Η Facebook ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει τις δοκιμές προβολής διαφημιστικού περιεχομένου που θα εμφανίζονται στο Oculus, τη μάσκα εικονικής πραγματικότητας της εταιρείας.
Τον Μάιο, η εταιρεία είχε πει ότι θα ξεκινούσε την προβολή διαφημίσεων μέσω της mobile εφαρμογής του Oculus, αλλά με την ανακοίνωση της Τετάρτης είναι η πρώτη φορά που η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει ότι θα προβάλει τις διαφημίσεις «μέσα» στη μάσκα VR.
Το διαφημιστικό περιεχόμενο στο Oculus θα κάνει την παρθενική του εμφάνιση στο παιχνίδι βολών Blaston της Resolution Games, ενώ διαφημίσεις θα ξεκινήσουν να εμφανίζονται και σε δύο ακόμη εφαρμογές του Oculus εντός των επόμενων εβδομάδων, σύμφωνα με το Facebook.
Οι διαφημίσεις στη μάσκα Oculus θα μπορούσε να είναι ένα σημαντικό βήμα για τη Facebook, η οποία συλλέγει το 97% των εσόδων της από τις διαφημίσεις. Προς το παρόν αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται πρωτίστως στις δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας, δηλαδή στο Facebook και στο Instagram.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι εν λόγω διαφημίσεις θα προσφέρουν νέους τρόπους στους δημιουργούς λογισμικού να παράγουν έσοδα. Οι νέες διαφημίσεις θα ακολουθούν τους κανόνες διαφημιστικής προβολής του Facebook και θα δίνουν στους χρήστες τον ίδιο βαθμό ελέγχου με αυτόν που ισχύει στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό σημαίνει ότι θα περιλαμβάνει τη δυνατότητα να «κρύβεις» συγκεκριμένες διαφημίσεις ή να «κρύβεις» περιεχόμενο από συγκεκριμένους διαφημιζόμενους.
Επιπλέον, οι χρήστες θα μπορούν μέσω της επιλογής «Why am I seeing this ad?» να έχουν πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες για τη διαφήμιση που τους εμφανίζεται.
Τέλος, στην ανακοίνωση της εταιρείας, διευκρινίζεται ότι οι διαφημίσεις δεν θα βασίζονται σε δεδομένα που είναι αποθηκευμένα τοπικά στη μάσκα του χρήστη, δηλαδή σε εικόνες από τους αισθητήρες της συσκευής ή οποιαδήποτε άλλη εικόνα που βρίσκεται εκεί αποθηκευμένη.
Latest News
Η άνοδος των AI PC - «Τρέχει» η αγορά υπολογιστών Τεχνητής Νοημοσύνης
Οι παραδόσεις AI PC έφτασαν τα 13,3 εκατομμύρια μονάδες το γ' τρίμηνο του 2024, αντιπροσωπεύοντας το 20% του συνόλου
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης
Η Foxconn βγάζει από τις αγγελίες προσλήψεων στην Ινδία ηλικιακά και οικογενειακά κριτήρια
Πώς αναγκάστηκε να ασχοληθεί με τα κριτήρια προσλήψεων η Foxconn που συναρμολογεί τα iPhone της Apple
Σήμα κινδύνου από τις ευρωπαϊκές εταιρείες τεχνολογίας - Τι ζητούν από τις Βρυξέλλες μετά την εκλογή Τραμπ
Παραφράζοντας το αγαπημένο μάντρα του Nτόναλντ Τραμπ οι εταιρείες τεχνολογίας της ΕΕ ζητούν να υιοθετήσει το «πρώτα η Ευρώπη»
Κυριάκος Μητσοτάκης για AI: Τεράστια ευκαιρία για τη χώρα η Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με το μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη και αντιπρόεδρο του Endeavor Greece Ανδρέα Σταυρόπουλο στο πλαίσιο του GenAI Summit
Άνοιξε η πλατφόρμα για το Gigabit Voucher - Πώς θα υποβάλετε αίτηση
Περισσότερα από 379 χιλιάδες νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα αποκτήσουν ευρυζωνικές συνδέσεις μέσω του Gigabit Voucher
Το ChatGTP προέβλεψε τους Παγκόσμιους Πρωταθλητές έως το 2050
To ChatGPT προέβλεψε τους νικητές των σπουδαιότερων διοργανώσεων εθνικών ομάδων. Η έκπληξη με το Μουντιάλ του ’42 κι η επιστροφή των Βραζιλιάνων
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Τα ευρωπαϊκά όνειρα για αεροταξί γκρεμίζονται
Η έλλειψη μετρητών καταρρίπτει τα όνειρα ευρωπαϊκών αεροταξί - Το συμβαίνει με τις εταιρείες που τα κατασκευάζουν