Οι αλλαγές που δρομολογούν στον τομέα του ψηφιακού απορρήτου και της περαιτέρω ενίσχυσής του οι τεχνολογικοί κολοσσοί της Αpple και της Google αναγκάζουν τη διαφημιστική βιομηχανία να επανεξετάσει τον τρόπο λειτουργίας της, δήλωσε στο CNBC ο γκουρού της διαφήμισης Μαουρίς Λεβί της Publicis Groupe.
Όπως είναι γνωστό, η Apple προχωρά σε σημαντικές αλλαγές στο λειτουργικό της σύστημα iOS για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες των iPhone και άλλων συσκευών της εταιρείας θα έχουν ακόμη μεγαλύτερη ιδιωτικότητα όταν περιηγούνται στο διαδίκτυο ή όταν επικοινωνούν με κάθε άλλο δυνατό τρόπο με τις επαφές τους. Οι περισσότερες από τις νέες αλλαγές αφορούν την προστασία προσωπικών δεδομένων με την απόκρυψη των «ιχνών» στο διαδίκτυο και την πραγματοποίηση βιντεοκλήσεων.
Επανεξέταση όλων
Ο M. Λεβί, πρόεδρος της τρίτης μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο, δήλωσε ότι οι αλλαγές που προωθεί η Apple με το iOS αλλά και η Google στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού Chrome, σημαίνoyn ότι οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να «επανεξετάσουν ολόκληρο τον τρόπο που εργάζονται».
«Δεν είναι μια ξεκάθαρη νίκη» για τα παραδοσιακά διαφημιστικά πρακτορεία, δήλωσε ο Λεβί στο CNBC.
«Το απόρρητο είναι εξαιρετικά σημαντικό», πρόσθεσε. «Και πιστεύω ότι το γεγονός ότι όλες αυτές οι πλατφόρμες φροντίζουν για το απόρρητο των καταναλωτών και των πελατών τους είναι κάτι εξαιρετικά σημαντικό. Αλλά αυτό οδηγεί σε επανεξέταση του τρόπου με τον οποίο εργαζόμαστε.», πρόσθεσε.
Τι αλλάζει με τα cookies
Η Apple φέτος απαιτεί από τους προγραμματιστές εφαρμογών στις πλατφόρμες της να ζητήσουν άδεια για να έχουν τη δυνατότητα να συλλέξουν μοναδικά στοιχεία ταυτότητας που χρησιμοποιούν οι διαφημιζόμενοι για να κάνουν στοχευμένες διαφημίσεις σε κινητά και να μετρούν πόσο αποτελεσματικές αυτές είναι.
Η εταιρεία είχε ήδη απαγορεύσει τη χρήση μη εξουσιοδοτημένων cookies τρίτων – στα οποία βασίζονται πολλοί διαφημιζόμενοι για να παρακολουθούν τους χρήστες του διαδικτύου και να τους «ακολουθούν» με εξατομικευμένες διαφημίσεις – στο πρόγραμμα περιήγησής της στο Safari.
Τώρα, η Google σχεδιάζει επίσης να απορρίψει cookies τρίτων στο Chrome και βρίσκεται στη διαδικασία αναζήτησης μιας εναλλακτικής λύσης. Την περασμένη εβδομάδα, ο τεχνολογικός γίγαντας δήλωσε ότι θα δώσει στη ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού της Βρετανίας την πρότασή του για την αντικατάσταση των cookies.
Η κίνηση αυτή οδήγησε σε διαμάχες στον κλάδο της τεχνολογίας, ανάμεσα στην Facebook και την Apple. H Facebook είναι πιθανότατα μια από τις εταιρείες που επηρεάζονται περισσότερο από τις αλλαγές της Apple στο iOS και έχει προωθήσει νέες επιχειρηματικές λύσεις, όπως οι online αγορές, σε μια προσπάθεια να μετριάσει το πλήγμα.
Ο Λεβί σημείωσε από τη μεριά του, ότι η απόκτηση της εταιρείας δεδομένων Epsilon ύψους 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τη Publicis, θα βοηθήσει στην προστασία του γίγαντα του μάρκετινγκ από την πτώση των εσόδων που θα προκύψουν ως συνέπεια των αλλαγών απορρήτου της Apple και της Google.
Latest News
Η ΕΕ επαναξιολογεί τις έρευνες σε Apple, Google και Meta
Σύμφωνα με το νόμο για τις ψηφιακές αγορές, οι Βρυξέλλες ξεκίνησαν έρευνες τον περασμένο Μάρτιο για τις big tech Apple, Google και Meta
Στα χέρια του Μασκ και το TikTok; - Πώς θα παίξει τη «χρυσή μετοχή» το Πεκίνο
Οι δραστηριότητες του TikTok στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να αποτιμηθούν σε περίπου 40 έως 50 δισεκατομμύρια δολάρια
Facebook: Το ψεύτικο «μήνυμα απενεργοποίησης λογαριασμού» – Τι πρέπει να κάνετε
Έρχεται μήνυμα από φίλους για απενεργοποίηση λογαριασμού του Facebook
Νέο μπλόκο ΗΠΑ στις εξαγωγές μικροτσίπ και τεχνολογίας ΑΙ
Στόχος των νέων περιορισμών είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες να διατηρήσουν την κυρίαρχη θέση τους στην τεχνητή νοημοσύνη
Meta και Amazon «κόβουν» τα προγράμματα συμπερίληψης – Νέα συνάντηση Τραμπ και Ζάκερμπεργκ
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ συνεχίζει την επίθεση φιλίας στον Τραμπ καθώς οι αμερικανικές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για ισχυροποίηση των συντηρητικών φωνών.
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές «ροκανίζουν» το μερίδιο αγοράς των iPhone της Apple - Ο ρόλος της AI
Το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του μεριδίου αγοράς το 2024
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ