
Με εντυπωσιακό τρόπο, παρουσία και της ίδιας της Βασίλισσας Ελισάβετ και μελών της αγγλικής βασιλικής οικογένειας, θα «κλείσει» σήμερα το ετήσιο ραντεβού της ελίτ στις βασιλικές ιπποδρομίες του Άσκοτ, με τον κόσμο να έχει απολαύσει την επιστροφή στην… κανονικότητα με λαμπερές και… ευφάνταστες ενδυματολογικές επιλογές, στις οποίες φέτος προστέθηκαν και οι ειδικά σχεδιασμένες ασορτί μάσκες.
Πέρυσι, λόγω πανδημίας, οι ιπποδρομίες του Royal Ascot δεν αναβλήθηκαν, όμως πραγματοποιήθηκαν κεκλεισμένων των θυρών γεγονός που προκάλεσε μεγάλη οικονομική ζημιά στη διοργάνωση. Μάλιστα, χωρίς κοινό όλη τη χρονιά, πόσο μάλλον για τις περίφημες βασιλικές ιπποδρομίες, το Άσκοτ μέτρησε ζημιές της τάξεως των 20 εκατ. στερλίνων.
Φέτος, η πενθήμερη εκδήλωση για τις βασιλικές ιπποδρομίες παρουσιάζει μια σαφώς καλύτερη εικόνα, όμως σίγουρα η διοργάνωση δεν συγκέντρωσε τα πλήθη των προηγούμενων, προ της πανδημίας, ετών (όταν οι επισκέπτες πλησίαζαν τις 70.000) με αποτέλεσμα τόσο τα έσοδα να είναι περιορισμένα όσο και οι σπόνσορες να έχουν κρατήσει τους προϋπολογισμούς τους σε χαμηλότερα επίπεδα.

Άλλωστε, για το λόγο αυτό οι διοργανωτές απασχολούν φέτος μόλις 1.800 άτομα σε έκτακτο προσωπικό, αντί των περίπου 6.000 που απασχολούσαν τις… καλές εποχές.
Πάντως, τα περίπου 12.000 άτομα που προσήλθαν στις πενθήμερες εκδηλώσεις, τηρώντας μάσκες και αποστάσεις, δίκαια θεωρούνται από τις αρχές ως ένα σημαντικό τεστ για την επιστροφή της χώρας στη διοργάνωση μεγάλων events με πολυπληθές ζωντανό κοινό. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως με την ινδική μετάλλαξη Δέλτα να αυξάνεται συνεχώς, η Ντάουνιγκ Στριτ αναγκάστηκε προ ημερών να αναβάλει το τελευταίο άνοιγμα της αγοράς κατά ένα μήνα, για τις 19 Ιουλίου. Μια απόφαση που σίγουρα προκάλεσε προβληματισμό στο κοινό και πιθανότατα απέτρεψε την τελευταία στιγμή κάποιους από τους επισκέπτες να ταξιδέψουν στο Άσκοτ.

Σε κάθε περίπτωση οι διοργανωτές έκαναν ότι μπορούσαν για να προσελκύσουν τα πλήθη, αλλά και τους συμμετέχοντες στους αγώνες, επενδύοντας στην επέκταση κάποιων στάβλων και προσφέροντας φέτος πολύ καλύτερα οικονομικά βραβεία από ότι πέρυσι. Διότι βέβαια οι αγώνες στο Άσκοτ δεν αποτελούν μόνο ένα λαμπερό κοινωνικό γεγονός, αλλά και ένα αθλητικό με σημαντικά οικονομικά βραβεία.

Πραγματικά, με τη στήριξη των… φίλων του Άσκοτ και χάρη στις πιέσεις που ασκήθηκαν προς τους σπόνσορες, οι διοργανωτές κατάφεραν να αυξήσουν κατά 66% σε σχέση με πέρυσι τα κονδύλια για τα βραβεία στις διάφορες ιπποδρομίες, ήτοι από τα 3,1 εκατ. στερλίνες στα 6 εκατ. στερλίνες. Επίσης σχεδόν το σύνολο των μελών της βασιλικής οικογένειας έχουν φροντίσει να κάνουν ένα… πέρασμα από το Άσκοτ, τις τελευταίες ημέρες, προκειμένου να στηρίξουν το θεσμό, με την ίδια τη Βασίλισσα να έχει προσέλθει σήμερα το πρωί.

Άλλωστε, η βασιλική οικογένεια και η ίδια η Ελισάβετ λατρεύουν τα άλογα και τις ιπποδρομίες και μάλιστα έχουν αποκομίσει και αρκετά κέρδη δεδομένου πως τα άλογα τους είναι συχνά ανάμεσα στους νικητές των αγώνων. Συγκεκριμένα εκτιμάται πως από το 1988, η Βασίλισσα έχει κερδίσει πάνω από 8 εκατ. στερλίνες από βραβεία στο Άσκοτ, με τα άλογα της να μετρούν πάνω από 527 πρωτιές.


Latest News

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ