Την εκ νέου συμμετοχή της στον διαγωνισμό της ΕΝΑΕ (πρώην ναυπηγείο Σκαραμαγκά) ανακοίνωσε η Pyletech Shipyards, μέλος του ομίλου NorthStar.
Η εταιρεία είχε υποβάλει στον προηγούμενο διαγωνισμό 25 εκατ. ευρώ (15,1 εκατ. ευρώ το τίμημα συν 10 εκατ. ευρώ τα πρόστιμα).
Όπως αναφέρει η εταιρεία, δεν έχουν πληρωθεί τα πρόστιμα για την τακτοποίηση αυθαιρέτων στην περιοχή που υπολογίζονται στα 9 εκατ. ευρώ, ενώ ακόμη 1 εκατ. ευρώ χρειάζονται για την άδεια πυρόσβεσης. Τα παραπάνω ποσά θα βαρύνουν τον μελλοντικό αγοραστή, καθώς παραμένουν μέχρι σήμερα απλήρωτα.
H εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι ο μόνος σοβαρός ενδιαφερόμενος για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. “Παρά την επίμονη διασπορά φημών από συγκεκριμένα κέντρα συμφερόντων για δεκάδες δήθεν ενδιαφερομένους, κανείς δεν έχει εμφανιστεί μέχρι σήμερα, εκτός από την Pyletech Shipyards”, αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Σε ανακοίνωσή της, η εταιρείας σημειώνει ότι «το όραμα του Ομίλου North Star και της Pyletech Shipyards είναι να δημιουργήσουν στον Σκαραμαγκά ένα διεθνώς ανταγωνιστικό, δυναμικό και κερδοφόρο ελληνικό ναυπηγείο και τεχνολογικό κέντρο, το οποίο θα εξυπηρετεί τις απαιτήσεις συντήρησης και κατασκευής εμπορικών και πολεμικών σκαφών, θα παράγει εξαγώγιμα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας και θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εθνικής άμυνας της Ελλάδας».
Επίσης σημειώνει ότι εξετάζει και τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό που τρέχει παράλληλα η ΕΤΑΔ για το ακίνητο εντός των Ναυπηγείων που έχει στην κατοχή της.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς