Αντιδρώντας στην τάση απομάκρυνσης των μπουκαλιών που ξεκίνησε από τον Κριστιάνο Ρονάλντο, η UEFA ζήτησε από τους παίκτες των 24 ομάδων να σταματήσουν να αφαιρούν τα στρατηγικά τοποθετημένα αναψυκτικά και ποτά των χορηγών από το τραπέζι της συνέντευξης τύπου.

Την περασμένη εβδομάδα,  ο Ρονάλντο, ο Πολ Πογκμπά και ο Μανουέλ Λοκατέλι, σε μια ένδειξη επιλογής ενός πιο υγιεινού τρόπου ζηώς, αφαίρεσαν από μπροστά τους τα μπουκάλια των χορηγών, εκτός πλάνου των φωτογράφων, όταν μιλούσαν στους δημοσιογράφους.

Ο διευθυντής του Euro 2020 Martin Kallen δήλωσε ότι η UEFA έχει επικοινωνήσει ήδη με τις ομάδες σχετικά με αυτό το θέμα.

«Είναι σημαντικό γιατί τα έσοδα των χορηγών είναι αναγκαία για το τουρνουά και για το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο», δήλωσε ο Kallen.

Ο Πογκμπά που είναι μουσουλμάνος και δεν πίνει αλκοόλ, αντιτάχθηκε στο διακριτικό πράσινο μπουκάλι του επίσημου χορηγού μπύρας Euro 2020, Heineken και το απέσυρε, παρά το γεγονός ότι η μπύρα διατίθεται στην αγορά και ως μη αλκοολούχα.

Ο Kallen είπε ότι οι κανόνες του πρωταθλήματος απαιτούν συμμόρφωση με τις υποσχέσεις της UEFA στους χορηγούς, αλλά παραδέχθηκε ότι πο παίκτες με θρησκευτικές αντιρρήσεις «δεν χρειάζεται να έχουν ένα μπουκάλι εκεί».

Ο Ρονάλντο ξεκίνησε την τάση αυτή τη Δευτέρα κρύβοντας δύο μπουκάλια Coca-Cola και αντικαθιστώντας τα με ένα μπουκάλι νερό, το οποίο ήταν επίσης από σπόνσορα.

Η κίνηση αυτή επέφερε βουτιά στην τιμή της μετοχής της Coca-Cola, με την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας να υποχωρεί από 242 δισ. δολ. σε 238 δισ. δολάρια, καταγράφοντας πτώση 4 δισ. δολ..

Ανάλογη κίνηση έκανε την Τετάρτη και ο Λοκατέλι, μετά τη νίκη της Ιταλίας επί της Ελβετίας.

Αυτά τα περιστατικά προκάλεσαν την παρέμβαση της UEFA, η οποία υπενθύμισε στους παίκτες των ομάδων ότι θα πρέπει να σέβονται τους χορηγούς και τις συνεισφορές τους στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.

Επίσης, κάλεσε τους υπευθύνους των συνεντεύξεων Τύπου να βοηθήσουν στην αφαίρεση μπουκαλιών μπύρας πριν από την άφιξη ενός μουσουλμάνου παίκτη.

Η Coca-Cola και η Heineken είναι από τους 12 κορυφαίους χορηγούς για το Euro 2020, οι οποίοι συνεισφέρουν στα συνολικά έσοδα τουρνουά της UEFA περίπου 2 δισεκατομμυρίων ευρώ (2,4 δισεκατομμύρια δολάρια).

Οι 24 εθνικές ομοσπονδίες που ανταγωνίζονται στο Euro 2020 θα μοιραστούν 371 εκατομμύρια ευρώ (442 εκατομμύρια δολάρια) σε χρηματικό έπαθλο της UEFA, κάτι που συνήθως βοηθά στην πληρωμή των μπόνους των παικτών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης

UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας  με την FIFPRO Europe
Business of Sport |

UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας με την FIFPRO Europe

Οι βασικές αποφάσεις που επηρεάζουν τις συνθήκες απασχόλησης των παικτών ή τον φόρτο εργασίας των παικτών στις διοργανώσεις της UEFA θα λαμβάνονται πλέον μόνο μετά από εκτεταμένο διάλογο μεταξύ των δύο οργανισμών.