
Νέα ταλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες που είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν στα νησιά εκτυλίσσεται από το πρωί στο λιμάνι του Πειραιά, εξαιτίας της απεργίας των ναυτεργατών, παρά το γεγονός ότι κρίθηκε παράνομη από το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά.
Οι ναυτεργάτες ξεκίνησαν τη συγκέντρωσή τους από τις 5:30 τα ξημερώματα της Τετάρτης μετά το κάλεσμα των σωματείων τους να περιφρουρήσουν την απεργία.
Η απεργία που έχουν εξαγγείλει τα 13 ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ), αντιδρώντας στο νέο εργασιακό νομοσχέδιο κρίθηκε παράνομη από το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά (αρ.απόφασης 544/2021).
Η ΑΔΕΔΥ, που είχε εξαιρέσει από την απεργία τους εκπαιδευτικούς, ανακοίνωσε επίσης, για τη διευκόλυνση της μετακίνησης των υποψηφίων στα εξεταστικά κέντρα, πως τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα πραγματοποιήσουν τελικά στάσεις εργασίας και όχι 24ωρη απεργία.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΟΡΕΝ πολίτες διαμαρτύρονται για την κατάσταση που διαμορφώνεται με την απεργία, αφού όπως μετέδωσαν αρκετοί είχαν ενημερωθεί από τις εταιρείες πως τα πλοία θα κάνουν κανονικά τα δρομολόγιά τους, κάτι που ωστόσο δεν γίνεται.
«Γνώριζαν πως δεν θα γίνουν δρομολόγια αλλά μας ενημέρωσαν να έρθουμε εδώ. Να κάνουμε τι; Να ασκήσουμε πίεση στην απεργία; Δεν βρίσκω άλλο λόγο για να ταλαιπωρούμαστε», είπε χαρακτηριστικά μία κυρία που περίμενε στα εκδοτήρια.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Το κυβερνητικό σχέδιο
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.