Δυο ακόμη capesize πλοία παρέλαβε η Seanergy Maritime Holdings Corp. που αποτελούν μέρος των αγορών που έχουν ήδη ανακοινωθεί. Οι παραλαβές αφορούν στο Capesize M/V Patriotship, χωρητικότητας 181.709 dwt και κατασκευής 2010 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co., Ltd της Ιαπωνίας και στο Capesize M/V Tradership, 176.925 dwt, κατασκευής 2006 στο ναυπηγείο Namura Shipbuilding Co., Ltd της Ιαπωνίας. Η Εταιρεία έχει ήδη 15 Capesize πλοία στο δυναμικό της, ενώ εντός Αυγούστου αναμένει ακόμα ένα, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό του στόλου της στα 18 capeseize πλοία.
Παράλληλα αξιοποιώντας τα υψηλά επίπεδα της αγοράς, η εισηγμένη στον Nasdaq ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία, συμφώνησε χρονοναύλωση για το M/V Patriotship διάρκειας 12 με 18 μήνες με διεθνούς φήμης ναυλωτή και σταθερό ημερήσιο ναύλο στα 31.000 δολάρια, ενώ ναύλωσε το M/V Tradership σε άλλο διεθνή ναυλωτή με ημερήσιο ναύλο συνδεδεμένο με τον δείκτη BCI. Και τα δύο πλοία ξεκινούν άμεσα τις ναυλώσεις τους.
Η Εταιρεία είναι σε τελική ευθεία για συμφωνία με μεγάλο χρηματοδοτικό οργανισμό στην Ασία, το οποίο αναμένεται να χρηματοδοτήσει μέρος της αξίας του M/V Patriotship με ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς όρους.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε, μεταξύ άλλων ότι μετά την παραλαβή του 14ου και του 15ου Capesize πλοίου μας και την ταυτόχρονη έναρξη χρονοναύλωσης τους, επεκτείνουμε τις στρατηγικές μας συνεργασίες, με δύο ακόμα διεθνούς φήμης ναυλωτές, όσο και με νέο χρηματοδοτικό οργανισμό στην Ασία. Μετά την παράδοσή του M/V Patriotship και του M/V Tradership, το 87% του στόλου μας είναι χρονοναυλωμένο σε μεσο-, μακροπρόθεσμα time charters.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons