
Η πρωτοφανής κρίση στις αλλαγές πληρωμάτων που προκάλεσε η πανδημία, οι προκλήσεις στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού αλλά και η ασφάλεια της ζωής τη θάλασσα ήταν μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν στο 11th Annual Operational Excellence in Shipping Forum της Capital Link, οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν χθες και ολοκληρώνονται σήμερα διαδικτυακά.
Η εξομάλυνση της κατάστασης στις αλλαγές πληρωμάτων είναι ένα παγκόσμιο ζήτημα, τονίσθηκε στο συνέδριο και απαιτεί συντονισμό πολλών διεθνών και εθνικών οργανισμών, αλλά και των πλοιοκτητών, των ναυλωτών και άλλων εμπλεκομένων μερών.
Την ίδια στιγμή, στο συνέδριο τονίστηκε ότι η πρόσφατη κρίση στην Ινδία δημιούργησε επιπλέον προβλήματα και ανέδειξε τον επείγοντα χαρακτήρα που έχει η αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού.
Στην ασφάλεια των πληρωμάτων στις συνθήκες ζωής των ναυτικών στην εποχή της πανδημίας αλλά και στις προτεραιότητες της Capital Maritime στην διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού αναφέρθηκε ο Capt. Παναγιώτης Δρόσος Chief Operating Officer – της Capital Maritime.
Ο Capt Δρόσος σημείωσε μεταξύ άλλων ότι στην στην Capital Maritιme το ανθρώπινο στοιχείο θεωρείται θεμελιώδης πυλώνας της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Μονίμως η εταιρεία διερευνά συνεχώς τρόπους με τους οποίους μπορεί να βελτιωθεί η ασφάλεια των πληρωμάτων και η ασφαλής πλοήγηση στη θάλασσα. Επιδιώκουμε τόνισε ο κ. Δρόσος να διασφαλίσουμε και ταυτόχρονα να προωθήσουμε την ψυχική, σωματική και υλική ευημερία των ανθρώπων μας στο πλοίο και στην ξηρά αλλά και των οικογενειών τους, σε αυτούς τους καιρούς που κυριαρχεί η αβεβαιότητα.
Στη συνέχεια ο εκπρόσωπος της Capital Maritime αναφέρθηκε στην άνευ προηγουμένου κατάσταση που βίωσαν 400.000 ναυτικοί από όλο τον κόσμο που εγκλωβίστηκαν λόγω της πανδημίας στα πλοία και συνέχισαν να εργάζονται χωρίς να μπορούν να αντικατασταθούν, λόγω των περιοριστικών μέτρων στις μετακινήσεις που έλαβαν οι κυβερνήσεις. Η ναυτιλία αντιμετώπισε την βαθύτερη κρίση αλλαγής πληρώματος που απείλησε το παγκόσμιο εμπόριο και την ασφάλεια στη θάλασσα, σημείωσε .
Ο Capt Δρόσος συμπλήρωσε ότι συνεχιζόμενα προβλήματα και εμπόδια στις αλλαγές πληρωμάτων είναι η μεγαλύτερη επιχειρησιακή πρόκληση που αντιμετωπίζει η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Σύμφωνα με τον ίδιο είναι θετικό ότι όλο και πιο πολύ αναγνωρίζεται διεθνώς ότι η υπηρεσία των ναυτικών στα πλοία δεν μπορεί να επεκτείνεται επ’ αόριστον και ότι η τρέχουσα κατάσταση είναι μη βιώσιμη. Τέτοιες ανησυχίες διατυπώθηκαν από τον ίδιο τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ), ένθερμο υποστηρικτή της ευημερίας των ναυτικών, σε εργασίες που έγιναν και αφορούν θέματα όπως η κόπωση, η δίκαιη μεταχείριση και οι αμοιβές των πληρωμάτων.
Πράγματι, τόνισε ο ομιλητής τα περισσότερα στοιχεία των στόχων της αειφόρου ανάπτυξης (Ατζέντα του 2030) μπορούν να υλοποιηθούν μόνο με έναν βιώσιμο τομέα μεταφορών που θα υποστηρίζει το παγκόσμιο εμπόριο, διευκολύνοντας την παγκόσμια οικονομία, αλλά κυρίως διασφαλίζοντας την ασφάλεια και την ευημερία των ναυτικών, που είναι η κύρια συνιστώσα της ύπαρξης του.
Η αναγνώρισης των ναυτικών ως «βασικών εργαζομένων» απαιτεί την σαφή υποστήριξη από όλα τα εμπλεκόμενα ά μέρη, ιδίως τις κυβερνήσεις και είναι καταλύτης για να επιλυθεί η κρίση στις αλλαγές πληρωμάτων και να μείνει στη συνέχεια χώρος και χρόνος για άλλα μακροπρόθεσμα σχέδια και επιδιώξεις.


Latest News

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα