
Σε μια εποχή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα παραγωγής λόγω της έλλειψης επεξεργαστών και ενώ προσπαθούν να ανακάμψουν από την πανδημική κρίση, η Toyota Motor Corp βλέπει την μετοχή της να ξεπερνά το φράγμα των 10.000 γιεν (90,85 δολάρια) για πρώτη φορά στην ιστορία της.
Η μετοχή της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας συνεχίζει το ράλι που άρχισε από τις αρχές του έτους και σημειώνει κέρδη 26% φέτος. Η μετοχή έκλεισε με κέρδη 1,8% στο Τόκιο, με τους επενδυτές να εισρέουν στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας που αψηφά τις απειλές της έλλειψης επεξεργαστών που επιβαρύνουν την αυτοκινητοβιομηχανία και προσπαθεί να διευρύνει τις πρωτοβουλίες της στα ηλεκτρικά οχήματα.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 250 δις γιεν και προέβλεψε την επιστροφή σε προ-πανδημίας κερδοφορία για το τρέχον οικονομικό έτος. «Με απλά λόγια, είναι μια αντανάκλαση των ισχυρών στοιχείων της Toyota, όπως αποτυπώθηκαν στα αποτελέσματα του 2020 και στις προβλέψεις για το τρέχον έτος,» δήλωσε ο Τατσούο Γιοσίντα, αναλυτής στο Bloomberg Intelligence.
Την πορεία της Toyota ακολουθούν και οι υπόλοιπες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, με την Honda Motor Co να ενισχύεται κατά 1,1%, την Nissan Motor Co κατά 1,2% και την Subaru Corp κατά 2%. Οι μετοχές της Toyota έχουν ενισχυθεί κατά 26% μέχρι στιγμής φέτος, ωστόσο, η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας παραμένει περίπου στο 50% σε σύγκριση με της Tesla, που έγινε η πιο μεγάλη –σε αξία- αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου πέρυσι.
Η Toyota «τρέχει» να προλάβει τον ανταγωνισμό στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και σχεδιάζει την παρουσίαση δύο πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά των ΗΠΑ το 2022. Η εταιρεία σκοπεύει να καλύψει το 15% των συνολικών πωλήσεών της στις ΗΠΑ με ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2030.
«Οι πρόσφατες ανακοινώσεις για πρωτοβουλίες ηλεκτροκίνησης αποτέλεσαν ισχυρές δηλώσεις που διέλυσαν κάθε αμφιβολία ότι η Toyota βρίσκεται πίσω σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές,» δήλωσε ο Γιοσίντα.
Οι μετοχές της Toyota, ωστόσο, δεν πρόκειται να παραμείνουν επί μακρόν στα επίπεδα των 10.000 γιεν καθώς η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ανακοινώσει σχέδιο για το «σπάσιμο» της μετοχής της φέτος. Το σχέδιο για 5 προς 1 θα τεθεί σε ισχύ την 1η Οκτωβρίου.


Latest News

Γιατί ο κλάδος των private equities συρρικνώνεται για πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες
Τα υπό διαχείριση περιουσιακά στοιχεία μειώθηκαν κατά 2% πέρυσι, καθώς οι επενδυτές αποσύρονται από τις τοποθετήσεις στον τομέα

Goldman Sachs – JPMorgan: Μεσίτες για ρωσικά περιουσιακά στοιχεία – Πώς παρακάμπτουν τις κυρώσεις
Αυξάνεται η διάθεση των επενδυτών για ρωσικά περιουσιακά στοιχεία - Τα κέρδη που καταγράφει το ρούβλι

H μεγάλη είσοδος - Η Louis Vuitton μπαίνει στο make-up
Είναι το πρώτο μεγάλο εγχείρημα του διευθύνοντος συμβούλου της Louis Vuitton, Pietro Beccari - Η κρίσιμη επιλογή της Pat McGrath

Η ημέρα που ο Τραμπ έκανε πράξη τις απειλές του - Εκτιμήσεις και... κομπιουτεράκια για τους CEO
Στελέχη των κλάδων τραπεζών, κατασκευών, αυτοκινήτου και λιανικής αναρωτιούνται πόσο θα διαρκέσουν οι δασμοί που επέβαλε ο Τραμπ

Politico: Εφιαλτική σύνοδος κορυφής στο παρά πέντε
Οι Ευρωπαίοι γνωρίζουν ότι ολόκληρη η αρχιτεκτονική ασφάλειας μετά το 1945 που εξαρτάται από την υποστήριξη των ΗΠΑ μπορεί να καταρρεύσει ανά πάσα στιγμή, γράφει το Politico

Γιατί ο Μασκ τα βάζει με τον «νονό της τεχνητής νοημοσύνης»
Ο Μασκ χαρακτηρίζει τον Τζέφρι Χίντον «απρόσεκτα αδαή και ψεύτη» αφού ο δεύτερος ζήτησε να την αποβολή του από τη Βασιλική Εταιρεία

Το νέο κόλπο του Ντουμπάι για να προσελκύει νεοφυή hedge funds
Το Ντουμπάι αναπτύσσει στρατηγικές για να γίνεται όλο και πιο ελκυστικό για hedge funds

Τραμπ: Τηλεφωνική επικοινωνία με Τριντό – Τι είπαν για τους δασμούς
Στη συνομιλία αυτή συμμετείχαν επίσης ο υπουργός Εμπορίου των ΗΠΑ Χάουαρντ Λούτνικ και ο αντιπρόεδρος Τζέι Ντι Βανς

Οι ΗΠΑ καθυστερούν για ένα μήνα τους δασμούς σε αυτοκίνητα σε Καναδά και Μεξικό
Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ έχουν επιδιώξει με επιθετικό τρόπο να σταματήσουν ή να αναθεωρήσουν τους δασμούς του Τραμπ

H εταιρεία του Jack Daniels διατηρεί τις προβλέψεις της παρά τους κινδύνους
Ο CEO Λόσον Γουάιτινγκ αν και προειδοποίησε για «συνεχιζόμενη αβεβαιότητα», δήλωσε ότι είναι βέβαιος για την πορεία της εταιρείας