Προχωρά βήμα – βήμα η διαδικασία για την ανέγερση του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ στην Τούμπα, καθώς εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία το Ρυμοτομικό Σχέδιο Εφαρμογής, μετά την αποψινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης.
Στο έργο, αλλά και την ευρύτερη ανάπλαση της περιοχής, αναφέρθηκε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, στη διάρκεια της τοποθέτησής του, δηλώνοντας «συγκινημένος που έφτασε το θέμα σε τελικό στάδιο, μετά από τέσσερις διαδοχικές συνεδριάσεις και συζητήσεις στο δημοτικό συμβούλιο».
Ο κ.Ζέρβας, χαρακτήρισε τη σημερινή απόφαση «ιστορική και σημαντική για την πόλη», προσθέτοντας πως «ουσιαστικά με αυτήν κλείνει ένας μακρύς κύκλος για ένα πρότζεκτ που πρέπει να γίνει με πολλά επιμέρους θέματα περιβαλλοντικά, κυκλοφοριακά, πολεοδομικά. Το αξίζει ο ΠΑΟΚ, το αξίζει η Τούμπα, το αξίζει η πόλη και πρέπει να γίνει με τον καλύτερο και συντομότερο τρόπο».
Επίσης, ο δήμαρχος, εξέφρασε την ελπίδα ώστε «πολύ σύντομα να πάμε στο επόμενο στάδιο, να δούμε τα σχέδια, να έχουμε τις άδειες και την τελική κατασκευή του γηπέδου. Θα είμαι ευτυχής να βρεθώ στο νέο στάδιο της Τούμπας και να χαρούμε μια επιτυχία της πόλης μας».
Το Σώμα, στη σημερινή συνεδρίαση, ενέκρινε τους πολεοδομικούς όρους με επιμέρους επισημάνσεις, απορρίπτοντας τη μία ένσταση που κατατέθηκε για την οποία, όπως ανέφερε η προϊσταμένη του τμήματος Αστικού Σχεδιασμού, Κατερίνα Δαναδιάδου, είναι αβάσιμη, καθώς οι επιφυλάξεις που εκφράστηκαν αίρονται επί της ουσίας από τις διατάξεις του νόμου.
Υπέρ της κατασκευής του γηπέδου του ΠΑΟΚ τάχθηκαν στις τοποθετήσεις τους και οι επικεφαλής των παρατάξεων της αντιπολίτευσης, Βασίλης Γάκης, Γιώργος Ορφανός και Σπύρος Βούγιας, υπογραμμίζοντας πως το έργο θα συμβάλει στην ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής. Ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, Σωτήρης Ζαριανόπουλος, είπε ότι μια μεγάλη ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ χρειάζεται ένα τέτοιο γήπεδο, ωστόσο εξέφρασε τον προβληματισμό του εάν θα πρέπει όλος ο χώρος να διατεθεί στην ΠΑΕ.
Latest News
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου
Όμιλος ΑKTOR: Μπόνους 1 εκατ. σε όσους εργάστηκαν στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Σε εσωτερική ενημέρωση, ο όμιλος ΑΚΤOR ανακοίνωσε ότι θα μοιράσει μπόνους σε όσους εργάστηκαν στο Μετρό Θεσσαλονίκης