
Την εκ νέου συμμετοχή της στον διαγωνισμό της ΕΝΑΕ (πρώην ναυπηγείο Σκαραμαγκά) ανακοίνωσε η Pyletech Shipyards, μέλος του ομίλου NorthStar.
Η εταιρεία είχε υποβάλει στον προηγούμενο διαγωνισμό 25 εκατ. ευρώ (15,1 εκατ. ευρώ το τίμημα συν 10 εκατ. ευρώ τα πρόστιμα).
Όπως αναφέρει η εταιρεία, δεν έχουν πληρωθεί τα πρόστιμα για την τακτοποίηση αυθαιρέτων στην περιοχή που υπολογίζονται στα 9 εκατ. ευρώ, ενώ ακόμη 1 εκατ. ευρώ χρειάζονται για την άδεια πυρόσβεσης. Τα παραπάνω ποσά θα βαρύνουν τον μελλοντικό αγοραστή, καθώς παραμένουν μέχρι σήμερα απλήρωτα.
H εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι ο μόνος σοβαρός ενδιαφερόμενος για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. “Παρά την επίμονη διασπορά φημών από συγκεκριμένα κέντρα συμφερόντων για δεκάδες δήθεν ενδιαφερομένους, κανείς δεν έχει εμφανιστεί μέχρι σήμερα, εκτός από την Pyletech Shipyards”, αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Σε ανακοίνωσή της, η εταιρείας σημειώνει ότι «το όραμα του Ομίλου North Star και της Pyletech Shipyards είναι να δημιουργήσουν στον Σκαραμαγκά ένα διεθνώς ανταγωνιστικό, δυναμικό και κερδοφόρο ελληνικό ναυπηγείο και τεχνολογικό κέντρο, το οποίο θα εξυπηρετεί τις απαιτήσεις συντήρησης και κατασκευής εμπορικών και πολεμικών σκαφών, θα παράγει εξαγώγιμα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας και θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εθνικής άμυνας της Ελλάδας».
Επίσης σημειώνει ότι εξετάζει και τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό που τρέχει παράλληλα η ΕΤΑΔ για το ακίνητο εντός των Ναυπηγείων που έχει στην κατοχή της.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.