Ανεβάζουν ρυθμούς τα άλλα ευρωπαϊκά terminals της Cosco Shipping Ports σε σύγκριση με τους δυο προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά που διαχειρίζεται η ΣΕΠ, θυγατρική της Cosco Shipping Ports.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου πενταμήνου του τρέχοντος έτους, που δημοσιοποίησε η Cosco Shhipping Ports, μπορεί οι δυο προβλήτες της ΣΕΠ να βρίσκονται στη πρώτη θέση των διακινούμενων φορτίων σε σύγκριση με τα υπόλοιπα terminals της κινεζικής εταιρείας στην Ευρώπη όμως εμφανίζουν μείωση στα διακινούμενα φορτία ενώ τα υπόλοιπα καταγράφουν εντυπωσιακές επιδόσεις.
Ειδικότερα, στο πρώτο πεντάμηνο του 2021 οι δυο προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά διακίνησαν 1.974,7 χιλιάδες Teu (εμφανίζοντας μείωση -3%σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2020 (2.035,5 χιλιάδες Teu). Επίσης τον Μάιο του 2021 η ΣΕΠ διακίνησε 416,5 χιλιάδες Teu έναντι 426,7 χιλιάδες Teu το ίδιο μήνα του 2020 (-2,4%) .
Το δεύτερο σε διακίνηση «κουτιών» κινεζικό τέρμιναλ στην Ευρώπη αυτό της Βαλένθια διακίνησε το πεντάμηνο του 2021 1.471,7 χιλιάδες Teu, έναντι 1.331,2 χιλιάδες Teu το ίδιο διάστημα πέρυσι, σημειώνοντας άνοδο 10,6%.
Τον Μάιο η Cosco στη Βαλένθια διακίνησε 307,9 χιλιάδες teu έναντι 249 χιλιάδες Teu πέρυσι (+23,6%).
Επίσης το τερμιναλ στην Αμβέρσα κατέγραψε άνοδο 8,3% στο πεντάμηνο στα 851,7 χιλιάδες Teu, στο Ρότερνταμ η διακίνηση μέσω των εγκαταστάσεων της Cosco Shipping Ports αυξήθηκε κατά 13,5% στα 973,6 χιλιάδες Teu και στο Reefer Terminal στη Γένοβα η άνοδος ήταν 26,4% στα 23,4 χιλιάδες Teu.
Σύμφωνα με γνώστες της λιμενικής βιομηχανίας, τα αποτελέσματα τα της ΣΕΠ είναι ικανοποιητικά δεδομένης της αναταραχής που έχει προκληθεί στη διεθνή ναυτιλιακή μεταφορική αλυσίδα (συμφόρηση λιμανιών, υπερβολική αύξηση των κενών «κουτιών») που έχει οδηγήσει σε μεγάλη άνοδο των ναύλων. Το μότο όσο πιο μακριά τόσο πιο καλά φαίνεται να ακολουθείται από ορισμένες ναυτιλιακές εταιρείες καθώς τους αποφέρει υψηλότερα έσοδα, με αποτέλεσμα να προτιμούν πιο μεγάλης διάρκειας δρομολόγια.
Latest News
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Τρία νέα λιμάνια για κρουαζιερόπλοια – Διαγωνισμοί για Πάτρα, Καβάλα και Κατάκολο
Στο πακέτο μέτρων για την κρουαζιέρα περιλαμβάνονται και οι διαγωνισμοί παραχώρησης ή υπο-παραχώρησης λιμένων από το ΤΑΙΠΕΔ
Ε.ΛΙΜ.Ε: Ένταξη τεσσάρων νέων Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
Η Ε.ΛΙΜ.Ε απαριθμεί πλέον 35 μέλη
«Πατήθηκε το κουμπί» για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Η νέα θέση και το... τελεφερίκ
Άρχισαν οι διεργασίες στα συναρμόδια υπουργεία για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ και η ελαφρά... μετατόπιση
Το λιμάνι της Ρουμανίας που «κερδίζει» από τον πόλεμο στην Ουκρανία - Κόμβος logistics στη Μ. Θάλασσα
Η Ρουμανία έχει γίνει η μεγαλύτερη εναλλακτική οδός εξαγωγής σιτηρών της Ουκρανίας, μετά την εισβολή της Ρωσίας το 2022
Eπενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό ο ΟΛΘ - Τα οφέλη στους εργαζόμενους
Οι κυβερνο-απειλές αυξάνουν τους κινδύνους και ο ΟΛΘ θωρακίζεται επενδύοντας στην κυβερνοασφάλεια
Νέο ρεκόρ στην ιστορία του Λιμένα Θεσσαλονίκης - Κατέπλευσε το «Jean Gabriel» [φωτό]
Στο πρώτο εξάμηνο του 2024 ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ, σημείωσε σημαντική αύξηση εσόδων κατά 16,7%