Η Ινδία αναμένεται να δαπανήσει περίπου 7 δισεκατομμύρια δολάρια για την ενίσχυση της παραγωγής αιθανόλης καθώς ετοιμάζεται να διαθέσει στην αγορά ένα πιο «πράσινο» μείγμα βενζίνης στην προσπάθειά της να μειώσει την εξάρτηση της χώρας από το ξένο πετρέλαιο.
Περίπου 10 δισεκατομμύρια λίτρα αιθανόλης θα απαιτούνται κάθε χρόνο για να ικανοποιηθεί το πρότυπο καυσίμου με ανάμειξη 20% αιθανόλης έως το 2025, δήλωσε ο υπουργός Πετρελαίου της Ινδίας Ταρούν Καπούρ σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television την Παρασκευή.
Καύσιμο με τριπλάσια αιθανόλη
Πρόκειται για τριπλασιασμό της ποσότητας αιθανόλης που θα αναμειγνύεται με βενζίνη, σε σύγκριση με το έτος που λήγει τον Νοέμβριο του 2021, όπου η αιθανόλη θα αποτελεί το 9% της αναμεμιγμένης βενζίνης, όπως τόνισε ο Τ. Καπούρ. Η δράση αυτή θα απαιτήσει περίπου 500 δισ. ρουπίες επενδύσεων για την κατασκευή νέων βιοδιυλιστηρίων.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ο Ινδός πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι ανέπτυξε τον εθνικό στόχο της χώρας που είναι να παράγει βενζίνη με 20% αιθανόλη στα επόμενα πέντε χρόνια έως το 2025, σε μια κίνηση που αναμένεται να εξοικονομήσει 4 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Η χώρα επίσης στοχεύει να επεκτείνει τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στον τρίτο μεγαλύτερο εισαγωγέα πετρελαίου στον κόσμο και να βοηθήσει στη μετατροπή του πλεονάσματος ρυζιού της χώρας και των κατεστραμμένων σιτηρών σε αιθανόλη.
Αιθανόλη από σιτηρά
Ενώ το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής αιθανόλης στην Ινδία παράγεται σήμερα από μελάσα ζαχαροκάλαμου, η χώρα πιέζει για μεγαλύτερη παραγωγή αιθανόλης από πηγές εκτός ζαχαροκάλαμου που αποτελούν λιγότερο από το 10% των τρεχουσών προμηθειών, δήλωσε ο Καπούρ. Η κυβέρνηση της Ινδίας προσφέρει μάλιστα οικονομική ενίσχυση και κίνητρα για τη δημιουργία μονάδων απόσταξης που βασίζονται σε μελάσα και σπόρους ως πρώτη ύλη.
«Προχωρώντας, θα πρέπει να φτάσουμε σε ένα στάδιο όπου το 50% της παραγόμενης αιθανόλης θα βασίζεται στη ζάχαρη και το άλλο 50% στα σιτηρά», κατέληξε ο υπουργός Πετρελαίου της Ινδίας.
Latest News
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Η κλιματική αλλαγή δείχνει τα δόντια της - Προστέθηκαν 41 μέρες επικίνδυνης ζέστης
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για την ανθρωπότητα, με τους καύσωνες εντείνονται κάθε χρόνο λόγω της καύσης ορυκτών καυσίμων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Ο κόσμος ξεπέρασε το όριο του 1,5°C ως προς την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας το 2024
Η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή και ο στόχος για τη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας έμειναν μόνο στα χαρτιά
Πάνω από 320 δισ. δολ. ο «λογαριασμός» των φυσικών καταστροφών το 2024
Σύμφωνα με τον αντασφαλιστικό κολοσσό Munich Re το μεγαλύτερο ποσοστό των απωλειών είναι «ανασφάλιστες»
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023
«Αναβαθμίζω το Σπίτι μου»: Ποιοι και πώς θα λάβουν άτοκα δάνεια 5.000 – 25.000 ευρώ
Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την πρεμιέρα του νέου προγράμματος «Αναβαθμίζω το Σπίτι μου» με την επιλογή των δικαιούχων να γίνεται με βάση τη σειρά υποβολής των αιτήσεων
Μητσοτάκης για «Εξοικονομώ 2025»: «Βελτιώνει την ποιότητα ζωής και συμβάλει στην πράσινη ανάπτυξη»
Το πρόγραμμα, οι δικαιούχοι και η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το «Εξοικονομώ 2025»
Ενεργειακή λύση αυτοπαραγωγής «πράσινης» ενέργειας με αποθήκευση από την Elpedison
Η συγκεκριμένη λύση της Elpedison δίνει τη δυνατότητα χωρίς καμία δέσμευση και κανένα κόστος επένδυσης