
Νέο χτύπημα στη αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε από τη Global Ship Lease, του Γιώργου Γιουρούκου.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία μετά την μεγάλη εξαγορά των 12 containerships από την Borealis Finance έναντι 233,9 εκατ. δολ., προχώρησε σε νέα εξαγορά τεσσάρων panamax containerships μεταφορικής ικανότητας 5.470 Teu το κάθε ένα αντί 148 εκατ. δολ. με μέσο όρο ηλικίας τα 11 χρόνια για το κάθε πλοίο.
Με την παραλαβή τους τα πλοία θα απασχοληθούν σε μία μεγάλη εταιρεία liner για διάστημα τριών χρόνων το κάθε ένα με option επέκτασης της ναύλωσης για άλλα τρία χρόνια.
Κατά την διάρκεια της πρώτης περιόδου ναύλωσης, των τριών πρώτων ετών, τα τέσσερα πλοία θα δημιουργήσουν συνολικά προσαρμοσμένα EBITDA ύψους 124,4 εκατ. δολ. με ένα πολλαπλασιαστή στη σχέση τιμή αγορά προς ετήσια προσαρμοσμένα EBITDA στο 3,6.
Αν ασκηθεί και η option για επέκταση των ναυλώσεων τρία ακόμη χρόνια τότε θα δημιουργηθούν επιπλέον 42,2 εκατ. δολ προσαρμοσμένα EBITDA.
Με την αγορά αυτή, ο στόλος της Global Ship Lease θα ανέλθει στα 66 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 344.650 Teu. Τα πλοία αναμένεται να παραληφθούν το τρίτο τρίμηνο του 2021.
Ο κ. Γιώργος Γιουρούκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι τα τέσσερα πλοία που αποκτήθηκαν έχουν τη δυνατότητα μεταφοράς 1.200 ψυγείων-εμπορευματοκιβωτίων, διπλάσιο μέγεθος από τον μέσο όρο των πλοίων μεγέθους μεταξύ 5.000-7000 Teu και διαθέτουν ηλεκτρική ισχύ για 2.000 ψυγεία-εμπορευματοκιβώτια.
Η προσθήκη αυτών των τεσσάρων πλοίων στα υφιστάμενα πλοία της εταιρείας, υψηλής απόδοσης ECO 6.900 TEU, σημαίνει ότι η Global Ship Lease θα ελέγχει πάνω από το ένα τέταρτο του παγκόσμιου στόλου high-reefer έως και 7.000 TEU ικανά να μεταφέρουν 1.200 ή περισσότερα ψυγεία εμπορευματοκιβωτίων.


Latest News

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Frederiksen (AEC) – Σημαντικός ο ρόλος των Ελλήνων εφοπλιστών στην Αρκτική
Για την ελληνική ναυτιλία μίλησε στο ΟΤ Delphi Economic Forum X ο Mads Frederiksen, εκτελεστικός διευθυντής στο Arctic Economic Council

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες

Πράσινη μετάβαση: Κανονιστικές εξελίξεις στις θαλασσιες μεταφορές
Με κοινό κείμενο 10 από τους μεγαλύτερους ομιλους διεθνώς ζητούν από τον ΙΜΟ δίκαιο και επιστημονικά τεκμηριωμένο πλαίσιο

Capital Link: Ο Πόλυς Χατζηιωάννου χτύπησε το «Closing Bell» στη Νέα Υόρκη
Το 3rd Capital Link Cyprus Business Forum διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Κυπριακή Ένωση Εφοπλιστών με την υποστήριξη του κυπριακού υφυπουργείου Ναυτιλίας

Μελίνα Τραυλού: Καλεί τον ΙΜΟ να μην λάβει αποφάσεις που θα υπονομεύσουν την ναυτιλία
Μην «πυροβολείτε» το LNG- ο εμπορικός διαχειριστής να αναλάβει το κόστος συμμόρφωσης στην πράσινη μετάβαση, τα δύο μηνύματα της προέδρου της ΕΕΕ, Μελίνας Τραυλού