Η εταιρεία Γερμανός έθεσε σε λειτουργία στην περιοχή της Πάρνηθας το νέο της επισκευαστικό κέντρο, έκτασης 1.100τ.μ., σχεδιασμένο με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές των κατασκευαστών.
Μέσω του νέου της επισκευαστικού κέντρου η Γερμανός παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών εξουσιοδοτημένου service, που καλύπτει 11 κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας και περισσότερους από 60 κατασκευαστές. Οι πιστοποιημένοι τεχνικοί της εταιρείας επισκευάζουν πάνω από 80.000 συσκευές το χρόνο στο ιδιόκτητο επισκευαστικό κέντρο, ενώ το 60% των επιδιορθώσεων πραγματοποιούνται εντός της ημέρας.
Πιο αναλυτικά, με εγκεκριμένο εξοπλισμό από τους κατασκευαστές και με γνήσια ανταλλακτικά, στο νέο Service Center της Γερμανός επισκευάζονται από smartphones, tablets, laptops, wearables και drones, μέχρι κονσόλες gaming, smart home και gadgets, ασύρματες ή ενσύρματες συσκευές, συσκευές εικόνας και ήχου, εκτυπωτές, αλλά και scooters, hoverboards και ηλεκτρικά ποδήλατα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, κατά τη διάρκεια του 2020 τα καταστήματα Γερμανός διατήρησαν την πρώτη θέση τους ως προορισμός για service κινητού και προϊόντων τεχνολογίας. Η πλειονότητα των επισκευών (ποσοστό 78%) αφορούσε στην αντικατάσταση εξαρτήματος (όπως οθόνη, επιφάνεια αφής, κάμερα, μπαταρία, μικρόφωνο, ακουστικό κλπ.), ενώ συχνή ήταν και η αναβάθμιση λογισμικού (ποσοστό 22%).
«Το Service ανήκει στο DNA της Γερμανός. Με εμπειρία 20 χρόνων και υψηλή τεχνογνωσία, έχουμε καταφέρει να είμαστε η Νο1 επιλογή του πελάτη για service κινητού και προϊόντων τεχνολογίας. Το νέο επισκευαστικό κέντρο μας δίνει τη δυνατότητα να επισκευάζουμε με μεγαλύτερη ταχύτητα και καλύτερη ποιότητα προϊόντα τεχνολογίας, αλλά και να προσθέσουμε νέες κατηγορίες προϊόντων και νέες υπηρεσίες στο portfolio μας. Έτσι αναβαθμίζουμε ακόμα περισσότερο το service μας, παρέχοντας στους πελάτες μας καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης», δήλωσε ο κ. Γιάννης Γαλανάκης, Διευθυντής Retail Products & Services Ομίλου ΟΤΕ.
Σημειώνεται ότι το νέο επισκευαστικό κέντρο διαθέτει ειδικό χώρο εκπαιδεύσεων, με σύγχρονα εργαλεία και εκπαιδεύσεις σε μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, αλλά και με μηνιαία σεμινάρια ή με επιτόπου εκπαιδεύσεις στα καταστήματα.
Latest News
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς
Τζαννετάκης (Motor Oil): Μηνύματα για μέρισμα αλλά και για το πλαφόν στα καύσιμα
Τι είπε ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil στους αναλυτές για τις επιπτώσεις από την πυρκαγιά στο διυλιστήριο