Eν αναμονή της ανανέωσης του συμβολαίου του Λιονέλ Μέσι, ανακοίνωση που ο πρόεδρος της Μπαρτσελόνα, Ζοάν Λαπόρτα, θα ήθελε να κάνει αύριο στη συνέλευση ή στις 24 Ιουνίου, ημέρα των 34ων γενεθλίων του Αργεντινού σούπερ σταρ, τα καλά νέα για τους Καταλανούς έρχονται από το διαδίκτυο.
Όπως ανακοίνωσε η Μπαρτσελόνα ξεπέρασε τους 400 εκατομμύρια ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιβεβαιώνοντας ότι είναι η πιο δημοφιλής ομάδα στις διάφορες πλατφόρμες.
Οι ακόλουθοι της Μπαρτσελόνα χωρίζονται μεταξύ:
136 εκατομμύρια στο Facebook
118 εκατομμύρια στο Instagram
71 εκατομμύρια στο Twitter
12 εκατομμύρια στο YouTube
9 εκατομμύρια στο TikTok
56 εκατομμύρια σε άλλες πλατφόρμες.
Μεταξύ άλλων πλατφορμών, έχει 33 εκατομμύρια στο Line, πολύ δημοφιλή στην Ασία, και 24 εκατομμύρια μεταξύ των Viber, Snapchat και των δύο κινεζικών κοινωνικών δικτύων Weibo και Douyin. Συγκεκριμένα, στο Dragon ο σύλλογος έχει 13,5 εκατομμύρια οπαδούς.
Από τον Ιούλιο του 2020, έχει αύξηση κατά 35 εκατομμύρια χρήστες, αρκετά για να γεμίσει το Camp Nou 350 φορές. Σε απόλυτους αριθμούς, το προφίλ Instagram έχει αυξηθεί περισσότερο (+10 εκατομμύρια), ενώ σε ποσοστιαία βάση υπάρχει αύξηση του TikTok (+ 101%).
Τα προφίλ των γυναικών της Μπαρτσελόνα είναι επίσης πολύ καλά, αυξάνοντας κατά 62% στο Twitter και 25% στο Instagram.
Latest News
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου