
Τον προβληματισμό του καταθέτει με επιστολή προς τον υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) σε σχέση με το πώς εφαρμόζονται δικαστικές αποφάσεις σε περιπτώσεις κήρυξης απεργιών ως καταχρηστικών.
Ο ΣΕΕΝ στην επιστολή που απέστειλε την Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021, με θέμα «Απεργία ναυτεργατικών σωματείων 16.6.2021» κάνει λόγο για ανάγκη λήψης «μέτρων επιτήρησης των λιμανιών μας για να αποτραπούν στο μέλλον παρόμοια φαινόμενα, τα οποία μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές ζημιές στην ομαλή εξυπηρέτηση επιβατών και οχημάτων και βέβαια στην τροφοδοσία των νησιών, η οποία είναι ιδιαίτερα σημαντική και απαραίτητη την καλοκαιρινή περίοδο».
Πιο συγκεκριμένα ο ΣΕΕΝ σημειώνει:
«Σήμερα 16 Ιουνίου με πρωτοβουλία των ναυτεργατικών σωματείων άτομα τα οποία δεν είναι ναυτικοί ή επιβάτες συγκεντρώθηκαν στους προβλήτες και στους καταπέλτες των ακτοπλοϊκών πλοίων, με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιηθούν τα προγραμματισμένα δρομολόγια από Πειραιά και Ραφήνα.
Σημειώνουμε ότι η απεργία η οποία κηρύχτηκε από τα ναυτεργατικά Σωματεία για την 16/6 κρίθηκε παράνομη και τα πληρώματα των πλοίων δεν απεργούσαν, όπως εξάλλου αποδεικνύεται από την κανονική εκτέλεση όλων των δρομολογίων από λιμάνια στα οποία δεν υπήρξε παρακώλυση των συγκοινωνιών, όπως πχ από το Λιμάνι του Βόλου και όλων των δρομολογίων προς Πειραιά και Ραφήνα.
Η τήρηση της τάξης για την οποία είναι επιφορτισμένο το ΛΣ υπήρξε ανύπαρκτη και απ’ ό,τι γνωρίζουμε δεν υπήρξαν και οι σχετικές εντολές.
Φαινόμενα παρακώλυσης των συγκοινωνιών με τις εξαγγελθείσες απεργίες να έχουν κηρυχθεί παράνομες παρουσιάστηκαν :
Στις 16/6/2021, απεργία των ναυτεργατικών σωματείων.
Στις 10/6/2021, απεργία των ναυτεργατικών σωματείων.
Στις 3/6/2021, απεργία της ΠΕΝΕΝ (με σημαντικές καθυστερήσεις στην αναχώρηση των πλοίων).
Στις 2/10/2019, απεργία των ναυτεργατικών σωματείων ΠΕΝΕΝ, ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ.
Στις 24/9/2019, απεργία της ΠΝΟ.
Η κατάσταση η οποία έχει δημιουργηθεί είναι εξαιρετικά επικίνδυνη καθώς οποιοδήποτε σωματείο ή ακόμα και ομάδα ατόμων μπορούν χωρίς κανέναν έλεγχο να παρενοχλήσουν τις αναχωρήσεις των πλοίων μας. Οι ανεξέλεγκτες αυτές αυθαιρεσίες δημιουργούν και θα δημιουργήσουν στο μέλλον προβλήματα στην εκτέλεση των δρομολογίων μας, εν μέσω μιας τουριστικής περιόδου ιδιαίτερα προβληματικής όπου κάθε επιβάτης είναι πολύτιμος για τα νησιά μας.
Με αυτές τις επισημάνσεις και προβληματισμούς παρακαλούμε για μια ακόμα φορά για τη λήψη μέτρων επιτήρησης των λιμανιών μας για να αποτραπούν στο μέλλον παρόμοια φαινόμενα, τα οποία μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές ζημιές στην ομαλή εξυπηρέτηση επιβατών και οχημάτων και βέβαια στην τροφοδοσία των νησιών, η οποία είναι ιδιαίτερα σημαντική και απαραίτητη την καλοκαιρινή περίοδο».


Latest News

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Τι ψάχνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα – Οι πρακτικές της Seajets και η κινητοποίηση Στυλιανίδη
Οι καταγγελίες της Fast Ferries κατά της SeaJets και οι μη αιτιολογημένες ανατιμήσεις στην ακτοπλοΐα ελέγχονται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού

Fast Ferries προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: «Η Seajets επιδιώκει απόλυτο μονοπώλιο στο Αιγαίο»
Νέες καταγγελίες από την Fast Ferries στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για την επιθετική πολιτική που ακολουθεί η Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου στις τιμές των εισιτηρίων

Στυλιανίδης: Ένα δισ. ευρώ για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης απαντώτας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή