Αντιδρώντας στην τάση απομάκρυνσης των μπουκαλιών που ξεκίνησε από τον Κριστιάνο Ρονάλντο, η UEFA ζήτησε από τους παίκτες των 24 ομάδων να σταματήσουν να αφαιρούν τα στρατηγικά τοποθετημένα αναψυκτικά και ποτά των χορηγών από το τραπέζι της συνέντευξης τύπου.
Την περασμένη εβδομάδα, ο Ρονάλντο, ο Πολ Πογκμπά και ο Μανουέλ Λοκατέλι, σε μια ένδειξη επιλογής ενός πιο υγιεινού τρόπου ζηώς, αφαίρεσαν από μπροστά τους τα μπουκάλια των χορηγών, εκτός πλάνου των φωτογράφων, όταν μιλούσαν στους δημοσιογράφους.
Ο διευθυντής του Euro 2020 Martin Kallen δήλωσε ότι η UEFA έχει επικοινωνήσει ήδη με τις ομάδες σχετικά με αυτό το θέμα.
«Είναι σημαντικό γιατί τα έσοδα των χορηγών είναι αναγκαία για το τουρνουά και για το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο», δήλωσε ο Kallen.
Ο Πογκμπά που είναι μουσουλμάνος και δεν πίνει αλκοόλ, αντιτάχθηκε στο διακριτικό πράσινο μπουκάλι του επίσημου χορηγού μπύρας Euro 2020, Heineken και το απέσυρε, παρά το γεγονός ότι η μπύρα διατίθεται στην αγορά και ως μη αλκοολούχα.
Ο Kallen είπε ότι οι κανόνες του πρωταθλήματος απαιτούν συμμόρφωση με τις υποσχέσεις της UEFA στους χορηγούς, αλλά παραδέχθηκε ότι πο παίκτες με θρησκευτικές αντιρρήσεις «δεν χρειάζεται να έχουν ένα μπουκάλι εκεί».
Ο Ρονάλντο ξεκίνησε την τάση αυτή τη Δευτέρα κρύβοντας δύο μπουκάλια Coca-Cola και αντικαθιστώντας τα με ένα μπουκάλι νερό, το οποίο ήταν επίσης από σπόνσορα.
Η κίνηση αυτή επέφερε βουτιά στην τιμή της μετοχής της Coca-Cola, με την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας να υποχωρεί από 242 δισ. δολ. σε 238 δισ. δολάρια, καταγράφοντας πτώση 4 δισ. δολ..
Ανάλογη κίνηση έκανε την Τετάρτη και ο Λοκατέλι, μετά τη νίκη της Ιταλίας επί της Ελβετίας.
Αυτά τα περιστατικά προκάλεσαν την παρέμβαση της UEFA, η οποία υπενθύμισε στους παίκτες των ομάδων ότι θα πρέπει να σέβονται τους χορηγούς και τις συνεισφορές τους στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.
Επίσης, κάλεσε τους υπευθύνους των συνεντεύξεων Τύπου να βοηθήσουν στην αφαίρεση μπουκαλιών μπύρας πριν από την άφιξη ενός μουσουλμάνου παίκτη.
Η Coca-Cola και η Heineken είναι από τους 12 κορυφαίους χορηγούς για το Euro 2020, οι οποίοι συνεισφέρουν στα συνολικά έσοδα τουρνουά της UEFA περίπου 2 δισεκατομμυρίων ευρώ (2,4 δισεκατομμύρια δολάρια).
Οι 24 εθνικές ομοσπονδίες που ανταγωνίζονται στο Euro 2020 θα μοιραστούν 371 εκατομμύρια ευρώ (442 εκατομμύρια δολάρια) σε χρηματικό έπαθλο της UEFA, κάτι που συνήθως βοηθά στην πληρωμή των μπόνους των παικτών.
Latest News
Τι γεύση αφήνει το Euro 2024 στους γερμανούς διοργανωτές
Ο απολογισμός του Euro 2024 αρχίζει - Το ποτήρι φαίνεται «μισοάδειο» ή «μισογεμάτο», είναι θέμα οπτικής γωνίας.
Οι φιναλίστ του Euro 2024 σε αριθμούς – Ποια υπερτερεί; Ισπανία ή Αγγλία;
Ο τελικός Euro 2024 και τι δείχνουν οι οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες του πληθυσμού για τις χώρες της Ισπανίας και της Αγγλίας
Αναστέλλει τη λειτουργία της η Betshop.gr - Κατάσχεσε η εφορία τον τραπεζικό λογαριασμό εξυπηρέτησης πελατών της
Η εταιρεία B2B GAMING SERVICES που διαχειρίζεται τη Betshop.gr κάνει γνωστή την κατάσχεση του τραπεζικού λογαριασμού των πελατών της από τις φορολογικές αρχές
Ρεχάγκελ: «Ήξερα ότι έχουμε καταπληκτική ομάδα»
Ρεχάγκελ και Βρύζας μιλούν στην DW με αφορμή τα 20 χρόνια από τον θρίαμβο της Πορτογαλίας και τον αγώνα που δίνουν σήμερα τα αστέρια του 2004 με ομάδα επιλέκτων από όλη την Ευρώπη
Η βροχή... έπνιξε τα οικονομικά του Γουίμπλεντον - Πάνω από 250.000 λίρες η ζημιά
Λόγω των κακών καιρικών συνθηκών δεν πραγματοποιήθηκε κανένα παιχνίδι στα εξωτερικά γήπεδα του Γουίμπλεντον
«Πετάει» η ευρωπαϊκή αγορά ποδοσφαίρου - Αυξήθηκαν κατά 16% τα έσοδα στα 35,3 δισ. ευρώ
Τα πέντε «μεγάλα» ευρωπαϊκά πρωταθλήματα -Premier League, Bundesliga, LaLiga, Serie A και Ligue 1- είδαν αύξηση των εσόδων τους κατά 14%
Ο Μίλτος Τεντόγλου δεν βλέπει το τώρα, βλέπει το αύριο. Και το πάει τέρμα
Θα τον ακούσεις πολλές φορές να μιλάει με τον τρόπο του. Να τα λέει με τον τρόπο του
Πώς ο γυναικείος αθλητισμός μειώνει το χάσμα αμοιβών
Η Νο. 1 επιλογή στο ντραφτ του 2024 WNBA βοήθησε το πρωτάθλημα να φτάσει σε νέα ύψη
EURO 2024: Και οι influencers παίζουν μπάλα
Έχουν εκατομμύρια ακόλουθους, πρωταγωνιστούν και στα γήπεδα του EURO. Μήπως όμως οι φίλαθλοι υποβαθμίζονται σε κομπάρσους για διαφημίσεις των influencers;
Kριστιάνο Ρονάλντο: Τέλος διαδρομής…
Το τελευταίο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ενός σταρ.