Στην αγορά 12 containerships από την Borealis Finance LLC προχώρησε η Global Ship Lease, με μία συμφωνία αξίας 233,9 εκατ. δολ.
Τα πλοία με ένα μέσο μέγεθος περίπου 3.000 TEU και μια μέση ηλικία 11 ετών, είναι όλα ναυλωμένα σε κορυφαίους διαχειριστές τακτικών γραμμών, με υπόλοιπη διάρκεια ναύλωσης από τρεις έως 25 μήνες.
Με την ολοκλήρωση αυτής της εξαγοράς ο στόλος της εισηγμένης στο NYSE ναυτιλιακής εταιρείας Global Ship Lease θα περιλαμβάνει 62 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με συνολική μεταφορική ικανότητα 322.770 TEU, καθιστώντας την Global Ship Lease τον όγδοος μεγαλύτερος πλοιοκτήτη πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με βάση υπολογισμού τα TEU.
Τα 12 πλοία έχουν προγραμματιστεί για παράδοση κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021. Η εταιρεία αναμένεται να χρηματοδοτήσει την αγορά με μετρητά, με δάνειο αλλά και την έκδοση στους πωλητές υφιστάμενες 8.00% Senior Unsecured Notes ύψους 35 εκατ. δολ.
Τα νεοαποκτηθέντα πλοία αναμένεται να συνεισφέρουν περίπου 60,5 εκατομμύρια δολάρια στα προσαρμοσμένου EBITDA της Global Ship Lease τους πρώτους 12 μήνες.
Ο Γιώργος Γιουρούκος, Εκτελεστικός Πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η συμφωνία για την απόκτηση αυτών των 12 πλοίων, θα επιδράσει θετικά στις ταμειακές ροές από την πρώτη ημέρα, χωρίς επιπλέον έκδοση κοινών μετοχών. Τα πλοία έχουν έναν ελκυστικό συνδυασμό υφιστάμενων και μεσοπρόθεσμων ναυλώσεων καθώς η αγορά έχει μία ανοδική δυναμική τόσο όσον αφορά στους ναύλους όσο και στην διάρκεια των ναυλώσεων.
Latest News
Στο 7,4% του παγκοσμίου στόλου τα πλοία με εναλλακτικά καύσιμα - Οι εκτιμήσεις της Intermodal
Ενώ η χρηματοδότηση στην πιο πράσινη ναυτιλία σημειώνει πρόοδο, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές προκλήσεις
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι