Χαράς… ευαγγέλια για τις αεροπορικές χαμηλού κόστους, η καθυστέρηση που παρατηρείται στην έναρξη λειτουργίας της νέας Alitalia, καθώς θα επωφεληθούν του ανοίγματος της ιταλικής αγοράς και της επανέναρξης της τουριστικής κίνησης στη χώρα.
Η Italia Trasporto Aereo (ITA), κοινώς η νέα… έκδοση της χρεοκοπημένης Alitalia επρόκειτο να βρίσκεται ήδη στους αιθέρες, πριν δηλαδή την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου, όμως οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Ρώμης και Κομισιόν καθυστέρησαν σημαντικά, με αποτέλεσμα η πρεμιέρα της να έχει μετατεθεί το λιγότερο για τον Αύγουστο.
Η καθυστέρηση αυτή αφήνει… ελεύθερο το πεδίο για τις εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως η Ryanair, η EasyJet και η Wizz, ώστε να καλύψουν όλες τις ανάγκες εσωτερικών πτήσεων της χώρας και μέρους των διεθνών.
Δεν είναι τυχαίο πως ήδη η βρετανική Ryanair έχει αυξήσει σημαντικά τα δρομολόγια της σε εσωτερικές πτήσεις στη χώρας, σε πάνω από 100 από τις 60 που πραγματοποιούσε προ της πανδημίας. Συνολικά τα δρομολόγια της από και προς τα ιταλικά αεροδρόμια έχουν αυξηθεί σε 630. Με τον τρόπο αυτό ελπίζει να έχει κατακτήσει και ένα σημαντικό μερίδιο της πίτας, πριν την έλευση της ITA.
Σύμφωνα με την AlixPartners, οι εταιρείες χαμηλού κόστους θα ελέγχουν το 67% των εσωτερικών πτήσεων της Ιταλίας κατά το δεύτερο τρίμηνο, μια σημαντική αύξηση από το προ της πανδημίας 54%, αλλά και τον πανευρωπαϊκό μέσο όρο του 40%.
Μάλιστα, η Wizz που είχε μηδενική παρουσία στην εγχώρια ιταλική αγορά θα εκτοξευτεί από το 0 στο 10% της πίτας μέσα στο καλοκαίρι.
Πάντως, σημειωτέον πως γενικότερα στην Ευρώπη οι αναλυτές «βλέπουν» μια ταχύτερη ανάκαμψη των αεροπορικών χαμηλού κόστους σε σχέση με τις κραταιές αεροπορικές εταιρείες με τη σταδιακή έξοδο από την πανδημία, καθώς προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία. Και αυτό θα αποτυπωθεί και στα οικονομικά τους αποτελέσματα με τις low cost εταιρείες να «κλείνουν» ταχύτερα την μαύρη τρύπα της πανδημίας.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...