Έντονο προβληματισμό προκαλεί σε επενδυτικούς κύκλους ο όρος, που είναι μάλλον παγκόσμια πρωτοτυπία, του διαγωνισμού για το ακίνητο των ναυπηγείων Σκαραμαγκά που ανήκει στην ΕΤΑΔ που προβλέπει επιστροφή άτοκα το τιμήματος σε τρία χρόνια εάν δεν απομακρυνθεί το hot spot. O όρος αυτός όπως και η μη ύπαρξη άδειας λειτουργίας και άλλων προαπαιτούμενων για την νόμιμη λειτουργία της επιχείρησης αποτελούν αγκάθια για μια ομαλή έκβαση του διαγωνισμού που επαναλαμβάνεται για δεύτερη φορά.
Ειδικότερα όσον αφορά την ΕΝΑΕ, προβληματίζει το γεγονός ότι τυπικά τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά δεν διαθέτουν άδεια λειτουργίας γιατί όπως αναφέρει η ανακοίνωση του διαγωνισμού βρίσκεται υπό επικαιροποίηση. Το ίδιο ισχύει και για την Άδεια Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ), ενώ και το πιστοποιητικό πυρασφάλειας βρίσκεται υπό έκδοση. Πρακτικά δεν θα έπρεπε να βρίσκονται σε λειτουργία, όπως τονίζεται χαρακτηριστικά.
Αναφορικά τώρα με το ακίνητο της ΕΤΑΔ στους όρους πληρωμής υπάρχει η πρωτοτυπία πως αν περάσουν τρια χρόνια από την υπογραφή της Σύμβασης Αγοραπωλησίας και δεν έχει παραδοθεί το Ακίνητο που περιλαμβάνει και το hot spot για τους πρόσφυγες στον επενδυτή, τότε η Σύμβαση Αγοραπωλησίας θα λύεται και θα του επιστρέφεται το καταβληθέν από αυτόν μέχρι το χρόνο εκείνο μέρος του Συμφωνημένου Τιμήματος άτοκα και αμφότερα δε τα μέρη παραιτούνται από τη διεκδίκηση οιασδήποτε αποζημίωσης για την αιτία αυτή.
Με λίγα λόγια ο επενδυτής έχει δύο επιλογές: Ή να περιμένει πρώτα να περάσουν τα τρία χρόνια για να εξασφαλίσει ότι θα πάρει το ακίνητο που περιλαμβάνει και το hot spot, χωρίς να επενδύσει στο ακίνητο αυτό και άρα να πάνε χαμένα τρία χρόνια ή να επενδύσει κατά τη διάρκεια των τριών ετών για να εκσυγχρονίσει το ακίνητο και στη συνέχεια όμως να κινδυνεύει να χάσει την επένδυσή του αν δεν φύγει το hot spot.
Latest News
Νέος Πρόεδρος στο Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος ο Γιώργος Αλεξανδράτος
Nέο πρόεδρο εξέλεξε το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος - Το μήνυμα που έστειλε
Στο ΕΣΠΑ με χρηματοδότηση 11,4 εκατ. ευρώ η επέκταση του λιμένα Ίου
Το έργο αποτελεί μέρος από μια σειρά παρεμβάσεων, οι οποίες υλοποιούνται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού του Υπουργείου Ναυτιλίας
Συμφωνία Χαμάς - Ισραήλ: Πότε θα επιστρέψουν τα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα
Τι λένε στελέχη και αναλυτές της ναυτιλιακής βιομηχανίας για την επιστροφή των εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα μετά τη συμφωνία Χαμάς – Ισραήλ – Το μήνυμα των Χούθι
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά