Τριπλέτα συμβούλων για την αξιοποίηση του λιμένος Λευκίμμης στην Κέρκυρα αναζητά το ΤΑΙΠΕΔ. Με τα λιμάνια και τις μαρίνες να έχουν κρατήσει σε μεγάλο βαθμό ζωντανό το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, καθώς επέδειξαν ανθεκτικότητα μέσα στην πανδημία, το Ταμείο προχωρά με γρήγορους ρυθμούς στον σχεδιασμό για την αξιοποίησή τους. Εξετάζεται μάλιστα πέρα από το λιμάνι της Λευκίμμης, το οποίο εξυπηρετεί την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Νότιας Κέρκυρας με την Ηγουμενίτσα, η διεξαγωγή και δεύτερου διαγωνισμού για την υποπαραχώρηση της μαρίνας Σπηλιάς ή της μαρίνας Ημερολιάς.
Η διαχειριστική αρμοδιότητα και των τριών λιμενικών υποδομών ανήκει στον Οργανισμό Λιμένος Κέρκυρας (ΟΛΚΕ), το 100% του μετοχικού κεφαλαίου του οποίου μεταβιβάστηκε στο ΤΑΙΠΕΔ το 2012. Για την αξιοποίηση των assetsτου Οργανισμού έχει προκριθεί η μέθοδος της υποπαραχώρησης σε τρίτους, μέσω μίας ή περισσοτέρων, ταυτόχρονων ή διαδοχικών, συμβάσεων συγκεκριμένων επιχειρησιακών μονάδων, λιμενικών λειτουργιών και υπηρεσιών των λιμενικών και άλλων εγκαταστάσεων.
Οι τρεις διαγωνισμοί που έβγαλε εχθές στον αέρα το ΤΑΙΠΕΔ αφορούν στην πρόσληψη τεχνικού, νομικού και χρηματοοικονομικού συμβούλου για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της διαγωνιστικής διαδικασίας αξιοποίησης των περιφερειακών λιμενικών υποδομών του ΟΛΚΕ. Οι τρεις σύμβουλοι θα παρέχουν υποστήριξη στο Ταμείο, όπως αναφέρεται στις σχετικές προσκλήσεις, ως προς τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της διαγωνιστικής διαδικασίας αξιοποίησης του λιμένος Λευκίμμης (Διαγωνισμός Α’).
Ο Λιμένας Λευκίμμης βρίσκεται στα νότια του νησιού σε απόσταση 43 χλμ. από την πόλη της Κέρκυρας και εξυπηρετεί την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Νότιας Κέρκυρας με την Ηγουμενίτσα.
Επίσης, όπως επισημαίνεται στις τρεις προσκλήσεις υποβολής προσφορών, η ομάδα των συμβούλων ενδεχομένως παρέχουν τις υπηρεσίες τους και για τη διαγωνιστική διαδικασία αξιοποίησης της λιμενικής υποδομής στην περιοχή Σπηλιάς ή της λιμενικής υποδομής στην περιοχή Ημερολιά (Διαγωνισμός Β’).
Μάλιστα, προβλέπεται ότι, εφόσον το ΤΑΙΠΕΔ, κατά την απόλυτη διακριτική του ευχέρεια, επιλέξει να προχωρήσει με τη διενέργεια του Διαγωνισμού Β’, είτε ταυτόχρονα με το Διαγωνισμό Α’, είτε μετά την ολοκλήρωσή του, ο τεχνικός, ο νομικός και ο χρηματοοικονομικός σύμβουλος θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους και για τον Διαγωνισμό Β’.
Η διάρκεια και των τριών συμβάσεων ανέρχεται σε 24 μήνες, ενώ το μέγιστο ύψος της αμοιβής (εξαρτάται από το εάν θα πραγματοποιηθούν τελικά δύο διαγωνισμοί) για τον τεχνικό σύμβουλο ανέρχεται σε 150.000 ευρώ, για τον νομικό σύμβουλο σε 121.000 ευρώ και για τον χρηματοοικονομικό σύμβουλο σε 180.000 ευρώ. Ως καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προσφορών στους τρεις διαγωνισμούς έχει ορισθεί η Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021.
Latest News
Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
Η σιδηροδρομική γραμμή επαναλειτουργεί κατόπιν εξασφάλισης της κυκλοφορίας από τον Διαχειριστή Υποδομής Ο.Σ.Ε.
Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
AVAX: Έπεσαν οι υπογραφές για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά – Το μήνυμα Μιτζάλη
Ο CEO της AVAX Κ. Μιτζάλης, παρουσία Μητσοτάκη, υπέγραψε με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τη σύμβαση για την εκτέλεση του έργου 310 εκατ. ευρώ
Νέα «κίτρινη κάρτα» από την Κομισιόν για τους σιδηρόδρομους - Δίμηνη προθεσμία στην Αθήνα
Η Επιτροπή καλεί την Ελλάδα να συμμορφωθεί με τη νομοθεσία της ΕΕ για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων
Μετρό Θεσσαλονίκης: Με ολοκληρωμένο σχέδιο η απομάκρυνση των επιβατών
Με βάση το πρωτόκολλο η απομάκρυνση των επιβατών στο μετρό Θεσσαλονίκης – Η ανακοίνωση της THEMA
Έπεσαν οι υπογραφές για την υδροδότηση του Ρεθύμνου από το φράγμα Αμαρίου
Το έργο έχει ζωτική σημασία για το Ρέθυμνο και τον Μυλοπόταλο καθώς προβλέπεται να καλύψει τις ανάγκες της 20ετίας σε πόσιμο νερό
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών