Σε μια εποχή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα παραγωγής λόγω της έλλειψης επεξεργαστών και ενώ προσπαθούν να ανακάμψουν από την πανδημική κρίση, η Toyota Motor Corp βλέπει την μετοχή της να ξεπερνά το φράγμα των 10.000 γιεν (90,85 δολάρια) για πρώτη φορά στην ιστορία της.
Η μετοχή της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας συνεχίζει το ράλι που άρχισε από τις αρχές του έτους και σημειώνει κέρδη 26% φέτος. Η μετοχή έκλεισε με κέρδη 1,8% στο Τόκιο, με τους επενδυτές να εισρέουν στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας που αψηφά τις απειλές της έλλειψης επεξεργαστών που επιβαρύνουν την αυτοκινητοβιομηχανία και προσπαθεί να διευρύνει τις πρωτοβουλίες της στα ηλεκτρικά οχήματα.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 250 δις γιεν και προέβλεψε την επιστροφή σε προ-πανδημίας κερδοφορία για το τρέχον οικονομικό έτος. «Με απλά λόγια, είναι μια αντανάκλαση των ισχυρών στοιχείων της Toyota, όπως αποτυπώθηκαν στα αποτελέσματα του 2020 και στις προβλέψεις για το τρέχον έτος,» δήλωσε ο Τατσούο Γιοσίντα, αναλυτής στο Bloomberg Intelligence.
Την πορεία της Toyota ακολουθούν και οι υπόλοιπες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, με την Honda Motor Co να ενισχύεται κατά 1,1%, την Nissan Motor Co κατά 1,2% και την Subaru Corp κατά 2%. Οι μετοχές της Toyota έχουν ενισχυθεί κατά 26% μέχρι στιγμής φέτος, ωστόσο, η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας παραμένει περίπου στο 50% σε σύγκριση με της Tesla, που έγινε η πιο μεγάλη –σε αξία- αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου πέρυσι.
Η Toyota «τρέχει» να προλάβει τον ανταγωνισμό στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και σχεδιάζει την παρουσίαση δύο πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά των ΗΠΑ το 2022. Η εταιρεία σκοπεύει να καλύψει το 15% των συνολικών πωλήσεών της στις ΗΠΑ με ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2030.
«Οι πρόσφατες ανακοινώσεις για πρωτοβουλίες ηλεκτροκίνησης αποτέλεσαν ισχυρές δηλώσεις που διέλυσαν κάθε αμφιβολία ότι η Toyota βρίσκεται πίσω σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές,» δήλωσε ο Γιοσίντα.
Οι μετοχές της Toyota, ωστόσο, δεν πρόκειται να παραμείνουν επί μακρόν στα επίπεδα των 10.000 γιεν καθώς η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ανακοινώσει σχέδιο για το «σπάσιμο» της μετοχής της φέτος. Το σχέδιο για 5 προς 1 θα τεθεί σε ισχύ την 1η Οκτωβρίου.
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους