοχών. Τα πλοία έχουν έναν ελκυστικό συνδυασμό υφιστάμενων και μεσοπρόθεσμων ναυλώσεων καθώς η αγορά έχει μία ανοδική δυναμική τόσο όσον αφορά στους ναύλους όσο και στην διάρκεια των ναυλώσεων.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη