Νέο χτύπημα στη αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε από τη Global Ship Lease, του Γιώργου Γιουρούκου.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία μετά την μεγάλη εξαγορά των 12 containerships από την Borealis Finance έναντι 233,9 εκατ. δολ., προχώρησε σε νέα εξαγορά τεσσάρων panamax containerships μεταφορικής ικανότητας 5.470 Teu το κάθε ένα αντί 148 εκατ. δολ. με μέσο όρο ηλικίας τα 11 χρόνια για το κάθε πλοίο.
Με την παραλαβή τους τα πλοία θα απασχοληθούν σε μία μεγάλη εταιρεία liner για διάστημα τριών χρόνων το κάθε ένα με option επέκτασης της ναύλωσης για άλλα τρία χρόνια.
Κατά την διάρκεια της πρώτης περιόδου ναύλωσης, των τριών πρώτων ετών, τα τέσσερα πλοία θα δημιουργήσουν συνολικά προσαρμοσμένα EBITDA ύψους 124,4 εκατ. δολ. με ένα πολλαπλασιαστή στη σχέση τιμή αγορά προς ετήσια προσαρμοσμένα EBITDA στο 3,6.
Αν ασκηθεί και η option για επέκταση των ναυλώσεων τρία ακόμη χρόνια τότε θα δημιουργηθούν επιπλέον 42,2 εκατ. δολ προσαρμοσμένα EBITDA.
Με την αγορά αυτή, ο στόλος της Global Ship Lease θα ανέλθει στα 66 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 344.650 Teu. Τα πλοία αναμένεται να παραληφθούν το τρίτο τρίμηνο του 2021.
Ο κ. Γιώργος Γιουρούκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι τα τέσσερα πλοία που αποκτήθηκαν έχουν τη δυνατότητα μεταφοράς 1.200 ψυγείων-εμπορευματοκιβωτίων, διπλάσιο μέγεθος από τον μέσο όρο των πλοίων μεγέθους μεταξύ 5.000-7000 Teu και διαθέτουν ηλεκτρική ισχύ για 2.000 ψυγεία-εμπορευματοκιβώτια.
Η προσθήκη αυτών των τεσσάρων πλοίων στα υφιστάμενα πλοία της εταιρείας, υψηλής απόδοσης ECO 6.900 TEU, σημαίνει ότι η Global Ship Lease θα ελέγχει πάνω από το ένα τέταρτο του παγκόσμιου στόλου high-reefer έως και 7.000 TEU ικανά να μεταφέρουν 1.200 ή περισσότερα ψυγεία εμπορευματοκιβωτίων.
Latest News
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου