Η Νάντια Σβαρόφσκι που «διοικεί» την εταιρεία πολυτελών κοσμημάτων της οικογένειάς της, τον περίφημο οίκο Swarovski, δήλωσε στο CNBC ότι «ο κλάδος πολυτελών ειδών, σε κάποιο βαθμό, αποδείχτηκε απίστευτα ανθεκτικός και νομίζω ότι όσες εταιρείες έχουν ψηφιακή εμπειρία και γνώση, έχουν αξιοποιήσει απολύτως αυτήν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους σε ψηφιακή κλίμακα».
Σύμφωνα με την Νάντια Σβαρόφσκι, ήταν «φανταστικό να βλέπεις πώς η βιομηχανία της μόδας έχει αγκαλιάσει αυτή την πρόκληση», τι στιγμή που επιχειρήσεις λιανικής σε πολλές χώρες έκλειναν προσωρινά λόγω των lockdown για την αντιμετώπιση της πανδημίας, κάτι που κράτησε το μεγαλύτερο διάστημα της περσινής χρονιάς.
Η Ν.Σβαρόφσκι εστίασε ιδιαίτερα στη χρήση των ψηφιακών επιδείξεων μόδας, αντί των φυσικών εκδηλώσεων, καθώς επίσης και στο ότι οι σχεδιαστές μόδας έτσι «επικοινωνούν άμεσα» πιο εστιασμένα με τον καταναλωτή.
Για παράδειγμα, η φίρμα Alexander McQueen κάλεσε τους θαυμαστές της να εμπνευστούν διάφορες σχεδιαστικές δημιουργίες και να τις μοιραστούν στο Instagram, προσθέτοντας ως tag το brand, μαζί με το hashtag #McQueenCreators.
Ή η δανέζικη εταιρεία Ganni δημιούργησε επίσης ένα challenge καλώντας τους θαυμαστές της να δημιουργήσουν και να στείλουν εικόνες ή έργα τέχνης γύρω από το θέμα «Σπίτι είναι όπου βρίσκεται η καρδιά», με έπαθλο για το πρώτο έργο μια θέση σε έκθεση στην Κοπεγχάγη.
Μείωση των απορριμμάτων στη βιομηχανία μόδας
Η κα Σβαρόφσκι εκτίμησε ότι ο πιο άμεσος διάλογος με τους καταναλωτές θα βοηθούσε τους σχεδιαστές να προσαρμοστούν περισσότερο στις απαιτήσεις των πελατών και εξέφρασε την ελπίδα ότι αυτά τα νέα δεδομένα που προέκυψαν από την κρίση της πανδημίας μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση των απορριμμάτων στη βιομηχανία μόδας.
Επεσήμανε ότι το ένα τέταρτο όλων των ενδυμάτων που παρήχθησαν πέρυσι παρέμεινε στα αζήτητα, ούτε καν τα άγγιξε πελάτης, πριν καταλήξουν σε χώρους ταφής απορριμμάτων. Δεδομένα από την Αμερικανική Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος, έδειξαν ότι κατά μέσο όρο κάθε Αμερικανός παράγει περίπου 75 κιλά απορριμμάτων υφασμάτων ετησίως.
«Νομίζω ότι με αυτήν την άμεση επικοινωνία και επίσης με περαιτέρω διαφάνεια στην αλυσίδα εφοδιασμού, αυτό σίγουρα θα μετριαστεί», κατέληξε η Νάντια Σβαρόφσκι.
Latest News
Κερδισμένοι και χαμένοι στην αγορά πολυτελείας της Ιαπωνίας
Η πολυτέλεια έχει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά για τους Ιάπωνες
Ισπανία: Αγώνας δρόμου για το συμβόλαιο των νέων υποβρυχίων της Ινδίας
Ισπανία , Γερμανία και Γαλλία διεκδικούν μερίδιο από τα 200 δισ. δολάρια για τον εκσυγχρονισμό του ινδικού στρατού
Ο πόλεμος βλάπτει σοβαρά την οικονομία του Ισραήλ
Καμπανάκι από το ΔΝΤ για το αυξανόμενο κόστος και τις επιπτώσεις των στρατιωτικών επιχειρήσεων του Ισραήλ σε Γάζα και Λίβανο
Η Blackstone επεκτείνει το ενδιαφέρον της για την Ευρώπη
Ο όμιλος έχει ενεργητικό που φτάνει το 1,1 τρισ. δολάρια
Οδηγίες προς ναυτιλομένους στη Wall Street - Ποιοι κερδίζουν, ποιοι χάνουν ανάλογα με τον νικητή
Καθώς οι Αμερικανοί ψηφίζουν δύο υποψηφίους με δραματικά διαφορετικές πολιτικές ατζέντες, οι traders από τη Σιγκαπούρη έως τη Νέα Υόρκη έχουν νέες ευκαιρίες για να κερδίσουν τεράστια κέρδη - ή να έχουν οδυνηρές απώλειες
Μετά την απεργία, ο CEO της Boeing καλείται να γεφυρώσει βαθιά ρήγματα στην εταιρεία
Αίσια έκβαση είχε για 33.000 εργάτες της Boeing η μεγάλη απεργία τους που κράτησε 7 εβδομάδα - Η επόμενη μέρα στον κολοσσό της αεροναυπηγικής
Ποιες χώρες κάθονται (περισσότερο) σε αναμμένα κάρβουνα για το εκλογικό αποτέλεσμα στις ΗΠΑ
Ολος ο κόσμος έχει το βλέμμα προσηλωμένο στις εκλογές των ΗΠΑ - Για κάποιες, όμως, διακυβεύονται περισσότερα από το αποτέλεσμα
Ενώ οι Αμερικανοί βαδίζουν προς τις κάλπες τα social media έρχονται στο προσκήνιο
Οι Αμερικανοί νομοθέτες έχουν πιέσει ήδη από το 2016 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ανακόψουν τη διάδοση της παραπληροφόρησης
Πόσα δισ. την ημέρα κοστίζει στις εταιρείες η πολιτική πόλωση στις ΗΠΑ
Οι εργοδότες των ΗΠΑ προειδοποιούν το προσωπικό του να αποφύγει τις συγκρούσεις - Στα ύψη η πόλωση στις αμερικανικές εκλογές
Έφοδος φορολογικών αρχών στα γραφεία του Netflix σε Γαλλία και Ολλανδία
Το Netflix έχει βρεθεί στο στόχαστρο στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας για φορολογική απάτη, δήλωσε γαλλική δικαστική πηγή