Eν αναμονή της ανανέωσης του συμβολαίου του Λιονέλ Μέσι, ανακοίνωση που ο πρόεδρος της Μπαρτσελόνα, Ζοάν Λαπόρτα, θα ήθελε να κάνει αύριο στη συνέλευση ή στις 24 Ιουνίου, ημέρα των 34ων γενεθλίων του Αργεντινού σούπερ σταρ, τα καλά νέα για τους Καταλανούς έρχονται από το διαδίκτυο.

Όπως ανακοίνωσε η Μπαρτσελόνα ξεπέρασε τους 400 εκατομμύρια ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιβεβαιώνοντας ότι είναι η πιο δημοφιλής ομάδα στις διάφορες πλατφόρμες.

Οι ακόλουθοι της Μπαρτσελόνα χωρίζονται μεταξύ:

136 εκατομμύρια στο Facebook
118 εκατομμύρια στο Instagram
71 εκατομμύρια στο Twitter
12 εκατομμύρια στο YouTube
9 εκατομμύρια στο TikTok
56 εκατομμύρια σε άλλες πλατφόρμες.

Μεταξύ άλλων πλατφορμών, έχει 33 εκατομμύρια στο Line, πολύ δημοφιλή στην Ασία, και 24 εκατομμύρια μεταξύ των Viber, Snapchat και των δύο κινεζικών κοινωνικών δικτύων Weibo και Douyin. Συγκεκριμένα, στο Dragon ο σύλλογος έχει 13,5 εκατομμύρια οπαδούς.

Από τον Ιούλιο του 2020, έχει αύξηση κατά 35 εκατομμύρια χρήστες, αρκετά για να γεμίσει το Camp Nou 350 φορές. Σε απόλυτους αριθμούς, το προφίλ Instagram έχει αυξηθεί περισσότερο (+10 εκατομμύρια), ενώ σε ποσοστιαία βάση υπάρχει αύξηση του TikTok (+ 101%).

Τα προφίλ των γυναικών της Μπαρτσελόνα είναι επίσης πολύ καλά, αυξάνοντας κατά 62% στο Twitter και 25% στο Instagram.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Betshop.gr: Αναστέλλει τη λειτουργία της η πλατφόρμα διαδικτυακού στοιχήματος
Business of Sport |

Αναστέλλει τη λειτουργία της η Betshop.gr - Κατάσχεσε η εφορία τον τραπεζικό λογαριασμό εξυπηρέτησης πελατών της

Η εταιρεία B2B GAMING SERVICES που διαχειρίζεται τη Betshop.gr κάνει γνωστή την κατάσχεση του τραπεζικού λογαριασμού των πελατών της από τις φορολογικές αρχές