Την Κυριακή, η Ferrari, μια εταιρεία συνυφασμένη με τα γρήγορα και πανάκριβα αυτοκίνητα, μπήκε σε μια νέα «κούρσα», ίσως την πιο απαιτητική της. Με φόντο το υπερσύγχρονο εργοστάσιο συναρμολόγησης, έδειξε την πρώτη του συλλογή, από τον Rocco Iannone, έναν πρώην σχεδιαστή ανδρικών ενδυμάτων που έχει θριαμβεύσει με τις δημιουργίες του στους οίκους Dolce & Gabbana και Armani.
Η Ferrari εδρεύει στο γραφικό Maranello, μια πόλη 18.000 κατοίκων στη βόρεια Ιταλία. Στην «αυλή» του βρίσκονται τα εργοστάσια ισχύος της ιταλικής μόδας: Zegna, Gucci, Prada, Max Mara (στο κοντινό Reggio Emilia) και, φυσικά, εκείνο του Giorgio Armani. Μερικοί οίκοι μάλιστα έχουν ρίζες από τις αρχές του 20ού αιώνα. Ακόμη παλαιότερος όλων, είναι ο ανταγωνισμός μεταξύ Ιταλών και Γάλλων κατασκευαστών πολυτελείας για παγκόσμια κυριαρχία. Βεντέτα που φτάνει πίσω στις αρχές του 1600.
View this post on Instagram
Θα αναρωτιέστε «Τι δουλειά έχει η Ferrari να κατασκευάζει ρούχα και φανταχτερές τσάντες;».
Ένας κυνικός μάλλον θα έλεγε, κοιτάζοντας τη θλιβερή απόδοση της Formula 1 της Ferrari , πέρυσι ήταν το χειρότερο ρεκόρ της σε τέσσερις δεκαετίες, ότι ίσως η εταιρεία θα έπρεπε να εμείνει στην οδήγηση. Υπάρχει επίσης το θέμα των καταναλωτών, οι οποίοι είναι πιο ενημερωμένοι από ποτέ. Πόσοι άνθρωποι, θέλουν ένα μεταξωτό πουκάμισο στολισμένο με το κατακόκκινο λογότυπο της Ferrari όταν θα μπορούσαν να αγοράσουν ένα Hermès ή ένα Chanel;
Η εταιρεία «γκαζώνει» σε νέες πίστες και ο νέος της στόχος δεν είναι καθόλου εύκολος!
Τι ζητά αυτή η κολεξιόν που όλοι αρχικά αντιμετωπίσαμε καχύποπτα; «Να διευρύνει τη βάση των θαυμαστών μας, συμπεριλαμβανομένων των νέων γενεών και των γυναικών ειδικά , αν και οι γυναίκες ήταν πάντα μεγάλο και αναπόσπαστο κομμάτι των φανατικών θαυμαστών μας, αλλά ποτέ δεν είχαν την θέση που πρέπει».
Ο σχεδιαστής ξεκίνησε με τολμηρά πανωφόρια, δημιουργώντας τις σιλουέτες γύρω τους και δείχνοντας κουκούλες anoraks φτιαγμένες από νάυλον σε μπορντό χρώμα και μια κόκκινη ζακέτα από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια, καθώς η βιωσιμότητα είναι το κορυφαίο ζητούμενο για τον σχεδιαστή. Τα υφάσματα ήταν όλα υψηλής ποιότητας, ανθεκτικά στο νερό και στον άνεμο, αλλά είχαν απαλή υφή, όπως στην περίπτωση ενός νάυλον ζακάρ που έμοιαζε με μετάξι.
View this post on Instagram
Ο Iannone έπαιξε με αποχρώσεις που ήταν οικείες. Από την κόκκινη υπογραφή της Ferrari έως το giallo ή το κίτρινο Modena, από το όνομα της πόλης που είναι πλησιέστερη στο Maranello, ή το βαθύ μπλε και πράσινο επίσης χαρακτηριστικό των αυτοκινήτων της Ferrari. Ταυτόχρονα, οι μπλούζες και οι βερμούδες με μεταξωτό ύφασμα από το Como διαδέχθηκαν τα τυπωμένα patchwork αρχειακών εικόνων Ferrari και εξώφυλλα περιοδικών από τη δεκαετία του ’40 έως ’60, καθώς η δήλωση πως «Η Ferrari είναι ποπ» μας έκανε να μειδιάσουμε από προσμονή για τις τιμές της κολεξιόν.
View this post on Instagram
Το σετ ήταν εντυπωσιακό, καθώς τα μοντέλα περπατούσαν κατά μήκος της λεπτής γραμμής της παραγωγής της Ferrari στην εντυπωσιακή έδρα της. Αυτή ήταν η πρώτη πολυτελής συλλογή μόδας και πασαρέλα για τη Ferrari και σίγουρα δεν θα είναι η τελευταία.
View this post on Instagram
Ο Iannone μετέφρασε την εμπειρία του από απαιτητικούς οίκους, σε μια εκλεπτυσμένη συλλογή που μοιάζει με υψηλή ραπτική, δεδομένου του τεχνικού υλικού που χρησιμοποιήθηκε και της χειροτεχνίας των Ιταλών εξειδικευμένων προμηθευτών με τους οποίους συνεργάστηκε.
Η συλλογή είναι εντυπωσιακή και λάμπει σαν το πιο ακριβό μοντέλο της Ferrari, η σκέψη και το όραμα του σχεδιαστή έχει τον πιο μοδάτο κινητήρα και μετά από το σόου που παρακολουθήσαμε είμαι σίγουρος πως πολλοί θα κάνουν ένα test drive στα ρούχα της σειράς.
«Ας μην κρυβόμαστε, κανείς δεν μπαίνει σε ένα κατάστημα της Ferrari, για να αγοράσει ένα παλτό. Κάθε πελάτης εκεί ψάχνει κάτι ξεχωριστό », είπε ο Iannone πριν από την πασαρέλα.
Η εταιρεία σκοπεύει να ανοίξει μια ανανεωμένη μπουτίκ στο Μιλάνο και στη συνέχεια θα εγκαινιάσει καταστήματα στο Λος Άντζελες και το Μαϊάμι, τα οποία θα φιλοξενήσουν τη Formula 1 το 2022. Η ναυαρχίδα των καταστημάτων στο Maranello άνοιξε ήδη αυτό το Σαββατοκύριακο. Τέλειος συγχρονισμός.
Δείτε την πασαρέλα εδώ
Latest News
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου
Πέθανε ο θρυλικός μουσικός και παραγωγός Κουίνσι Τζόουνς
Ο Κουίνσι Τζόουνς, ο άνθρωπος που είχε συνεργαστεί από τον Φρανκ Σινάτρα μέχρι τον Μάικλ Τζάκσον, άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 91 ετών.
Joris (Frigoglass) στον ΟΤ: «Ο κύκλος των περικοπών έκλεισε, η σκυτάλη στην ανάπτυξη»
Το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης αναλύει στον ΟΤ ο νέος CEO του ομίλου Frigoglass, Serge Joris – Πού μπαίνει ο πήχης των πωλήσεων – Με ποιες κατηγορίες «φλερτάρει»
VERGOS Auctions: 35 χρόνια δημοπρασίες - Το προφίλ του Έλληνα συλλέκτη
Στον ΟΤ μιλά ο managing director της VERGOS Auctions - Αποκαλύπτει τα «μυστικά» μίας δημοπρασίας, τη ελληνική αγορά και την τέχνη
Μια άγνωστη ιστορία για την Μέριλιν Μονρόε
«Είδα τις φωτογραφίες της Ντίτριχ. Εφόσον μπόρεσες να δημιουργήσεις αυτό το αποτέλεσμα με εκείνη, φαντάσου τι θα μπορούσες να κάνεις με μένα» φέρεται να είπε η Μέριλιν Μονρόε στην φωτογράφο.
Η Ελλάδα στην 43η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου της Σάρτζα, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Η Ελλάδα στην 43η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου της Σάρτζα.
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!
Τι είναι το «brat» που «στέφθηκε» η λέξη της χρονιάς
Βrat εναντίον delulu σημειώσατε 1! - Πώς το λεξικό Κόλινς δικαίωσε την Charli XCX
Χρηστίδης (Volkswagen) στον ΟΤ: Οι κρίσιμες συνομιλίες, οι κόκκινες γραμμές και το μέλλον της βιομηχανίας
Tι αποκαλύπτει στον ΟΤ ο εκπροσώπος των εργαζομένων της Volkswagen στο IG Metall για την κρίση στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
Ποιοι θα βρουν δουλειά όταν η ΑΙ επικρατήσει στην αγορά εργασίας
H AI θα εξαλείψει θέσεις εργασίας σύμφωνα με την Manpower - Οι τεχνολογικές εξελίξεις δημιουργούν νέες ευκαιρίες απασχόλησης για όσους αναβαθμίζουν τις δεξιότητές τους