
Δύο νέες συμφωνίες χρονοναύλωσης με κορυφαίους διεθνείς παραγωγούς ενέργειας ανακοίνωσε η GasLog Partners. Οι συμφωνίες αφορούν σε ένα χρόνο ναύλωσης του πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier) «GasLog Sydney» με θυγατρική της Total SA που ξεκινά αυτή την εβδομάδα. Επίσης ναύλωσε για διάστημα οκτώ μηνών το LNG Carrier «Solaris» με θυγατρική της Royal Dutch Shell plc («Shell») η οποία ξεκινά στα τέλη Ιουλίου 2021 και επεκτείνεται μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2022.
Το GasLog Sydney´είναι ένα LNG Carrier τύπου TFDE LNG, μεταφορικής ικανότητας 155.000 κυβικών μέτρων που κατασκευάστηκε το 2013 και απασχολείται επί του παρόντος στην spot αγορά LNG.
Το «Solaris» είναι ένα NG Carrier τύπου TFDE LNG μεταφορικής ικανότητας 155.000 κυβικών μέτρων που κατασκευάστηκε το 2014 και απασχολείται επί του παρόντος στην Shell με βάση ένα πολυετές ναυλοσύμφωνο, το οποίο λήγει τον Ιούλιο του 2021 και στη συνέχει θα ξεκινήσει η νέα ναύλωση οκτάμηνης διάρκειας.
Ο Paul Wogan, Διευθύνων Σύμβουλος της GasLog Partners, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι οι συμφωνίες ναύλωσης είναι σε σταθερές τιμές που ανταποκρίνονται στην ενισχυμένη spot αγορά LNG που παρατηρείται μέχρι στιγμής φέτος και βελτιώνουν τα έσοδα και τις ταμειακές ροές της εταιρείας.
Η GasLog Partners ελέγχει ένα στόλο από 15 LNG Carriers με μέση μεταφορική ικανότητα του κάθε πλοίου τα 158.000 κυβικά μέτρα. Είναι εταιρεία εισηγμένη στο NYSE με γραφεία στην Ακτή Μιαούλη στον Πειραιά.


Latest News

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Frederiksen (AEC) – Σημαντικός ο ρόλος των Ελλήνων εφοπλιστών στην Αρκτική
Για την ελληνική ναυτιλία μίλησε στο ΟΤ Delphi Economic Forum X ο Mads Frederiksen, εκτελεστικός διευθυντής στο Arctic Economic Council

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες

Πράσινη μετάβαση: Κανονιστικές εξελίξεις στις θαλασσιες μεταφορές
Με κοινό κείμενο 10 από τους μεγαλύτερους ομιλους διεθνώς ζητούν από τον ΙΜΟ δίκαιο και επιστημονικά τεκμηριωμένο πλαίσιο

Capital Link: Ο Πόλυς Χατζηιωάννου χτύπησε το «Closing Bell» στη Νέα Υόρκη
Το 3rd Capital Link Cyprus Business Forum διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Κυπριακή Ένωση Εφοπλιστών με την υποστήριξη του κυπριακού υφυπουργείου Ναυτιλίας

Μελίνα Τραυλού: Καλεί τον ΙΜΟ να μην λάβει αποφάσεις που θα υπονομεύσουν την ναυτιλία
Μην «πυροβολείτε» το LNG- ο εμπορικός διαχειριστής να αναλάβει το κόστος συμμόρφωσης στην πράσινη μετάβαση, τα δύο μηνύματα της προέδρου της ΕΕΕ, Μελίνας Τραυλού