
Η πρωτοφανής κρίση στις αλλαγές πληρωμάτων που προκάλεσε η πανδημία, οι προκλήσεις στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού αλλά και η ασφάλεια της ζωής τη θάλασσα ήταν μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν στο 11th Annual Operational Excellence in Shipping Forum της Capital Link, οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν χθες και ολοκληρώνονται σήμερα διαδικτυακά.
Η εξομάλυνση της κατάστασης στις αλλαγές πληρωμάτων είναι ένα παγκόσμιο ζήτημα, τονίσθηκε στο συνέδριο και απαιτεί συντονισμό πολλών διεθνών και εθνικών οργανισμών, αλλά και των πλοιοκτητών, των ναυλωτών και άλλων εμπλεκομένων μερών.
Την ίδια στιγμή, στο συνέδριο τονίστηκε ότι η πρόσφατη κρίση στην Ινδία δημιούργησε επιπλέον προβλήματα και ανέδειξε τον επείγοντα χαρακτήρα που έχει η αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού.
Στην ασφάλεια των πληρωμάτων στις συνθήκες ζωής των ναυτικών στην εποχή της πανδημίας αλλά και στις προτεραιότητες της Capital Maritime στην διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού αναφέρθηκε ο Capt. Παναγιώτης Δρόσος Chief Operating Officer – της Capital Maritime.
Ο Capt Δρόσος σημείωσε μεταξύ άλλων ότι στην στην Capital Maritιme το ανθρώπινο στοιχείο θεωρείται θεμελιώδης πυλώνας της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Μονίμως η εταιρεία διερευνά συνεχώς τρόπους με τους οποίους μπορεί να βελτιωθεί η ασφάλεια των πληρωμάτων και η ασφαλής πλοήγηση στη θάλασσα. Επιδιώκουμε τόνισε ο κ. Δρόσος να διασφαλίσουμε και ταυτόχρονα να προωθήσουμε την ψυχική, σωματική και υλική ευημερία των ανθρώπων μας στο πλοίο και στην ξηρά αλλά και των οικογενειών τους, σε αυτούς τους καιρούς που κυριαρχεί η αβεβαιότητα.
Στη συνέχεια ο εκπρόσωπος της Capital Maritime αναφέρθηκε στην άνευ προηγουμένου κατάσταση που βίωσαν 400.000 ναυτικοί από όλο τον κόσμο που εγκλωβίστηκαν λόγω της πανδημίας στα πλοία και συνέχισαν να εργάζονται χωρίς να μπορούν να αντικατασταθούν, λόγω των περιοριστικών μέτρων στις μετακινήσεις που έλαβαν οι κυβερνήσεις. Η ναυτιλία αντιμετώπισε την βαθύτερη κρίση αλλαγής πληρώματος που απείλησε το παγκόσμιο εμπόριο και την ασφάλεια στη θάλασσα, σημείωσε .
Ο Capt Δρόσος συμπλήρωσε ότι συνεχιζόμενα προβλήματα και εμπόδια στις αλλαγές πληρωμάτων είναι η μεγαλύτερη επιχειρησιακή πρόκληση που αντιμετωπίζει η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Σύμφωνα με τον ίδιο είναι θετικό ότι όλο και πιο πολύ αναγνωρίζεται διεθνώς ότι η υπηρεσία των ναυτικών στα πλοία δεν μπορεί να επεκτείνεται επ’ αόριστον και ότι η τρέχουσα κατάσταση είναι μη βιώσιμη. Τέτοιες ανησυχίες διατυπώθηκαν από τον ίδιο τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ), ένθερμο υποστηρικτή της ευημερίας των ναυτικών, σε εργασίες που έγιναν και αφορούν θέματα όπως η κόπωση, η δίκαιη μεταχείριση και οι αμοιβές των πληρωμάτων.
Πράγματι, τόνισε ο ομιλητής τα περισσότερα στοιχεία των στόχων της αειφόρου ανάπτυξης (Ατζέντα του 2030) μπορούν να υλοποιηθούν μόνο με έναν βιώσιμο τομέα μεταφορών που θα υποστηρίζει το παγκόσμιο εμπόριο, διευκολύνοντας την παγκόσμια οικονομία, αλλά κυρίως διασφαλίζοντας την ασφάλεια και την ευημερία των ναυτικών, που είναι η κύρια συνιστώσα της ύπαρξης του.
Η αναγνώρισης των ναυτικών ως «βασικών εργαζομένων» απαιτεί την σαφή υποστήριξη από όλα τα εμπλεκόμενα ά μέρη, ιδίως τις κυβερνήσεις και είναι καταλύτης για να επιλυθεί η κρίση στις αλλαγές πληρωμάτων και να μείνει στη συνέχεια χώρος και χρόνος για άλλα μακροπρόθεσμα σχέδια και επιδιώξεις.


Latest News

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία