Ανεβάζουν ρυθμούς τα άλλα ευρωπαϊκά terminals της Cosco Shipping Ports σε σύγκριση με τους δυο προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά που διαχειρίζεται η ΣΕΠ, θυγατρική της Cosco Shipping Ports.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου πενταμήνου του τρέχοντος έτους, που δημοσιοποίησε η Cosco Shhipping Ports, μπορεί οι δυο προβλήτες της ΣΕΠ να βρίσκονται στη πρώτη θέση των διακινούμενων φορτίων σε σύγκριση με τα υπόλοιπα terminals της κινεζικής εταιρείας στην Ευρώπη όμως εμφανίζουν μείωση στα διακινούμενα φορτία ενώ τα υπόλοιπα καταγράφουν εντυπωσιακές επιδόσεις.
Ειδικότερα, στο πρώτο πεντάμηνο του 2021 οι δυο προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά διακίνησαν 1.974,7 χιλιάδες Teu (εμφανίζοντας μείωση -3%σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2020 (2.035,5 χιλιάδες Teu). Επίσης τον Μάιο του 2021 η ΣΕΠ διακίνησε 416,5 χιλιάδες Teu έναντι 426,7 χιλιάδες Teu το ίδιο μήνα του 2020 (-2,4%) .
Το δεύτερο σε διακίνηση «κουτιών» κινεζικό τέρμιναλ στην Ευρώπη αυτό της Βαλένθια διακίνησε το πεντάμηνο του 2021 1.471,7 χιλιάδες Teu, έναντι 1.331,2 χιλιάδες Teu το ίδιο διάστημα πέρυσι, σημειώνοντας άνοδο 10,6%.
Τον Μάιο η Cosco στη Βαλένθια διακίνησε 307,9 χιλιάδες teu έναντι 249 χιλιάδες Teu πέρυσι (+23,6%).
Επίσης το τερμιναλ στην Αμβέρσα κατέγραψε άνοδο 8,3% στο πεντάμηνο στα 851,7 χιλιάδες Teu, στο Ρότερνταμ η διακίνηση μέσω των εγκαταστάσεων της Cosco Shipping Ports αυξήθηκε κατά 13,5% στα 973,6 χιλιάδες Teu και στο Reefer Terminal στη Γένοβα η άνοδος ήταν 26,4% στα 23,4 χιλιάδες Teu.
Σύμφωνα με γνώστες της λιμενικής βιομηχανίας, τα αποτελέσματα τα της ΣΕΠ είναι ικανοποιητικά δεδομένης της αναταραχής που έχει προκληθεί στη διεθνή ναυτιλιακή μεταφορική αλυσίδα (συμφόρηση λιμανιών, υπερβολική αύξηση των κενών «κουτιών») που έχει οδηγήσει σε μεγάλη άνοδο των ναύλων. Το μότο όσο πιο μακριά τόσο πιο καλά φαίνεται να ακολουθείται από ορισμένες ναυτιλιακές εταιρείες καθώς τους αποφέρει υψηλότερα έσοδα, με αποτέλεσμα να προτιμούν πιο μεγάλης διάρκειας δρομολόγια.
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,