Οι αλλαγές που δρομολογούν στον τομέα του ψηφιακού απορρήτου και της περαιτέρω ενίσχυσής του οι τεχνολογικοί κολοσσοί της Αpple και της Google αναγκάζουν τη διαφημιστική βιομηχανία να επανεξετάσει τον τρόπο λειτουργίας της, δήλωσε στο CNBC ο γκουρού της διαφήμισης Μαουρίς Λεβί της Publicis Groupe.
Όπως είναι γνωστό, η Apple προχωρά σε σημαντικές αλλαγές στο λειτουργικό της σύστημα iOS για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες των iPhone και άλλων συσκευών της εταιρείας θα έχουν ακόμη μεγαλύτερη ιδιωτικότητα όταν περιηγούνται στο διαδίκτυο ή όταν επικοινωνούν με κάθε άλλο δυνατό τρόπο με τις επαφές τους. Οι περισσότερες από τις νέες αλλαγές αφορούν την προστασία προσωπικών δεδομένων με την απόκρυψη των «ιχνών» στο διαδίκτυο και την πραγματοποίηση βιντεοκλήσεων.
Επανεξέταση όλων
Ο M. Λεβί, πρόεδρος της τρίτης μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο, δήλωσε ότι οι αλλαγές που προωθεί η Apple με το iOS αλλά και η Google στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού Chrome, σημαίνoyn ότι οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να «επανεξετάσουν ολόκληρο τον τρόπο που εργάζονται».
«Δεν είναι μια ξεκάθαρη νίκη» για τα παραδοσιακά διαφημιστικά πρακτορεία, δήλωσε ο Λεβί στο CNBC.
«Το απόρρητο είναι εξαιρετικά σημαντικό», πρόσθεσε. «Και πιστεύω ότι το γεγονός ότι όλες αυτές οι πλατφόρμες φροντίζουν για το απόρρητο των καταναλωτών και των πελατών τους είναι κάτι εξαιρετικά σημαντικό. Αλλά αυτό οδηγεί σε επανεξέταση του τρόπου με τον οποίο εργαζόμαστε.», πρόσθεσε.
Τι αλλάζει με τα cookies
Η Apple φέτος απαιτεί από τους προγραμματιστές εφαρμογών στις πλατφόρμες της να ζητήσουν άδεια για να έχουν τη δυνατότητα να συλλέξουν μοναδικά στοιχεία ταυτότητας που χρησιμοποιούν οι διαφημιζόμενοι για να κάνουν στοχευμένες διαφημίσεις σε κινητά και να μετρούν πόσο αποτελεσματικές αυτές είναι.
Η εταιρεία είχε ήδη απαγορεύσει τη χρήση μη εξουσιοδοτημένων cookies τρίτων – στα οποία βασίζονται πολλοί διαφημιζόμενοι για να παρακολουθούν τους χρήστες του διαδικτύου και να τους «ακολουθούν» με εξατομικευμένες διαφημίσεις – στο πρόγραμμα περιήγησής της στο Safari.
Τώρα, η Google σχεδιάζει επίσης να απορρίψει cookies τρίτων στο Chrome και βρίσκεται στη διαδικασία αναζήτησης μιας εναλλακτικής λύσης. Την περασμένη εβδομάδα, ο τεχνολογικός γίγαντας δήλωσε ότι θα δώσει στη ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού της Βρετανίας την πρότασή του για την αντικατάσταση των cookies.
Η κίνηση αυτή οδήγησε σε διαμάχες στον κλάδο της τεχνολογίας, ανάμεσα στην Facebook και την Apple. H Facebook είναι πιθανότατα μια από τις εταιρείες που επηρεάζονται περισσότερο από τις αλλαγές της Apple στο iOS και έχει προωθήσει νέες επιχειρηματικές λύσεις, όπως οι online αγορές, σε μια προσπάθεια να μετριάσει το πλήγμα.
Ο Λεβί σημείωσε από τη μεριά του, ότι η απόκτηση της εταιρείας δεδομένων Epsilon ύψους 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τη Publicis, θα βοηθήσει στην προστασία του γίγαντα του μάρκετινγκ από την πτώση των εσόδων που θα προκύψουν ως συνέπεια των αλλαγών απορρήτου της Apple και της Google.
Latest News
Πώς να κρατήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα μακριά από το dark web
Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, το dark web, δηλαδή το «σκοτεινό διαδίκτυο», δεν είναι παράνομο και δεν είναι γεμάτο μόνο από κυβερνοεγκληματίες
Προσοχή στις ψεύτικες προσφορές της Black Friday - Προστατέψτε το πορτοφόλι και τα δεδομένα σας
Οι χάκερ αντιγράφουν νόμιμους ιστότοπους και επαναχρησιμοποιούν πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου phishing - υποσχόμενοι «είδη πολυτελείας» όπως ρολόγια Rolex και τσάντες Louis Vuitton σε απίστευτες εκπτώσεις
Η Microsoft αποκαλύπτει τις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες της AI στο Ignite 2024
Έως και 10 φορές πιο αποδοτικές για τις σύγχρονες επιχειρήσεις οι επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη
Εκκληση Microsoft σε Τραμπ να «πιέσει πιο σκληρά» κατά των χάκερ από Ρωσία-Κίνα
Η Microsoft κάνει λόγο για κύμα «κρατικών κυβερνοεπιθέσεων» με στόχο αξιωματούχους της κυβέρνησης των ΗΠΑ και προεκλογικές καμπάνιες
Γιατί τα υποθαλάσσια καλώδια είναι «πειρασμός» για τους σαμποτέρ
Επιχειρήσεις και κυβερνήσεις βασίζονται στα υποθαλάσσια καλώδια για κρίσιμες δραστηριότητες - Πόσο ασφαλή είναι και πώς προκαλούνται φθορές
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκθεση της Visa «Απειλές απάτης στις γιορτές 2024»’, οι απειλές κλιμακώνονται αυτή την περίοδο
Η Ινδονησία «στρίμωξε» την Apple - Πώς κέρδισε δεκαπλάσια επένδυση
Η Apple «πείστηκε» να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αξεσουάρ και εξαρτημάτων στο Μπαντούνγκ της Δυτικής Ιάβας
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;