Στα 89 πλοία έφτασε ο στόλος της Navios Maritime Partners με την παραλαβή πρόσφατα τριών πλοίων, μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Ειδικότερα η Navios Partners παρέλαβε το Navios Amitie ,ένα νεότευκτο (έτους ναυπήγησης 2021) Kamsarmax, 82.002 dwt, το οποίο ναυλώθηκε με ένα ναύλο συνδεδεμένο με το 110% του μέσου όρου του Baltic Panamax Index (BPI 82) μέχρι τον Μάιο του 2024.
Με βάση την εικόνα του BPI 82 στις 10 Ιουνίου ο ημερήσιος ναυλος του πλοίου ήταν στα 31.720 δολ.
Η Navios Partners παρέλαβε επίσης το Navios Star (2021) ένα kamsarmax 82.037 dwt, το οποίο ναυλώθηκε με τον ίδιο τρόπο με Navios Amitie έχρι τον Ιούνιο του 2024.
Τέλος παρέλαβε το Navios Koyo (2011) ένα Capesize πλοίο, 181.415 dwt, το οποίο αγοράσθηκε έναντι 28,5 εκατ. δολ Το πλοίο απασχολείται τώρα την spot αγορά. Με βάση το BCI 5TC της 10ης Ιουνίου κερδίζει 24.039 δολ. την ημέρα.
Ο στόλος της Navios Maritime Partners αποτελείται από 89 πλοία εκ των οποίων 51 είναι πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και τα 38 είναι containerships.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση