
Ανεβάζουν ρυθμούς τα άλλα ευρωπαϊκά terminals της Cosco Shipping Ports σε σύγκριση με τους δυο προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά που διαχειρίζεται η ΣΕΠ, θυγατρική της Cosco Shipping Ports.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου πενταμήνου του τρέχοντος έτους, που δημοσιοποίησε η Cosco Shhipping Ports, μπορεί οι δυο προβλήτες της ΣΕΠ να βρίσκονται στη πρώτη θέση των διακινούμενων φορτίων σε σύγκριση με τα υπόλοιπα terminals της κινεζικής εταιρείας στην Ευρώπη όμως εμφανίζουν μείωση στα διακινούμενα φορτία ενώ τα υπόλοιπα καταγράφουν εντυπωσιακές επιδόσεις.
Ειδικότερα, στο πρώτο πεντάμηνο του 2021 οι δυο προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά διακίνησαν 1.974,7 χιλιάδες Teu (εμφανίζοντας μείωση -3%σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2020 (2.035,5 χιλιάδες Teu). Επίσης τον Μάιο του 2021 η ΣΕΠ διακίνησε 416,5 χιλιάδες Teu έναντι 426,7 χιλιάδες Teu το ίδιο μήνα του 2020 (-2,4%) .
Το δεύτερο σε διακίνηση «κουτιών» κινεζικό τέρμιναλ στην Ευρώπη αυτό της Βαλένθια διακίνησε το πεντάμηνο του 2021 1.471,7 χιλιάδες Teu, έναντι 1.331,2 χιλιάδες Teu το ίδιο διάστημα πέρυσι, σημειώνοντας άνοδο 10,6%.
Τον Μάιο η Cosco στη Βαλένθια διακίνησε 307,9 χιλιάδες teu έναντι 249 χιλιάδες Teu πέρυσι (+23,6%).
Επίσης το τερμιναλ στην Αμβέρσα κατέγραψε άνοδο 8,3% στο πεντάμηνο στα 851,7 χιλιάδες Teu, στο Ρότερνταμ η διακίνηση μέσω των εγκαταστάσεων της Cosco Shipping Ports αυξήθηκε κατά 13,5% στα 973,6 χιλιάδες Teu και στο Reefer Terminal στη Γένοβα η άνοδος ήταν 26,4% στα 23,4 χιλιάδες Teu.
Σύμφωνα με γνώστες της λιμενικής βιομηχανίας, τα αποτελέσματα τα της ΣΕΠ είναι ικανοποιητικά δεδομένης της αναταραχής που έχει προκληθεί στη διεθνή ναυτιλιακή μεταφορική αλυσίδα (συμφόρηση λιμανιών, υπερβολική αύξηση των κενών «κουτιών») που έχει οδηγήσει σε μεγάλη άνοδο των ναύλων. Το μότο όσο πιο μακριά τόσο πιο καλά φαίνεται να ακολουθείται από ορισμένες ναυτιλιακές εταιρείες καθώς τους αποφέρει υψηλότερα έσοδα, με αποτέλεσμα να προτιμούν πιο μεγάλης διάρκειας δρομολόγια.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)