
Αντιδρώντας στην τάση απομάκρυνσης των μπουκαλιών που ξεκίνησε από τον Κριστιάνο Ρονάλντο, η UEFA ζήτησε από τους παίκτες των 24 ομάδων να σταματήσουν να αφαιρούν τα στρατηγικά τοποθετημένα αναψυκτικά και ποτά των χορηγών από το τραπέζι της συνέντευξης τύπου.
Την περασμένη εβδομάδα, ο Ρονάλντο, ο Πολ Πογκμπά και ο Μανουέλ Λοκατέλι, σε μια ένδειξη επιλογής ενός πιο υγιεινού τρόπου ζηώς, αφαίρεσαν από μπροστά τους τα μπουκάλια των χορηγών, εκτός πλάνου των φωτογράφων, όταν μιλούσαν στους δημοσιογράφους.
Ο διευθυντής του Euro 2020 Martin Kallen δήλωσε ότι η UEFA έχει επικοινωνήσει ήδη με τις ομάδες σχετικά με αυτό το θέμα.
«Είναι σημαντικό γιατί τα έσοδα των χορηγών είναι αναγκαία για το τουρνουά και για το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο», δήλωσε ο Kallen.
Ο Πογκμπά που είναι μουσουλμάνος και δεν πίνει αλκοόλ, αντιτάχθηκε στο διακριτικό πράσινο μπουκάλι του επίσημου χορηγού μπύρας Euro 2020, Heineken και το απέσυρε, παρά το γεγονός ότι η μπύρα διατίθεται στην αγορά και ως μη αλκοολούχα.
Ο Kallen είπε ότι οι κανόνες του πρωταθλήματος απαιτούν συμμόρφωση με τις υποσχέσεις της UEFA στους χορηγούς, αλλά παραδέχθηκε ότι πο παίκτες με θρησκευτικές αντιρρήσεις «δεν χρειάζεται να έχουν ένα μπουκάλι εκεί».
Ο Ρονάλντο ξεκίνησε την τάση αυτή τη Δευτέρα κρύβοντας δύο μπουκάλια Coca-Cola και αντικαθιστώντας τα με ένα μπουκάλι νερό, το οποίο ήταν επίσης από σπόνσορα.
Η κίνηση αυτή επέφερε βουτιά στην τιμή της μετοχής της Coca-Cola, με την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας να υποχωρεί από 242 δισ. δολ. σε 238 δισ. δολάρια, καταγράφοντας πτώση 4 δισ. δολ..
Ανάλογη κίνηση έκανε την Τετάρτη και ο Λοκατέλι, μετά τη νίκη της Ιταλίας επί της Ελβετίας.
Αυτά τα περιστατικά προκάλεσαν την παρέμβαση της UEFA, η οποία υπενθύμισε στους παίκτες των ομάδων ότι θα πρέπει να σέβονται τους χορηγούς και τις συνεισφορές τους στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.
Επίσης, κάλεσε τους υπευθύνους των συνεντεύξεων Τύπου να βοηθήσουν στην αφαίρεση μπουκαλιών μπύρας πριν από την άφιξη ενός μουσουλμάνου παίκτη.
Η Coca-Cola και η Heineken είναι από τους 12 κορυφαίους χορηγούς για το Euro 2020, οι οποίοι συνεισφέρουν στα συνολικά έσοδα τουρνουά της UEFA περίπου 2 δισεκατομμυρίων ευρώ (2,4 δισεκατομμύρια δολάρια).
Οι 24 εθνικές ομοσπονδίες που ανταγωνίζονται στο Euro 2020 θα μοιραστούν 371 εκατομμύρια ευρώ (442 εκατομμύρια δολάρια) σε χρηματικό έπαθλο της UEFA, κάτι που συνήθως βοηθά στην πληρωμή των μπόνους των παικτών.


Latest News

Super αθλητικά παπούτσια σε υψηλές τιμές αλλά με μικρή διάρκεια
Καθώς αυξάνονται τα χιλιόμετρα, τα περισσότερα σούπερ παπούτσια χάνουν γρήγορα την πρόσφυση και τις ..super ιδιότητες

Τα απίστευτα ποσά που έχει μοιράσει έως τώρα το Champions League
Η φάση των «16» του Champions League κλείδωσε και μαζί το πόσα χρήματα μοιράζονται οι σύλλογοι που συνεχίζουν δείχνουν τη δύναμη της διοργάνωσης

Ζιντάν, ένας πετυχημένος επενδυτής
Ο Ζινεντίν Ζιντάν κάνει νέα επένδυση πέντε εκατομμυρίων ευρώ σε αθλητικό συγκρότημα
![Αθλητές: Αυτοί είναι οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι για το 2024 [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/football-600x400.jpg)
Αυτοί είναι οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι αθλητές για το 2024 [γράφημα]
Οι περισσότεροι πολύ υψηλά αμειβόμενοι αθλητές βρίσκονται στο τέλος της καριέρας τους

Ένας κροίσος αναγεννά το ποδόσφαιρο της Δανίας
Όλοι στη Δανία έχουν να λένε για τον Άντερς Πόβλσεν, τον ιδιοκτήτη της Μίντιλαντ, που μετά τη μόδα δημιουργεί έναν ποδοσφαιρικό γίγαντα.

Σωτηρία από τη Wall Street για την Κάντιθ
Η Κάντιθ αναζητά 123 εκατομμύρια Ευρώ από την Wall Street για το Sportech City

Ο γιος του Ντόναλντ Τραμπ στηρίζει τους «Ολυμπιακούς Αγώνες στεροειδών»
Ο Ντόναλντ Τραμπ Τζούνιορ θα συμμετέχει σε ένα νέο γύρο χρηματοδότησης για τα λεγόμενα Enhanced Games - Τι δηλώνει

Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
![Deloitte: Οι είκοσι ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/france-football1-600x442.jpg)
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo

Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της