![ΣΕΕΝ: Ζητά μέτρα κατά των καταληψιών των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/limania-apergia-scaled.jpg)
Την λήψη των κατάλληλων μέτρων από το Υπουργείο Ναυτιλίας ζητά ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) ώστε να μην κάνουν κατάληψη στους καταπέλτες των πλοίων τρίτα άτομα και να απαγορεύουν τον απόπλου.
Ο ΣΕΕΝ αναφέρεται ενδεικτικά στη πρόσφατη απεργία των ναυτεργατικών σωματείων η οποία κηρύχθηκε παράνομη από τα δικαστήρια ωστόσο τα πλοία δεν απέπλευσαν γιατί είχε γίνει κατάληψη στους καταπέλτες των πλοίων από τρίτα άτομα.
Ειδικότερα όπως αναφέρει ο ΣΕΕΝ, με την 508/2021 Απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά, η προκηρυχθείσα απεργία ναυτεργατικών σωματείων της 10.6.21 κηρύχθηκε παράνομη.
Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, προσθέτει,σεβόμενες το επιβατικό κοινό και για την αποφυγή προβλημάτων στα λιμάνια, δεν εξέδιδαν εισιτήρια μέχρι την έκδοση της οριστικής Απόφασης του Πρωτοδικείου και ενημέρωναν τους επιβάτες για το ενδεχόμενο μη εκτέλεσης των προγραμματισμένων δρομολογίων λόγω της απεργίας.
Δυστυχώς, συμπληρώνει ο ΣΕΕΝ, παρά την κήρυξη της απεργίας ως παράνομης, η εκτέλεση προγραμματισμένων δρομολογίων των πλοίων στο λιμάνι του Πειραιά δεν κατέστη δυνατή, λόγω παρακώλυσης των συγκοινωνιών από τρίτα άτομα (μη επιβάτες, μη ναυτικοί).
Ο ΣΕΕΝ σημειώνει, ότι τα πληρώματα των πλοίων δεν απήργησαν όπως αποδεικνύεται από το γεγονός ότι σε όλες τις περιπτώσεις που δεν υπήρξε παρακώλυση των συγκοινωνιών από τρίτα άτομα, τα δρομολόγια εκτελέστηκαν κανονικά.
Ο Σύνδεσμός μας με δύο επιστολές (8.6.21 και 9.6.21) ζήτησε από το ΥΝΑΝΠ τη λήψη μέτρων προστασίας για την ομαλή λειτουργία των πλοίων, το οποίο δυστυχώς δεν συνέβη και ούτε μας κοινοποιήθηκε ή γνωρίζουμε να έχουν δοθεί οι σχετικές εντολές, τονίζει ο Συνδεσμος. Επισημαίνουμε ότι παρόμοια απαράδεκτα φαινόμενα πρέπει να μην επαναληφθούν στο μέλλον και θα πρέπει να λαμβάνονται μέτρα ώστε να αποτρέπεται η ανεξέλεγκτη παρουσία τρίτων ατόμων στα λιμάνια και στους καταπέλτες των πλοίων, υπογραμμίζει ο ΣΕΕΝ και τονίζει ότι το γεγονός αυτό είναι βέβαιο ότι θα έχει σημαντικές αρνητικές συνέπειες στην ομαλή διακίνηση επιβατών και εμπορευμάτων και στην αναγκαία εξυπηρέτηση των νησιών μας, η οικονομία των οποίων έχει πληγεί ιδιαίτερα λόγω της μείωσης του τουρισμού.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ferryscanner: Επεκτείνεται στις αγορές της Ιταλίας και της Κροατίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-600x359.jpg)
Επεκτείνεται στις αγορές Ιταλίας και Κροατίας η Ferryscanner
Οι χρήστες της Ferryscanner μπορούν πλέον να επιλέξουν και να κλείσουν τα ακτοπλοϊκά εισιτήριά τους για περισσότερους από 40 ιταλικούς και 18 κροατικούς προορισμούς
![Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Πού και γιατί δεν πέφτουν οι τιμές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ploia1-600x409.jpg)
Πού και γιατί δεν πέφτουν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Αναμένεται η παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τις τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
![Ακτοπλοΐα: Σε ρότα καθυστέρησης η πράσινη μετάβαση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/aktoploia-600x399.jpg)
Σε ρότα καθυστέρησης η πράσινη μετάβαση στην ακτοπλοΐα
Το 41% των ελληνικών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα στην ακτοπλοΐα, το 2035 θα είναι ηλικίας άνω των 40 ετών
![Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Ψηλά οι τιμές, βοήθεια από την Επιτροπή Ανταγωνισμού ζητά ο Στυλιανίδης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-768x460-1-600x359.jpg)
Καίνε τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, σπεύδει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού ο Στυλιανίδης
Πονοκέφαλος για την κυβέρνηση τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τον υπουργό Ναυτιλίας να επιδιώκει μέσα στην εβδομάδα συνάντηση με την Επιτροπή Ανταγωνισμού
![Attica Group: Στο τραπέζι placement για να αυξήσει τη διασπορά των μετοχών της](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/Attica-Group-768x384-1-600x300.jpg)
Εξετάζει placement η Attica Group - Με βάση τον κανονισμό για τις εισηγμένες στο ΧΑ
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση της στο ΧΑ η Attica Group για την προσαρμογή της στο νέο κανονισμό που αφορά στη διασπορά των μετοχών των εισηγμένων εταιρειών
![Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: «Είδε» απότομη αύξηση τιμών… το υπουργείο Ναυτιλίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-600x359.jpg)
Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: «Είδε» απότομη αύξηση τιμών… το υπουργείο Ναυτιλίας
Μετά τα δημοσιεύματα του ΟΤ για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο βλέπει αυξήσεις στα ταχύπλοα και «πανηγυρίζει» για μέση μείωση μόλις 1,61%
![Attica Group: Συμφωνία με τη Stena RoRo για ναυπήγηση νέων πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/Attica-E-Flexer-1-004-600x330.jpg)
Attica Group: Συμφωνία με τη Stena RoRo για ναυπήγηση νέων πλοίων
Συμφωνία της Αttica Group με την Stena RoRo για ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου της
![Ακτοπλοΐα: Τι ζητά ο Στυλιανίδης από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα εισιτήρια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-600x359.jpg)
Στυλιανίδης προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: Ελέγξτε την ακτοπλοΐα για αθέμιτες πρακτικές
Επιστολή στην Επιτροπή έστειλε ο υπουργός Ναυτιλίας και ζήτησε στενότερη συνεργασία για την Ακτοπλοΐα