Θερμή ανταπόκριση βρίσκει η πρωτοβουλία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών για την παροχή προς τα μέλη του της δυνατότητας δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) και ιστοσελίδας (site).
Περισσότερα από 500 μέλη του ΕΕΑ έχουν εκφράσει την επιθυμία τους για αυτή την ψηφιακή αναβάθμιση και συνεχώς υποβάλλονται νέες αιτήσεις, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Η προγραμματισμένη δράση για παροχή δωρεάν e-shop/site είναι προϋπολογισμού 1.4 εκατομμυρίων ευρώ και εντάσσεται στο πλαίσιο της αύξησης της ανταποδοτικότητας των υπηρεσιών του Ε.Ε.Α. προς τα μέλη του.
Ήδη έχουν ξεκινήσει οι καθημερινές επικοινωνίες ενημερωτικού χαρακτήρα από την ομάδα Ψηφιακών Υπηρεσιών του Επιμελητηρίου, με τους δυνητικούς δικαιούχους να επιλέγουν ανάμεσα στην δημιουργία είτε e-shop είτε site ανάλογα με τη φύση της δραστηριότητας που ασκούν.
«Η επόμενη φάση που αφορά την έναρξη δημιουργίας των ηλεκτρονικών καταστημάτων και των ιστοσελίδων θα ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο φθινόπωρο. Έτσι, το μέλος μας που θα έχει στη διάθεση του είτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, είτε μία ιστοσελίδα, αποκτά επιπλέον δυνατότητες. Ειδικά αν σκεφθούμε την συνολική αλλαγή του επιχειρείν σε παγκόσμιο επίπεδο και την αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων, είναι ξεκάθαρο ότι η συγκεκριμένη αναβάθμιση αλλάζει τα δεδομένα προς το καλύτερο για την άσκηση της επιχειρηματικότητας και τη διείσδυση των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην παγκοσμιοποιημένη αγορά. Πρέπει να διευκρινίσω ότι στην τελική φάση της δράσης, τα υπάρχοντα e-shop/site θα διασυνδεθούν στην Ευφυή Ψηφιακή Πλατφόρμα η οποία θα περιλαμβάνει πολλές επιπρόσθετες χρήσιμες παροχές και επαγγελματικά εργαλεία στους χρήστες της όπως Ηλεκτρονική Τιμολόγηση, σύστημα CRM, Digital Marketing tools κ.α.», επισημαίνεται από τον πρόεδρο του ΕΕΑ, κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου.
Όμως οι πρωτοβουλίες του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών προς τη μετάβαση των επιχειρήσεων σε ένα νέο ψηφιακό κόσμο, δεν σταματούν εδώ. Παράλληλα με όλα τα παραπάνω, προγραμματίζονται να ξεκινήσουν εξειδικευμένες ενημερωτικές και εκπαιδευτικές δράσεις ώστε να είναι πλήρως καταρτισμένα τα μέλη που θα αποκτήσουν τα νέα ψηφιακά εργαλεία. Ειδικότερα προβλέπεται:
-Εκπαίδευση – e learning πρόγραμμα «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν για μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις»
-Δημιουργία online πρακτικών οδηγών για την είσοδο στην Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα (digital marketing, online πωλήσεις, στρατηγική logistics κ.α.)
-Ψηφιακό Παρατηρητήριο- Μελέτες μέτρησης της διείσδυσης ηλεκτρονικού εμπορίου στις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις.
«Το μέλλον είναι εδώ. Και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, σταθερά σε θέση οδηγού, όχι απλώς προτρέπει αλλά διευκολύνει στο μέγιστο βαθμό επιχειρήσεις και επαγγελματίες να καρπωθούν τα οφέλη της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης», καταλήγει ο κ. Χατζηθεοδοσίου.
Latest News
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora
«Πρασινίζουν» οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους
Έκθεση της IDC υπογραμμίζει ότι οι ευρωπαϊκές τηλεπικοινωνίες έχουν ως κίνητρο το ενεργειακό κόστος, το οποίο έχει σημειώσει σημαντικές αυξήσεις τα τελευταία χρόνια
Τράπεζα Χανίων: Προχωρούν οι διαδικασίες για τον μετασχηματισμό σε ΑΕ
Ενδιαφέρον από τσεχικό επενδυτικό fund