
Το δρόμο να διανέμονται τα self test και από σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ, παντοπωλεία, φούρνους κ.λπ. ανοίγει η ΚΥΑ για τα έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού τα οποία θα ισχύουν για το διάστημα από τη Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 21 Ιουνί-ου 2021 και ώρα 6:00.
Παρότι η διαπραγμάτευση με τους φαρμακοποιούς συνεχίζεται ώστε να μην σταματήσει η δωρεάν διάθεση των self test από τα φαρμακεία μετά τις 19 Ιουνίου, το επιτελείο του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχει ήδη προετοιμαστεί για την «επόμενη μέρα», που θα περιλαμβάνει, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, νέα κανάλια διανομής, με κυριότερο τα σούπερ μάρκετ, αλλά όχι μόνο.
Εξάλλου, πριν λίγες ημέρες και ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, είχε αναφέρει ότι προσδιορίστηκαν ως ενδεχόμενα κανάλια δωρεάν διάθεσης των self test τα σούπερ μάρκετ της χώρας.
Ο υπουργός Ανάπτυξης, είχε υπογραμμίσει πως τα self test θα διανέμονται και από άλλα κανάλια, πέραν των φαρμακείων. «Το υπουργείο Ανάπτυξης πιστεύει πως η διανομή μπορεί να γίνεται από τα σούπερ μάρκετ», είχε ξεκαθαρίσει ο αρμόδιος υπουργός.
Πάντως, όπως αναφέρεται στην ΚΥΑ δεν θα προσμετράται ο πληθυσμός που προσέρχεται για την παραλαβή αυτοδιαγνωστικού τεστ, ανεξαρτήτως εάν πραγματοποιεί εμπορική συναλλαγή.
Η εξαίρεση αυτή αφορά καταστήματα τροφίμων, φαρμακεία, πρατήρια υγρών καυσίμων, pet shop, καθαριστήρια, καταστήματα πώλησης καπνικών/ατμιστικών προϊόντων.

Πως θα γίνεται η διάθεση των self test
Από την πλευρά τους τα σούπερ μάρκετ, έχουν αρχίσει να προετοιμάζονται και όπως αναφέρει στέλεχος μεγάλης αλυσίδας στον «Οικονομικό Ταχυδρόμο» αναμένουν να καθοριστούν οι τελικές λεπτομέρειες. Το πιθανότερο είναι τα self test να διανέμονται από τον χώρο του κεντρικού ταμείου των καταστημάτων.
Εκεί θα γίνεται η ταυτοποίηση του δικαιούχου μέσω του προσωπικού αριθμού ΑΜΚΑ και την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας.
Ποιος θα αναλάβει την τροφοδοσία
Η τροφοδοσία – σύμφωνα πάντα με την πρόταση που παρουσιάστηκε στους λιανέμπορους – εξετάζεται να γίνει από τον Στρατό, ο οποίος θα αναλάβει να εναποθέτει σε κεντρικό σημείο τις προμήθειες.
Από εκεί η κάθε αλυσίδα θα παραλαμβάνει τις ποσότητες που της αναλογούν και θα τις μοιράζει στα καταστήματά της σε όλη την Ελλάδα.


Latest News

Στροφή από τις τράπεζες στο asset management – Οι ευκαιρίες και οι τρείς κινήσεις
Αλλαγή της αποταμιευτικής κουλτούρας των Ελλήνων επιδιώκουν οι τράπεζες καθώς βλέπουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια

Το νέο τοπίο στα ράφια των σούπερ μάρκετ – Ο κίνδυνος του συμπιεσμένου ελατηρίου
Από τη συρρίκνωση των προϊόντων στο πλαφον στα κέρδη - Το στοίχημα του Πάσχα στα σούπερ μάρκετ

Τι ψάχνουν τα ξένα funds στην Ελλάδα – Ποιοι κλάδοι βρίσκονται στο «στόχαστρο»
Το θετικό μομέντουμ για την Ελλάδα προσελκύει τα ξένα funds – Τα deals που ξεχώρισαν και ο ρόλος της σταθερότητας

Γιατί «γκρεμίζονται» οι φούρνοι – 800 λουκέτα μέσα τρία χρόνια
«Λουκέτο» έχουν βάλει την τελευταία τριετία 800 φούρνοι – Οι λόγοι – Η επιδότηση του κόστους ενέργειας, ο καφές και η κόντρα με την Ελληνική Ένωση Αρτοποιίας- Ζαχαροπλαστικής

Ξεκινούν οι έλεγχοι για προσφορές και εκπτώσεις - Από Δευτέρα οι «καταδρομικές» στα σούπερ μάρκετ
Τι πρέπει να ξέρετε για τις προσφορές των σούπερ μάρκετ 1+1 δώρο, πολυσυσκευασίες και stickers - Οι παγίδες

Το στοίχημα εξωστρέφειας της Sarantis - Πώς στέλνει τα προϊόντα της στις αγορές του κόσμου
Όχημα στην εξαγωγική δραστηριότητα της Sarantis αποτελεί το Carroten - Ο ρόλος της σειράς Clinea

Νέος πρόεδρος της ΚΕΕΕ ο Γιάννης Βουτσινάς
Στη ψηφοφορία o Γιάννης Βουτσινάς επικράτησε του Γιάννη Μπρατάκου, με 69 έναντι 49 ψήφων

Η μεγάλη ευκαιρία της ΕΕ να φτάσει τις ΗΠΑ στις startups - Τι γίνεται στην Ελλάδα
Η Ευρώπη επενδύει πολλά στο κομμάτι των startups, ειδικά στην ΑΙ, ώστε να κλείσει το κενό με τις ΗΠΑ - Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία

Vodafone: Ολοκλήρωση δύο έργων για την ψηφιακή αναβάθμιση του Δημοσίου Τομέα
Τα έργα που ολοκλήρωσε η Vodafone είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο μετασχηματισμός των υπηρεσιών στα ελληνικά Προξενεία

Οι αυξήσεις στις τιμές ρίχνουν το τζίρο στις επιχειρήσεις εστίασης
«Όσο μπορούμε κρατάμε τις τιμές, αλλά ο κόσμος κάνει πλέον μικρό λογαριασμό» λένε οι επαγγελματίες της εστίασης παραδεχόμενοι ότι η ακρίβεια αποτελεί πρόβλημα