Δυο ακόμη capesize πλοία παρέλαβε η Seanergy Maritime Holdings Corp. που αποτελούν μέρος των αγορών που έχουν ήδη ανακοινωθεί. Οι παραλαβές αφορούν στο Capesize M/V Patriotship, χωρητικότητας 181.709 dwt και κατασκευής 2010 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co., Ltd της Ιαπωνίας και στο Capesize M/V Tradership, 176.925 dwt, κατασκευής 2006 στο ναυπηγείο Namura Shipbuilding Co., Ltd της Ιαπωνίας. Η Εταιρεία έχει ήδη 15 Capesize πλοία στο δυναμικό της, ενώ εντός Αυγούστου αναμένει ακόμα ένα, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό του στόλου της στα 18 capeseize πλοία.
Παράλληλα αξιοποιώντας τα υψηλά επίπεδα της αγοράς, η εισηγμένη στον Nasdaq ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία, συμφώνησε χρονοναύλωση για το M/V Patriotship διάρκειας 12 με 18 μήνες με διεθνούς φήμης ναυλωτή και σταθερό ημερήσιο ναύλο στα 31.000 δολάρια, ενώ ναύλωσε το M/V Tradership σε άλλο διεθνή ναυλωτή με ημερήσιο ναύλο συνδεδεμένο με τον δείκτη BCI. Και τα δύο πλοία ξεκινούν άμεσα τις ναυλώσεις τους.
Η Εταιρεία είναι σε τελική ευθεία για συμφωνία με μεγάλο χρηματοδοτικό οργανισμό στην Ασία, το οποίο αναμένεται να χρηματοδοτήσει μέρος της αξίας του M/V Patriotship με ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς όρους.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε, μεταξύ άλλων ότι μετά την παραλαβή του 14ου και του 15ου Capesize πλοίου μας και την ταυτόχρονη έναρξη χρονοναύλωσης τους, επεκτείνουμε τις στρατηγικές μας συνεργασίες, με δύο ακόμα διεθνούς φήμης ναυλωτές, όσο και με νέο χρηματοδοτικό οργανισμό στην Ασία. Μετά την παράδοσή του M/V Patriotship και του M/V Tradership, το 87% του στόλου μας είναι χρονοναυλωμένο σε μεσο-, μακροπρόθεσμα time charters.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International