Μια νέα έκθεση που κυκλοφόρησε από την πλατφόρμα ενεργειακών πόρων SaveOnEnergy αποκαλύπτει την «πιο μεταπωλημένη» μάρκα στην αγορά, βάσει ανάλυσης από ιστότοπους μεταπώλησης όπως το Depop, το eBay και το ASOS Marketplace.
Και με τα αποτελέσματα, η Nike έχει χαρακτηριστεί ως «μακράν το πιο πωλημένο εμπορικό σήμα στον κόσμο, με 1,16 εκατομμύρια καταχωρήσεις συνολικά στις λίστες.»
A new report finds that Nike is the most resold brand on the market, followed by Zara and Topshop. https://t.co/4Lvs1J54WM pic.twitter.com/Mt6XqioPOP
— The Fashion Law (@TheFashionLaw) June 17, 2021
Μετά τον γίγαντα των αθλητικών ειδών είναι οι Zara, Topshop, ASOS, και ο σκληρός αντίπαλος Adidas. Αν και δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι μάρκες όπως η Nike και η Adidas είναι τόσο σε ζήτηση, δεδομένης της διαφημιστικής εκστρατείας για τα αθλητικά παπούτσια τα τελευταία χρόνια, είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί πόσο συχνά πωλούνται επίσης προϊόντα από μάρκες γρήγορης μόδας (fast fashion).
Αυτή η άνοδος θα μπορούσε να αποδοθεί στην τάση Gen Z του «thrifting» ή στην ώθηση των millennials να επαναχρησιμοποιήσουν, να ανακυκλώσουν και να είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον.
Είναι σίγουρα ενδιαφέρον ότι οι άνθρωποι πληρώνουν για μεταχειρισμένα ρούχα από λιανοπωλητές γρήγορης μόδας, δεδομένου ότι αυτά τα ρούχα συχνά δεν αντέχουν για πολύ.
Οι καταναλωτές προσπαθούν να «αυξήσουν τη ζωή των προϊόντων τους», ακόμη και αν προέρχονται από fast fashion ετικέτες, όπως το PrettyLittleThing με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Η ετικέτα έχει καταχωρηθεί ως μία από τις πιο ευπώληπτες μάρκες στον κόσμο, με 502.510 συνολικές καταχωρίσεις. Άλλες μάρκες των παρόμοιων, όπως οι Boohoo και Missguided, είναι επίσης μεταξύ των 20 κορυφαίων εμπορικών σημάτων.
Αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μια ενθαρρυντική τάση, με τους νεότερους καταναλωτές να αναβαθμίζουν τα μεταχειρισμένα ρούχα τους. Ωστόσο, όπως θέτει η Input, θα μπορούσε επίσης να είναι ένα ενδεικτικό σημάδι για το πόσα κομμάτια παράγουν οι αλυσίδες μόδας.
Latest News
Πώς η διαμάχη δύο οικογενειών βάζει σε κίνδυνο τον μεγαλύτερο παραγωγό ψευδαργύρου παγκοσμίως
Οι οικογένειες Τσόι και Τζανγκ που διαχειρίζονται την εταιρεία με έδρα τη Νότια Κορέα βρίσκονται σε μια σκληρή διαμάχη
Πώς η ιαπωνική δημογραφική κρίση έκανε την Asahi μία από τις μεγαλύτερες μπύρες στην Ευρώπη
Σχεδόν αθότυβα η Asahi έχει αλώσει την μια μετά την άλλη τις ευρωπαϊκές αγορές
Γιατι η Ευρώπη χρειάζεται μεγαλύτερες και λιγότερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών
Οι επενδύσεις που απαιτούνται στις τηλεπικοινωνίες θα μπορούσαν να φτάσουν τα 200 δισεκατομμύρια ευρώ
Επικίνδυνοι για τα μάτια των παιδιών οι φωτισμοί LED σε ορισμένα παιχνίδια
Λιγότερο προστατευτικά τα ευρωπαϊκά πρωτόκολλα ασφαλείας του 2020 από τα προηγούμενα του 2005 – Απαιτείται επείγουσα αναθεώρηση
Bloomberg: Πόσο προβληματική είναι πραγματικά η οικονομία της Κίνας – Μπορεί να διορθωθεί;
Θα μπορέσει η ένεση ρευστότητας να γυρίσει το παιχνίδι για την Κίνα παρά τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει; Τι λέει το Bloomberg
Γιατί η Costco ξεκίνησε να πουλά πολύτιμα μέταλλα
Η Costco επεκτείνει τη συλλογή των πολύτιμων μετάλλων που πουλά
Πώς η ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή μπορεί να «πνίξει» την παγκόσμια ανάπτυξη
Μια περαιτέρω ανάφλεξη στη Μέση Αναττολή θα προσθέσει προβλήματα καθώς οι ΗΠΑ και η Κίνα ήδη αντιμετωπίζουν αντιξοότητες
Επιπλέον αμερικανικές κυρώσεις στην Κίνα για αγαθά από την επαρχία Xinjiang
Οι ΗΠΑ απαγορεύουν νέους τύπους αγαθών από την Κίνα λόγω καταγγελιών για καταναγκαστική εργασία
Γαλλία: «Θα μπορούσατε να σκοτώσετε την ΕΕ» – Γερμανία: « Όχι, εσείς θα μπορούσατε»!
Μακρόν και Σολτς, Γαλλία και Γερμανία, συγκρούονται ξανά για το πώς να αντιμετωπίσουν την προστατευτική Αμερική και την ισχύ της Κίνας
Πώς οι επενδυτές μπαίνουν δια της πλαγίας οδού στην αμερικανική αγορά - Ο ρόλος της Ευρώπης
Οι επενδυτές αναζητούν ευρωπαϊκές εταιρείας με μεγάλη έκθεση στις ΗΠΑ καθώς μια ήπια προσγείωση μοιάζει όλο και πιο πιθανή