Δυναμική είσοδο στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου πραγματοποιεί η Costamare Inc. της Οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, σε μία περίοδο που ο τομέας υπόσχεται σημαντικά κέρδη.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία προχώρησε στην εξαγορά 16 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεταφορικής ικανότητας μεταξύ 33.000 και 85.000 DWT, με ένα μέσο όρο ηλικίας τα 10 χρόνια.
Τα πλοία απασχολούνται στην spot αγορά. Επίσης όπως προστίθεται στην ανακοίνωση δυο πλοία έχουν ήδη παραληφθεί ενώ τα υπόλοιπα αναμένεται να παραληφθούν μέχρι τον Ιανουάριο του 2022.
Όπως δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας κ. Γρηγόρης Ζήκος η Costamare αποφάσισε να επενδύσει στον συγκεκριμένο κλάδο καθώς παρουσιάζει σημαντικές ευκαιρίες απόδοσης για τους μετόχους της εταιρείας.
Ο κ. Ζήκος πρόσθεσε επίσης ότι τα πλοία θα διαχειρίζεται ομάδα της Costamare η οποία θα ενισχυθεί από μια ομάδα συνεργατών της εταιρείας χύδην ξηρού φορτίου του ιδρύματος Ωνάση, η οποία θα ενταχθεί στην Costamare τον Ιούλιο. Όπως εκτιμάται από την αγορά το Ίδρυμα Ωνάση θα αποχωρήσει από τον κλάδο χύδην ξηρού φορτίου και θα εστιάσει στους τομείς των δεξαμενοπλοίων και του υγροποιημένου φυσικού αερίου, όπου έχει συμμετοχή μέσω της GasLog.
Οι εξαγορές θα χρηματοδοτηθούν αρχικά με μετρητά, ενώ στη συνέχεια θα υπάρξει και τραπεζικός δανεισμός. Λαμβάνοντας υπόψη τη φύση του κλάδου χύδην ξηρού φορτίου σκοπεύουμε να έχουμε χαμηλή μόχλευση έως και 60% της αξίας των περιουσιακών στοιχείων, πρόσθεσε ο κ. Ζήκος και επιφυλάχθηκε να δώσει περισσότερα στοιχεία για την επένδυση κατά την διάρκεια των ανακοινώσεων των αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου της Costamare.
Να σημειωθεί επίσης ότι πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν ότι σημαντικό ρόλο στην επέκταση της δραστηριότητας της Csotamare στο τομέα των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου θα έχει και ο κ. Γιάννη Πλατσιδάκης πρώην διευθύνων σύμβουλος της Maran Dry του Ομίλου Αγγελικούση. Επίσης τα πρώτα από τα 16 πλοία είναι τρία πλοία που απέκτησε η Costamare από το ίδρυμα Ωνάση, αλλά δυο που αγόρασε από την Safe Bulkers και ένα από την Γιαπωνέζικη Shunzan Kaiun. Πληροφορίες για τα υπόλοιπα δεν έγιναν γνωστές.
Η Costamare που πρόσφατα εξέδωσε στη χώρα μας το πρώτο ναυτιλιακό ομόλογο θα ελέγχει μετά την παραλαβή όλων των πλοίων ένα στόλο από 81 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 16 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Latest News
Με 584 νέα πλοία ο παγκόσμιος στόλος απαντά το 2025 στη γεωπολιτική αβεβαιότητα
Ο παγκόσμιος στόλος μεγαλώνει με 541 πλοία χύδην ξηρού φορτίου και 43 δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Πώς θα μπει φρένο στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Η σύσκεψη στο Μαξίμου και οι 3 προτάσεις
Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη στο Μαξίμου για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πώς τα νέα καύσιμα επηρεάζουν το κόστος
Δεξαμενόπλοιο υπό αμερικανικές κυρώσεις εκφόρτωσε πετρέλαιο σε κινεζικό λιμάνι
Το Mermar ήταν μεταξύ των 183 πλοίων που τέθηκαν υπό αμερικανικές κυρώσεις από την κυβέρνηση Μπάιντεν πριν από λίγες ημέρες
Νέος Πρόεδρος στο Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος ο Γιώργος Αλεξανδράτος
Nέο πρόεδρο εξέλεξε το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος - Το μήνυμα που έστειλε
Στο ΕΣΠΑ με χρηματοδότηση 11,4 εκατ. ευρώ η επέκταση του λιμένα Ίου
Το έργο αποτελεί μέρος από μια σειρά παρεμβάσεων, οι οποίες υλοποιούνται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού του Υπουργείου Ναυτιλίας
Συμφωνία Χαμάς - Ισραήλ: Πότε θα επιστρέψουν τα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα
Τι λένε στελέχη και αναλυτές της ναυτιλιακής βιομηχανίας για την επιστροφή των εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα μετά τη συμφωνία Χαμάς – Ισραήλ – Το μήνυμα των Χούθι
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο