Ανεβάζουν ρυθμούς τα άλλα ευρωπαϊκά terminals της Cosco Shipping Ports σε σύγκριση με τους δυο προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά που διαχειρίζεται η ΣΕΠ, θυγατρική της Cosco Shipping Ports.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου πενταμήνου του τρέχοντος έτους, που δημοσιοποίησε η Cosco Shhipping Ports, μπορεί οι δυο προβλήτες της ΣΕΠ να βρίσκονται στη πρώτη θέση των διακινούμενων φορτίων σε σύγκριση με τα υπόλοιπα terminals της κινεζικής εταιρείας στην Ευρώπη όμως εμφανίζουν μείωση στα διακινούμενα φορτία ενώ τα υπόλοιπα καταγράφουν εντυπωσιακές επιδόσεις.
Ειδικότερα, στο πρώτο πεντάμηνο του 2021 οι δυο προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά διακίνησαν 1.974,7 χιλιάδες Teu (εμφανίζοντας μείωση -3%σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2020 (2.035,5 χιλιάδες Teu). Επίσης τον Μάιο του 2021 η ΣΕΠ διακίνησε 416,5 χιλιάδες Teu έναντι 426,7 χιλιάδες Teu το ίδιο μήνα του 2020 (-2,4%) .
Το δεύτερο σε διακίνηση «κουτιών» κινεζικό τέρμιναλ στην Ευρώπη αυτό της Βαλένθια διακίνησε το πεντάμηνο του 2021 1.471,7 χιλιάδες Teu, έναντι 1.331,2 χιλιάδες Teu το ίδιο διάστημα πέρυσι, σημειώνοντας άνοδο 10,6%.
Τον Μάιο η Cosco στη Βαλένθια διακίνησε 307,9 χιλιάδες teu έναντι 249 χιλιάδες Teu πέρυσι (+23,6%).
Επίσης το τερμιναλ στην Αμβέρσα κατέγραψε άνοδο 8,3% στο πεντάμηνο στα 851,7 χιλιάδες Teu, στο Ρότερνταμ η διακίνηση μέσω των εγκαταστάσεων της Cosco Shipping Ports αυξήθηκε κατά 13,5% στα 973,6 χιλιάδες Teu και στο Reefer Terminal στη Γένοβα η άνοδος ήταν 26,4% στα 23,4 χιλιάδες Teu.
Σύμφωνα με γνώστες της λιμενικής βιομηχανίας, τα αποτελέσματα τα της ΣΕΠ είναι ικανοποιητικά δεδομένης της αναταραχής που έχει προκληθεί στη διεθνή ναυτιλιακή μεταφορική αλυσίδα (συμφόρηση λιμανιών, υπερβολική αύξηση των κενών «κουτιών») που έχει οδηγήσει σε μεγάλη άνοδο των ναύλων. Το μότο όσο πιο μακριά τόσο πιο καλά φαίνεται να ακολουθείται από ορισμένες ναυτιλιακές εταιρείες καθώς τους αποφέρει υψηλότερα έσοδα, με αποτέλεσμα να προτιμούν πιο μεγάλης διάρκειας δρομολόγια.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ