
Οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Κίνας εκτιμούν ότι τα νέας ενέργειας αυτοκίνητα, αναφερόμενοι στα ηλεκτρικά και στα υβριδικά, θα κυριαρχήσουν στην εγχώρια αγορά μέχρι το 2030.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή της BYD, Γουάνγκ Τσουανφού τα νέας τεχνολογίας οχήματα με φορτιζόμενη μπαταρία και τα υβριδικά αντιστοιχούσαν στο 10% των πωλήσεων στην Κίνα τον Μάρτιο και αυξήθηκαν στο 11,4% τον Μάιο.
Ο ίδιος προβλέπει ότι ο βαθμός διείσδυσής τους στην αγορά μπορεί να ξεπεράσει το 70% το 2030, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε σε διεθνή έκθεση αυτοκινήτων που πραγματοποιήθηκε στις 12 και 13 Ιουνίου στην Κίνα.
Πιο αισιόδοξη είναι η εκτίμηση του Γουίλιαμ Λι, ιδρυτή και CEO της start-up ηλεκτρικών αυτοκινήτων Nio, ο οποίος τα λεγόμενα «έξυπνα» ηλεκτρικά αυτοκίνητα ενδέχεται να αντιστοιχούν στο 90% των πωλήσεων καινούργιων το 2030.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τον Μάιο οι πωλήσεις της εταιρείας του σε επιβατικά αυτοκίνητα που κινούνται με νέες μορφές ενέργειας αυξήθηκαν κατά 23% σε σύγκριση με το Απρίλιο. Έφτασαν σε 31.681, από τις οποίες σχεδόν οι μισές ήταν ηλεκτρικά.
Το sedan της Nio, Han φιγουράρει μεταξύ των πέντε κορυφαίων σε πωλήσεις οχημάτων νέας ενέργειας στην Κίνα. Βρέθηκε αμέσως μετά το Model 3 και Model Y της Tesla τους πέντε πρώτους μήνες του 2021, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ένωσης κατασκευαστών επιβατικών αυτοκινήτων της χώρας.
Πρώτοι σε πωλήσεις είναι ένα χαμηλού κόστους ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Wuling Hongguang Mini, κοινοπραξίας της General Motors στην Κίνα.
Πολλές μη κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, επιχείρησαν να εισάγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρώτα στην Κίνα, όπου οι πωλήσεις οχημάτων με μπαταρία υποστηρίζονται από τις οικονομικές ενισχύσεις και τα κίνητρα που δίνει η κυβέρνηση, η οποία επιδιώκει μέχρι το 2025 τα καινούργια αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν να είναι κατά 25% ηλεκτρικά ή υβριδικά.
Πάντως, ο ιδρυτής της BYD εκτιμά ότι μέχρι το 2030 οι κινεζικές μάρκες θα καταλαμβάνουν το 60% των πωλήσεων αυτοκινήτων νέας ενέργειας, χάρη στην καλή γνώση της βασικής τεχνολογίας στο είδος.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων