Η Facebook ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει τις δοκιμές προβολής διαφημιστικού περιεχομένου που θα εμφανίζονται στο Oculus, τη μάσκα εικονικής πραγματικότητας της εταιρείας.
Τον Μάιο, η εταιρεία είχε πει ότι θα ξεκινούσε την προβολή διαφημίσεων μέσω της mobile εφαρμογής του Oculus, αλλά με την ανακοίνωση της Τετάρτης είναι η πρώτη φορά που η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει ότι θα προβάλει τις διαφημίσεις «μέσα» στη μάσκα VR.
Το διαφημιστικό περιεχόμενο στο Oculus θα κάνει την παρθενική του εμφάνιση στο παιχνίδι βολών Blaston της Resolution Games, ενώ διαφημίσεις θα ξεκινήσουν να εμφανίζονται και σε δύο ακόμη εφαρμογές του Oculus εντός των επόμενων εβδομάδων, σύμφωνα με το Facebook.
Οι διαφημίσεις στη μάσκα Oculus θα μπορούσε να είναι ένα σημαντικό βήμα για τη Facebook, η οποία συλλέγει το 97% των εσόδων της από τις διαφημίσεις. Προς το παρόν αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται πρωτίστως στις δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας, δηλαδή στο Facebook και στο Instagram.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι εν λόγω διαφημίσεις θα προσφέρουν νέους τρόπους στους δημιουργούς λογισμικού να παράγουν έσοδα. Οι νέες διαφημίσεις θα ακολουθούν τους κανόνες διαφημιστικής προβολής του Facebook και θα δίνουν στους χρήστες τον ίδιο βαθμό ελέγχου με αυτόν που ισχύει στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό σημαίνει ότι θα περιλαμβάνει τη δυνατότητα να «κρύβεις» συγκεκριμένες διαφημίσεις ή να «κρύβεις» περιεχόμενο από συγκεκριμένους διαφημιζόμενους.
Επιπλέον, οι χρήστες θα μπορούν μέσω της επιλογής «Why am I seeing this ad?» να έχουν πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες για τη διαφήμιση που τους εμφανίζεται.
Τέλος, στην ανακοίνωση της εταιρείας, διευκρινίζεται ότι οι διαφημίσεις δεν θα βασίζονται σε δεδομένα που είναι αποθηκευμένα τοπικά στη μάσκα του χρήστη, δηλαδή σε εικόνες από τους αισθητήρες της συσκευής ή οποιαδήποτε άλλη εικόνα που βρίσκεται εκεί αποθηκευμένη.
Latest News
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η Google αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε τις ειδήσεις – Τι είναι η λειτουργία «Daily listen»
Η Google δοκιμάζει μια νέα λειτουργία, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης των χρηστών.
Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν - Εκεί που χτυπά η καρδιά της τεχνολογίας
Το νέο επιστημονικό πάρκο εισφέρει το 6% του ΑΕΠ της Ταϊβάν - Στο Σίντσου έχουν εγκατασταθεί εκατοντάδες τεχνολογικές επιχειρήσεις
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Οργή στη Nvidia για τους επικείμενους περιορισμούς Μπάιντεν στις εξαγωγές μικροτσίπ
Η Nvidia είναι ο κορυφαίος πωλητής των λεγόμενων επιταχυντών τεχνητής νοημοσύνης και θα επηρεαστεί από τα νέα μέτρα
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX
Αντίστροφη μέτρηση για το TikTok στις ΗΠΑ - Ο «τελικός» στο Ανώτατο Δικαστήριο
TikTok και ByteDance αμφισβητούν τον νόμο που υποχρεώνει την πώληση της πλατφόρμας έως τις 19 Ιανουαρίου ή το «λουκέτο»