Δυο ακόμη capesize πλοία παρέλαβε η Seanergy Maritime Holdings Corp. που αποτελούν μέρος των αγορών που έχουν ήδη ανακοινωθεί. Οι παραλαβές αφορούν στο Capesize M/V Patriotship, χωρητικότητας 181.709 dwt και κατασκευής 2010 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co., Ltd της Ιαπωνίας και στο Capesize M/V Tradership, 176.925 dwt, κατασκευής 2006 στο ναυπηγείο Namura Shipbuilding Co., Ltd της Ιαπωνίας. Η Εταιρεία έχει ήδη 15 Capesize πλοία στο δυναμικό της, ενώ εντός Αυγούστου αναμένει ακόμα ένα, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό του στόλου της στα 18 capeseize πλοία.
Παράλληλα αξιοποιώντας τα υψηλά επίπεδα της αγοράς, η εισηγμένη στον Nasdaq ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία, συμφώνησε χρονοναύλωση για το M/V Patriotship διάρκειας 12 με 18 μήνες με διεθνούς φήμης ναυλωτή και σταθερό ημερήσιο ναύλο στα 31.000 δολάρια, ενώ ναύλωσε το M/V Tradership σε άλλο διεθνή ναυλωτή με ημερήσιο ναύλο συνδεδεμένο με τον δείκτη BCI. Και τα δύο πλοία ξεκινούν άμεσα τις ναυλώσεις τους.
Η Εταιρεία είναι σε τελική ευθεία για συμφωνία με μεγάλο χρηματοδοτικό οργανισμό στην Ασία, το οποίο αναμένεται να χρηματοδοτήσει μέρος της αξίας του M/V Patriotship με ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς όρους.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε, μεταξύ άλλων ότι μετά την παραλαβή του 14ου και του 15ου Capesize πλοίου μας και την ταυτόχρονη έναρξη χρονοναύλωσης τους, επεκτείνουμε τις στρατηγικές μας συνεργασίες, με δύο ακόμα διεθνούς φήμης ναυλωτές, όσο και με νέο χρηματοδοτικό οργανισμό στην Ασία. Μετά την παράδοσή του M/V Patriotship και του M/V Tradership, το 87% του στόλου μας είναι χρονοναυλωμένο σε μεσο-, μακροπρόθεσμα time charters.
Latest News
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023