Δύο νέες συμφωνίες χρονοναύλωσης με κορυφαίους διεθνείς παραγωγούς ενέργειας ανακοίνωσε η GasLog Partners. Οι συμφωνίες αφορούν σε ένα χρόνο ναύλωσης του πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier) «GasLog Sydney» με θυγατρική της Total SA που ξεκινά αυτή την εβδομάδα. Επίσης ναύλωσε για διάστημα οκτώ μηνών το LNG Carrier «Solaris» με θυγατρική της Royal Dutch Shell plc («Shell») η οποία ξεκινά στα τέλη Ιουλίου 2021 και επεκτείνεται μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2022.
Το GasLog Sydney´είναι ένα LNG Carrier τύπου TFDE LNG, μεταφορικής ικανότητας 155.000 κυβικών μέτρων που κατασκευάστηκε το 2013 και απασχολείται επί του παρόντος στην spot αγορά LNG.
Το «Solaris» είναι ένα NG Carrier τύπου TFDE LNG μεταφορικής ικανότητας 155.000 κυβικών μέτρων που κατασκευάστηκε το 2014 και απασχολείται επί του παρόντος στην Shell με βάση ένα πολυετές ναυλοσύμφωνο, το οποίο λήγει τον Ιούλιο του 2021 και στη συνέχει θα ξεκινήσει η νέα ναύλωση οκτάμηνης διάρκειας.
Ο Paul Wogan, Διευθύνων Σύμβουλος της GasLog Partners, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι οι συμφωνίες ναύλωσης είναι σε σταθερές τιμές που ανταποκρίνονται στην ενισχυμένη spot αγορά LNG που παρατηρείται μέχρι στιγμής φέτος και βελτιώνουν τα έσοδα και τις ταμειακές ροές της εταιρείας.
Η GasLog Partners ελέγχει ένα στόλο από 15 LNG Carriers με μέση μεταφορική ικανότητα του κάθε πλοίου τα 158.000 κυβικά μέτρα. Είναι εταιρεία εισηγμένη στο NYSE με γραφεία στην Ακτή Μιαούλη στον Πειραιά.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς