
Ανεβάζουν ρυθμούς τα άλλα ευρωπαϊκά terminals της Cosco Shipping Ports σε σύγκριση με τους δυο προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά που διαχειρίζεται η ΣΕΠ, θυγατρική της Cosco Shipping Ports.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου πενταμήνου του τρέχοντος έτους, που δημοσιοποίησε η Cosco Shhipping Ports, μπορεί οι δυο προβλήτες της ΣΕΠ να βρίσκονται στη πρώτη θέση των διακινούμενων φορτίων σε σύγκριση με τα υπόλοιπα terminals της κινεζικής εταιρείας στην Ευρώπη όμως εμφανίζουν μείωση στα διακινούμενα φορτία ενώ τα υπόλοιπα καταγράφουν εντυπωσιακές επιδόσεις.
Ειδικότερα, στο πρώτο πεντάμηνο του 2021 οι δυο προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά διακίνησαν 1.974,7 χιλιάδες Teu (εμφανίζοντας μείωση -3%σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2020 (2.035,5 χιλιάδες Teu). Επίσης τον Μάιο του 2021 η ΣΕΠ διακίνησε 416,5 χιλιάδες Teu έναντι 426,7 χιλιάδες Teu το ίδιο μήνα του 2020 (-2,4%) .
Το δεύτερο σε διακίνηση «κουτιών» κινεζικό τέρμιναλ στην Ευρώπη αυτό της Βαλένθια διακίνησε το πεντάμηνο του 2021 1.471,7 χιλιάδες Teu, έναντι 1.331,2 χιλιάδες Teu το ίδιο διάστημα πέρυσι, σημειώνοντας άνοδο 10,6%.
Τον Μάιο η Cosco στη Βαλένθια διακίνησε 307,9 χιλιάδες teu έναντι 249 χιλιάδες Teu πέρυσι (+23,6%).
Επίσης το τερμιναλ στην Αμβέρσα κατέγραψε άνοδο 8,3% στο πεντάμηνο στα 851,7 χιλιάδες Teu, στο Ρότερνταμ η διακίνηση μέσω των εγκαταστάσεων της Cosco Shipping Ports αυξήθηκε κατά 13,5% στα 973,6 χιλιάδες Teu και στο Reefer Terminal στη Γένοβα η άνοδος ήταν 26,4% στα 23,4 χιλιάδες Teu.
Σύμφωνα με γνώστες της λιμενικής βιομηχανίας, τα αποτελέσματα τα της ΣΕΠ είναι ικανοποιητικά δεδομένης της αναταραχής που έχει προκληθεί στη διεθνή ναυτιλιακή μεταφορική αλυσίδα (συμφόρηση λιμανιών, υπερβολική αύξηση των κενών «κουτιών») που έχει οδηγήσει σε μεγάλη άνοδο των ναύλων. Το μότο όσο πιο μακριά τόσο πιο καλά φαίνεται να ακολουθείται από ορισμένες ναυτιλιακές εταιρείες καθώς τους αποφέρει υψηλότερα έσοδα, με αποτέλεσμα να προτιμούν πιο μεγάλης διάρκειας δρομολόγια.


Latest News

Ένταξη του έργου «βελτίωση λιμενικών υποδομών στο λιμένα Γαλατά»
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 124.000 ευρώ, αφορά στην αποκατάσταση-επανακατασκευή του μικρού μόλου στο λιμένα Γαλατά

Ενημέρωση Κικίλια από το Λιμενικό ενόψει των ημερών του Πάσχα
Ο κ. Κικίλιας ενημερώθηκε για θέματα λειτουργίας και επιχειρησιακής ετοιμότητας, προκειμένου να αξιοποιηθούν στο έπακρο όλα τα μέσα και το προσωπικό ενόψει των ημερών του Πάσχα

ΟΛΘ: «Ξεκλειδώνει» το εμβληματικό έργο επέκτασης του Προβλήτα 6
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει στην πλήρη υλοποίηση του αναπτυξιακού και επενδυτικού σχεδιασμού της

Εντολή Κικίλια για έκτακτες επιθεωρήσεις στα πλοία σε όλα τα λιμάνια της χώρας
Οι επιθεωρητές καλούνται να προχωρήσουν στον έγκαιρο προγραμματισμό των επιθεωρήσεων με αφετηρία όλα τα λιμάνια της χώρας

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Πιο κοντά το έργο επέκτασης του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τι ζητά ο ΟΛΘ
Μετά το προεδρικό διάταγμα και την έγκριση του master plan, ο ΟΛΘ κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στο υπουργείο για το project

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων