Συμφωνία παράτασης για 15 έτη της διάρκειας της σύμβασης εκμίσθωσης της Μαρίνας Γουβιών υπεγράφη, την Πέμπτη 10 Ιουνίου, μεταξύ του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΤΑΔ Α.Ε., κ. Στέφανου Δ. Βλαστού και του κ. Γιάννη Κουτσοδόντη, εκπροσώπου της μισθώτριας εταιρείας ΜΑΡΙΝΑ ΓΟΥΒΙΩΝ, θυγατρικής της εταιρείας D MARINAS HELLAS, συμφερόντων της CVC Capital Partners.
Με τον τρόπο αυτό ανοίγει ο δρόμος για την υλοποίηση μίας σημαντικής επένδυσης αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού στην Μαρίνα Γουβιών, ύψους 6.540.000 ευρώ.
Αμέσως μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης ο κ. Στέφανος Δ. Βλαστός δήλωσε:
«Με τη σημερινή μας συμφωνία με τη μισθώτρια εταιρεία της Μαρίνας Γουβιών καταφέραμε να επιλύσουμε μια εκκρεμότητα ετών και με διάλογο και εποικοδομητική συνεργασία να επικαιροποιήσουμε μία ήδη υφιστάμενη συμβατική σχέση με τέτοιο τρόπο, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες που θέτει η αγορά σήμερα, να καθίσταται μακροπρόθεσμα βιώσιμη και αμοιβαία επωφελής τόσο για την ΕΤΑΔ και το Ελληνικό Δημόσιο, όσο και για τον μισθωτή μας.
Η δέσμευση της CVC Capital Partners αντικατοπτρίζει την εμπιστοσύνη των ξένων επενδυτών στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και ειδικότερα στις ευκαιρίες που προσφέρονται στον τομέα των μαρινών. Παράλληλα, με την παράταση της διάρκειας της μεταξύ μας μισθωτικής σχέσης δημιουργούμε ένα νέο κεφάλαιο ανάπτυξης για την Μαρίνα Γουβιών, που θα ενισχύσει περαιτέρω την τουριστική και οικονομική αναβάθμιση της Κέρκυρας, αλλά και της χώρας συνολικά».
Στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής της ΕΤΑΔ στόχος είναι, εκτός από την αξιοποίηση νέων ακινήτων, να συνεχίσει να αξιολογεί, να διαπραγματεύεται και να επικαιροποιεί όλες τις μισθώσεις του παρελθόντος, σύμφωνα με τις εξελίξεις του σήμερα, μετατρέποντάς τες σε συμφωνίες ανάπτυξης με πολλαπλά οφέλη για την εθνική οικονομία και τις τοπικές κοινωνίες, αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση.
Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της D Marin, κ. Oliver Dörschuck σχολίασε:
«Η Μαρίνα Γουβιών είναι μία σαφής απόδειξη του πώς η συνεργασία μεταξύ του ιδιωτικού τομέα και του ελληνικού κράτους μπορεί να λειτουργήσει επιτυχώς προς όφελος όλων των ενδιαφερομένων.
Αναγνωρίζουμε τη μοναδική ομορφιά των ιστιοπλοϊκών περιοχών της Κέρκυρας και είμαστε πολύ χαρούμενοι που επενδύουμε στη μελλοντική ανάπτυξη του κλάδου των τουριστικών λιμένων στην Ελλάδα.
Οι μαρίνες μας στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα ελκυστικές για τους πελάτες μας από όλο τον κόσμο και τους τουρίστες που θέλουν να απολαύσουν την ιστιοπλοΐα στο Ιόνιο και το Αιγαίο και οι νέες επενδύσεις στη μαρίνα Γουβιών θα δώσουν σε πολλούς περισσότερους την ευκαιρία να το βιώσουν».
Σημειώνεται ότι η Μαρίνα Γουβιών περιλαμβάνει: (α) χερσαία ζώνη εμβαδού 172.575 τ.μ., (β) θαλάσσια ζώνη εμβαδού 330.000 τ.μ., (γ) κτιριακές και λιμενικές εγκαταστάσεις και (δ) εξοπλισμό για την εξυπηρέτηση ελλιμενισμού πλέον των 1.000 σκαφών αναψυχής.
Η Μαρίνα Γουβιών στην Κέρκυρα αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους τουριστικούς λιμένες στην Ελλάδα, αλλά και την Ανατολική Μεσόγειο. Η Μαρίνα βρίσκεται μόλις 7 χιλιόμετρα από την πόλη της Κέρκυρας και το διεθνές αεροδρόμιο και αποτελεί φυσικό σύνδεσμο μεταξύ της Αδριατικής και της Μεσογείου.
Το επενδυτικό πλάνο των 6.540.000 ευρώ θα αυξήσει κατά 104 τις θέσεις ελλιμενισμού και θα εκσυγχρονίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Μαρίνας προς όφελος των επισκεπτών του νησιού, αλλά και της τοπικής και εθνικής οικονομίας.
Latest News
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ