
Η Ινδία αναμένεται να δαπανήσει περίπου 7 δισεκατομμύρια δολάρια για την ενίσχυση της παραγωγής αιθανόλης καθώς ετοιμάζεται να διαθέσει στην αγορά ένα πιο «πράσινο» μείγμα βενζίνης στην προσπάθειά της να μειώσει την εξάρτηση της χώρας από το ξένο πετρέλαιο.
Περίπου 10 δισεκατομμύρια λίτρα αιθανόλης θα απαιτούνται κάθε χρόνο για να ικανοποιηθεί το πρότυπο καυσίμου με ανάμειξη 20% αιθανόλης έως το 2025, δήλωσε ο υπουργός Πετρελαίου της Ινδίας Ταρούν Καπούρ σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television την Παρασκευή.
Καύσιμο με τριπλάσια αιθανόλη
Πρόκειται για τριπλασιασμό της ποσότητας αιθανόλης που θα αναμειγνύεται με βενζίνη, σε σύγκριση με το έτος που λήγει τον Νοέμβριο του 2021, όπου η αιθανόλη θα αποτελεί το 9% της αναμεμιγμένης βενζίνης, όπως τόνισε ο Τ. Καπούρ. Η δράση αυτή θα απαιτήσει περίπου 500 δισ. ρουπίες επενδύσεων για την κατασκευή νέων βιοδιυλιστηρίων.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ο Ινδός πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι ανέπτυξε τον εθνικό στόχο της χώρας που είναι να παράγει βενζίνη με 20% αιθανόλη στα επόμενα πέντε χρόνια έως το 2025, σε μια κίνηση που αναμένεται να εξοικονομήσει 4 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Η χώρα επίσης στοχεύει να επεκτείνει τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στον τρίτο μεγαλύτερο εισαγωγέα πετρελαίου στον κόσμο και να βοηθήσει στη μετατροπή του πλεονάσματος ρυζιού της χώρας και των κατεστραμμένων σιτηρών σε αιθανόλη.

Αιθανόλη από σιτηρά
Ενώ το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής αιθανόλης στην Ινδία παράγεται σήμερα από μελάσα ζαχαροκάλαμου, η χώρα πιέζει για μεγαλύτερη παραγωγή αιθανόλης από πηγές εκτός ζαχαροκάλαμου που αποτελούν λιγότερο από το 10% των τρεχουσών προμηθειών, δήλωσε ο Καπούρ. Η κυβέρνηση της Ινδίας προσφέρει μάλιστα οικονομική ενίσχυση και κίνητρα για τη δημιουργία μονάδων απόσταξης που βασίζονται σε μελάσα και σπόρους ως πρώτη ύλη.
«Προχωρώντας, θα πρέπει να φτάσουμε σε ένα στάδιο όπου το 50% της παραγόμενης αιθανόλης θα βασίζεται στη ζάχαρη και το άλλο 50% στα σιτηρά», κατέληξε ο υπουργός Πετρελαίου της Ινδίας.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων