Η Apple επιβεβαίωσε την πρόσληψη του Ούλριχ Κραντζ, πρώην διευθύνοντος συμβούλου και συνιδρυτή της εταιρείας κατασκευής ηλεκτροκίνητων οχημάτων Canoo και πρώην στελέχους της BMW, πιθανότατα για να τη βοηθήσει στην ανάπτυξη του φημολογούμενου Apple Car.
Την είδηση μετέδωσε αρχικά το Bloomberg επικαλούμενο ανώνυμες πηγές, ενώ λίγο αργότερα την πρόσληψη επιβεβαίωσε η Apple σε διάφορα ηλεκτρονικά μέσα, χωρίς ωστόσο να δώσει λεπτομέρειες για τις αρμοδιότητές ή τον τίτλο της θέσης του.
Ο Κραντζ είχε αποχωρήσει από τη θέση του στην Canoo τον Απρίλιο, αφού την οδήγησε στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και σε μία νέα διευθυντική ομάδα. Η πρόσληψη έρχεται λίγους μήνες μετά την «αποκάλυψη» του Τιμ Κουκ, διευθύνοντος συμβούλου της Apple, ότι το μυστηριώδες Apple Car θα περιλαμβάνει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης στα βασικά του χαρακτηριστικά.
Η πρόσληψη ενός στελέχους με δεκαετίες εμπειρίας στην αυτοκινητοβιομηχανία και μάλιστα σε τομείς προηγμένης τεχνολογίας θα πρέπει να αποτελεί ένα ξεκάθαρο σημάδι ότι η Apple βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία των σχεδίων της για την κατασκευή ενός οχήματος.
Σαν πρώην ανώτερο διοικητικό στέλεχος της BMW, στον τομέα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ο Κραντζ επέβλεψε την ανάπτυξη των μοντέλων i3 και i8 της BMW, στοιχείο που ίσως να δίνει και την πιθανή αισθητική του μελλοντικού Apple Car. Αξίζει επιπλέον να σημειωθεί ότι στα μέσα Ιανουαρίου υπήρξαν δημοσιεύματα που ήθελαν την Canoo με την Apple να βρίσκονταν σε συνομιλίες κατά το πρώτο μισό του 2020 σχετικά με την πιθανή συνεργασία τους στο πλαίσιο του Project Titan (από το οποίο φημολογείται ότι θα προέλθει το Apple Car).
Παρόλα αυτά η Apple κρατάει τα σχετικά σχέδιά της σαν επτασφράγιστο μυστικό. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, τον Δεκέμβριο, η αμερικανική εταιρεία σχεδιάζει την παραγωγή ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος με «καινοτόμα τεχνολογία μπαταρίας» και με πλήρως αυτόνομη οδήγηση, έως το έτος 2024. Ωστόσο, πέρα από διάφορα δημοσιεύματα, δεν υπάρχει καμία πραγματική πληροφόρηση για το πώς θα μοιάζει το όχημα ή ποιος θα είναι ο κατασκευαστής του (αν θα υπάρχει τέτοιος), αν και θεωρείται πολύ πιθανό η Apple να σχεδιάσει η ίδια τόσο το όχημα όσο και το λογισμικό του.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%