Ο τριμηνιαίος κύκλος εργασιών της H&M, της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας στο παγκόσμιο λιανικό εμπόριο ένδυσης στον κόσμο, σημείωσε άνοδο σε σχέση με πέρσι, καθώς τα περιοριστικά μέτρα λόγω πανδημίας χαλαρώνουν. Ωστόσο τα έσοδα παρέμειναν πολύ κάτω από τα επίπεδα του 2019.

Ο σουηδικός όμιλος ανακοίνωσε σήμερα ότι οι καθαρές πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 62% στο δεύτερο τρίμηνο και ανήλθαν σε 5,59 δισ. δολάρια.

Το προηγούμενο τρίμηνο του έτους, η πανδημία και τα μέτρα που έλαβαν πολλές κυβερνήσεις για τον περιορισμό της, οδήγησαν σε συρρίκνωση το παγκόσμιο εμπόριο λιανικής και σχεδόν 4.000 από τα 5.000 καταστήματα της H&M έκλεισαν προσωρινά.
Σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019, οι καθαρές πωλήσεις της H & M μειώθηκαν κατά 19%.

«Καθώς όλο και περισσότερα άτομα εμβολιάζονται, ορισμένες αγορές επέτρεψαν σταδιακά το άνοιγμα των καταστημάτων και η ισχυρή ανάκαμψη του ομίλου H&M συνεχίζεται», ανέφερε η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωσή της. Και πρόσθεσε: «Οι διαδικτυακές πωλήσεις συνέχισαν να αναπτύσσονται πολύ καλά, ακόμα και στις περιπτώσεις που τα καταστήματα έχουν ανοίξει. Αυτό δείχνει ότι οι πελάτες εκτιμούν τις συλλογές μας και μπορούν να κάνουν αγορές μέσω του καναλιού που προτιμούν»

Η H&M είχε κλειστά περίπου 180 καταστήματα στις 13 Ιουνίου, όταν δε λειτουργούσαν 1.300 καταστήματά της στις αρχές Μαρτίου, αλλά και 140 περίπου στα τέλη Μαΐου.

Ο ηγέτης της αγοράς Inditex, ο ιδιοκτήτης της Zara, και ο μικρότερος αντίπαλος Next, ανέφεραν επίσης ότι κατέγραψαν ανάκαμψη στις πωλήσεις τους πωλήσεων καθώς αίρονται οι περιορισμοί λόγω της πανδημίας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή