Δυναμική είσοδο στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου πραγματοποιεί η Costamare Inc. της Οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, σε μία περίοδο που ο τομέας υπόσχεται σημαντικά κέρδη.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία προχώρησε στην εξαγορά 16 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεταφορικής ικανότητας μεταξύ 33.000 και 85.000 DWT, με ένα μέσο όρο ηλικίας τα 10 χρόνια.
Τα πλοία απασχολούνται στην spot αγορά. Επίσης όπως προστίθεται στην ανακοίνωση δυο πλοία έχουν ήδη παραληφθεί ενώ τα υπόλοιπα αναμένεται να παραληφθούν μέχρι τον Ιανουάριο του 2022.
Όπως δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας κ. Γρηγόρης Ζήκος η Costamare αποφάσισε να επενδύσει στον συγκεκριμένο κλάδο καθώς παρουσιάζει σημαντικές ευκαιρίες απόδοσης για τους μετόχους της εταιρείας.
Ο κ. Ζήκος πρόσθεσε επίσης ότι τα πλοία θα διαχειρίζεται ομάδα της Costamare η οποία θα ενισχυθεί από μια ομάδα συνεργατών της εταιρείας χύδην ξηρού φορτίου του ιδρύματος Ωνάση, η οποία θα ενταχθεί στην Costamare τον Ιούλιο. Όπως εκτιμάται από την αγορά το Ίδρυμα Ωνάση θα αποχωρήσει από τον κλάδο χύδην ξηρού φορτίου και θα εστιάσει στους τομείς των δεξαμενοπλοίων και του υγροποιημένου φυσικού αερίου, όπου έχει συμμετοχή μέσω της GasLog.
Οι εξαγορές θα χρηματοδοτηθούν αρχικά με μετρητά, ενώ στη συνέχεια θα υπάρξει και τραπεζικός δανεισμός. Λαμβάνοντας υπόψη τη φύση του κλάδου χύδην ξηρού φορτίου σκοπεύουμε να έχουμε χαμηλή μόχλευση έως και 60% της αξίας των περιουσιακών στοιχείων, πρόσθεσε ο κ. Ζήκος και επιφυλάχθηκε να δώσει περισσότερα στοιχεία για την επένδυση κατά την διάρκεια των ανακοινώσεων των αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου της Costamare.
Να σημειωθεί επίσης ότι πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν ότι σημαντικό ρόλο στην επέκταση της δραστηριότητας της Csotamare στο τομέα των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου θα έχει και ο κ. Γιάννη Πλατσιδάκης πρώην διευθύνων σύμβουλος της Maran Dry του Ομίλου Αγγελικούση. Επίσης τα πρώτα από τα 16 πλοία είναι τρία πλοία που απέκτησε η Costamare από το ίδρυμα Ωνάση, αλλά δυο που αγόρασε από την Safe Bulkers και ένα από την Γιαπωνέζικη Shunzan Kaiun. Πληροφορίες για τα υπόλοιπα δεν έγιναν γνωστές.
Η Costamare που πρόσφατα εξέδωσε στη χώρα μας το πρώτο ναυτιλιακό ομόλογο θα ελέγχει μετά την παραλαβή όλων των πλοίων ένα στόλο από 81 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 16 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International