Για το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς και για τα υπόλοιπα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Θεσσαλονίκη, όπως το Fly Over, η σύνδεση του προβλήτα 6 με την ΠΑΘΕ αλλά και μικρότερα, πλην όμως σημαντικά που αλλάζουν σιγά- σιγά την εικόνα της πόλης, μίλησε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης, στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη».
Οπως είπε, το χρονοδιάγραμμα για το μετρό δεν έχει αλλάξει, παρότι έχει χαθεί χρόνος περιμένοντας την απόφαση του ΣτΕ, που αφορά στη μέθοδο της απόσπασης κι επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων στον σταθμό Βενιζέλου.
«Έχουμε πει εξ αρχής ότι το Μετρό θα είναι έτοιμο το 2023. Και έχουμε πει ότι θα έχουμε και Μετρό και Αρχαία. Μάλιστα, ο σταθμός Βενιζέλου θα είναι ένα ζωντανό μουσείο. Και αυτό πρέπει να το καταλάβουν όλοι οι Θεσσαλονικείς» είπε ο κ. Καραγιάννης τονίζοντας ότι για πρώτη φορά η πόλη προχωράει με μια φωνή,- Δήμος, Περιφέρεια, επιστημονικοί φορείς- και σύμφωνα με τα εβδομαδιαία report που παίρνει το υπουργείο το έργο προχωράει, παρά την πανδημία, πάρα πολύ γρήγορα.
«Εμείς ότι έχουμε πει για τη Θεσσαλονίκη ισχύει στο ακέραιο, γιατί ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ο Κώστας Καραμανλής, από την πρώτη στιγμή ανακοίνωσε ότι “της Θεσσαλονίκης της χρωστάμε”. Και όντως της χρωστάει η κυβέρνηση της Θεσσαλονίκης!».
Όσον αφορά στους σταθμούς Ψελλού και Πόντου, ο κ Καραγιάννης ανέφερε ότι μετά τη συνάντηση με τον δήμαρχο της πόλης, λύθηκαν τα προβλήματα προσβασιμότητας που είχαν και οι δύο. «Δηλαδή θα φτιαχνόταν σταθμός Μετρό, θα ήταν έτοιμο το Μετρό στη Νέα Ελβετία και δεν θα μπορούσαν οι πολίτες να τον προσεγγίσουν! Τώρα ολοκληρώνουμε τις απαλλοτριώσεις μέσω του ΟΣΕΘ, θα κάνουμε τη διάνοιξη της Ψελλού και παράλληλα, ο Δήμος έχει σχεδιάσει μια μία πολύ ωραία πρόταση αστικής ανάπλασης».
«Αυτά είναι ζητήματα που σε όλες αυτές τις περιοχές και στην Καλαμαριά και στην Πυλαία και στη Νέα Ελβετία ταλάνιζαν τους κατοίκους. Ήταν χρόνια άλυτα. Πλέον έχουν μπει σε μια σειρά και λύνονται όλα ένα-ένα».
Επίσης, όπως είπε, η Θεσσαλονίκη έχει πολλά έργα τα οποία παρέμεναν «στοιχειωμένα», κρατώντας την πόλη πίσω, κάτι διόλου τιμητικό για τους Θεσσαλονικείς.
«Τώρα, πλέον, γίνεται σε όλα τα επίπεδα μια πολύ συστηματική δουλειά και από το υπουργείο Υποδομών και απ’ όλη την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τη Θεσσαλονίκη να έχει μπει σε ένα άλλο επίπεδο, αφού όλα τα έργα προχωράνε με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό», τόνισε ο κ. Καραγιάννης, υπενθυμίζοντας ότι τους τελευταίους 22 μήνες ξεμπλοκάρουν το ένα μετά το άλλο, όπως το Θέρμη – Γαλάτιστα, η Ποτίδαια, η σύνδεση λιμανιού με ΠΑΘΕ, το Flyover, το Μετρό, τα αντιπλημμυρικά κ.ά.
Μάλιστα ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών τόνισε ότι μπορεί τα έργα να έχουν μία πολυπλοκότητα αλλά με αποφασιστικότητα και συστηματική δουλειά, λύνονται όλα τα ζητήματα. «Όταν γίνεται κάπου συστηματική δουλειά παίρνεις τα δεδομένα όλα, κάθεσαι και το δουλεύεις και λες ότι: εγώ σε 20 μήνες θα έχω ένα αποτέλεσμα. Έτσι νομίζω ότι λύνονται όλα τα προβλήματα, είτε σε 10 μήνες, είτε σε 1 μήνα, είτε σε 10 ημέρες».
17 νέες σχολικές μονάδες και Αναβάθμιση Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης
Τέλος, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών σημείωσε και τα άλλα έργα που είναι σε εξέλιξη όπως καινούρια σχολεία- προχωρά ο διαγωνισμός για τις 17 σχολικές μονάδες, η αναβάθμιση του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης προϋπολογισμού 51 εκ. €, το flyover, τα αντιπλημμυρικά έργα και μαζί με το σύγχρονο αεροδρόμιο, να γίνουν οι επενδύσεις στο λιμάνι και η Θεσσαλονίκη να κατακτήσει τη θέση που δικαιούται ως πρωτεύουσα των Βαλκανίων.
Latest News
ΑΒΑΞ: Η «Νίκη» και η «Αθηνά» ανοίγουν και χτίζουν τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας
Βίντεο του ομίλου ΑΒΑΞ παρουσιάζει τον τρόπο διάνοιξης και χτισίματος της Γραμμής 4 από το «Άλσος Βεϊκου» στο «Γαλάτσι»
Διάνοιξη πάνω από 2.500 μέτρων σήραγγας για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Από το Άλσος Βεΐκου και έως σήμερα έχει διανοιχτεί σήραγγα 520 μέτρων στο πλαίσιο των έργων στη Γραμμή 4, σε Γαλάτσι και Κατεχάκη
Σε Πικροδάφνη και Ιλισό τα πρώτα αντιπλημμυρικά έργα
Η Περιφέρεια Αττικής «βάζει μπροστά» τις μηχανές για 158 αναγκαία αντιπλημμυρικά έργα – Από αυτά 54 θα ξεκινήσουν το α’ εξάμηνο του 2025
Ποιοι μέτοχοι με ποσοστό άνω του 5% θα λάβουν μέρος στην ΑΜΚ της Intrakat
H ανακοίνωση της Intrakat για την Αυξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και ποιες εταιρείες - μέτοχοι θα συμμετέχουν
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Αντιπλημμυρική προστασία Αττικής με βάση το πιο δύσκολο σενάριο
Διαδοχικές συσκέψεις για την αντιπλημμυρική προστασία της Αττικής, μία με επιχειρησιακούς φορείς και μία με εκπροσώπους ΟΤΑ
Αύξηση 20% στα καθαρά κέρδη της «Τιτάν» - Πότε μπαίνει σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η εισαγωγή της Titan America σε αμερικάνικο χρηματιστήριο αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025
Eurobank Equities: Τιμή – στόχος τα 23,40 ευρώ και σύσταση αγοράς για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Την κάλυψη της εταρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε η Eurobank Equities βλέποντας υψηλότερη κερδοφορία και αποδόσεις για τους μετόχους
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ