
Νέο χτύπημα στη αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε από τη Global Ship Lease, του Γιώργου Γιουρούκου.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία μετά την μεγάλη εξαγορά των 12 containerships από την Borealis Finance έναντι 233,9 εκατ. δολ., προχώρησε σε νέα εξαγορά τεσσάρων panamax containerships μεταφορικής ικανότητας 5.470 Teu το κάθε ένα αντί 148 εκατ. δολ. με μέσο όρο ηλικίας τα 11 χρόνια για το κάθε πλοίο.
Με την παραλαβή τους τα πλοία θα απασχοληθούν σε μία μεγάλη εταιρεία liner για διάστημα τριών χρόνων το κάθε ένα με option επέκτασης της ναύλωσης για άλλα τρία χρόνια.
Κατά την διάρκεια της πρώτης περιόδου ναύλωσης, των τριών πρώτων ετών, τα τέσσερα πλοία θα δημιουργήσουν συνολικά προσαρμοσμένα EBITDA ύψους 124,4 εκατ. δολ. με ένα πολλαπλασιαστή στη σχέση τιμή αγορά προς ετήσια προσαρμοσμένα EBITDA στο 3,6.
Αν ασκηθεί και η option για επέκταση των ναυλώσεων τρία ακόμη χρόνια τότε θα δημιουργηθούν επιπλέον 42,2 εκατ. δολ προσαρμοσμένα EBITDA.
Με την αγορά αυτή, ο στόλος της Global Ship Lease θα ανέλθει στα 66 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 344.650 Teu. Τα πλοία αναμένεται να παραληφθούν το τρίτο τρίμηνο του 2021.
Ο κ. Γιώργος Γιουρούκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι τα τέσσερα πλοία που αποκτήθηκαν έχουν τη δυνατότητα μεταφοράς 1.200 ψυγείων-εμπορευματοκιβωτίων, διπλάσιο μέγεθος από τον μέσο όρο των πλοίων μεγέθους μεταξύ 5.000-7000 Teu και διαθέτουν ηλεκτρική ισχύ για 2.000 ψυγεία-εμπορευματοκιβώτια.
Η προσθήκη αυτών των τεσσάρων πλοίων στα υφιστάμενα πλοία της εταιρείας, υψηλής απόδοσης ECO 6.900 TEU, σημαίνει ότι η Global Ship Lease θα ελέγχει πάνω από το ένα τέταρτο του παγκόσμιου στόλου high-reefer έως και 7.000 TEU ικανά να μεταφέρουν 1.200 ή περισσότερα ψυγεία εμπορευματοκιβωτίων.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)