
Η Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ προέτρεψε τους παγκόσμιους ηγέτες να σταματήσουν να «τιμωρούν όσους κάνουν το καλό» και να παρακινήσουν τη βιομηχανία μόδας να υιοθετήσει βιώσιμες επιλογές.
Στις 11 Ιουνίου διευθυντικά στελέχη από εννέα παγκόσμιες επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένης της Βρετανίδας σχεδιάστριας μόδας, συναντήθηκαν με παγκόσμιους ηγέτες κατά τη διάρκεια της Συνόδου Κορυφής της G7 για να συζητήσουν την επιτάχυνση των βιώσιμων επενδύσεων.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Ενόψει της συνάντησης η Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ είχε δηλώσει στο δελτίο ειδήσεων του Sky ότι θα είναι μία «σημαντική ευκαιρία να στραφούν οι προβολείς σε έναν κλάδο, που περνά απαρατήρητος όσον αφορά τα θέματα βιωσιμότητας».
Η σχεδιάστρια, η οποία είναι κόρη του πρώην μέλους των Beatles, Σερ Πολ ΜακΚάρτνεϊ και της εκλιπούσας ακτιβίστριας για τα δικαιώματα των ζώων, Λίντα ΜακΚάρτνεϊ ίδρυσε το ομώνυμο brand της το 2001.
To brand δεν χρησιμοποιεί υλικά από ζώα, όπως δέρμα, φτερά, ή γούνα στα προϊόντα του και έχει δεσμευθεί να μεταχειρίζεται «με φροντίδα τη Μητέρα Γη», νοοτροπία που, όπως είπε η ΜακΚάρτνεϊ, είναι σπάνια σε ολόκληρη τη βιομηχανία της μόδας.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
«Δεν πιστεύω ότι κάποιος γνωρίζει πραγματικά ότι η μόδα είναι μια από τις πιο επιβλαβείς βιομηχανίες. Δεν νομίζω ότι γνωρίζουν ότι 150 εκατομμύρια δέντρα κόβονται για τη βισκόζη, ενώ κατάφερα να βρω έναν βιώσιμο ξυλοπολτό στη Σουηδία.
Θέλω απελπισμένα να μεταφέρω μερικά από τα δεδομένα και την πραγματικότητα που δείχνουν πόσο ξεπερασμένη είναι η βιομηχανία της μόδας» είπε.
Η ΜακΚάρτνεϊ παρότρυνε τους παγκόσμιους ηγέτες να επανεξετάσουν τις πολιτικές τους και να δώσουν κίνητρα στους νέους σχεδιαστές, εξηγώντας ότι οι ισχύοντες φορολογικοί νόμοι «τιμωρούν» όσους προσπαθούν να εφαρμόσουν βιώσιμες πρακτικές.
«Δεν έχω καθόλου κίνητρα, στην πραγματικότητα, μπορεί να μου επιβληθεί φόρος έως και 30% εάν εξάγω ένα μη δερμάτινο αγαθό στις ΗΠΑ και πρέπει να το βάλω στο περιθώριο και αυτό δεν βοηθά την επιχείρηση και τιμωρούμαι για το καλό», σημείωσε χαρακτηριστικά όπως αναφέρει το ΑΠΕ.
Από το λανσάρισμα του brand της πριν από δύο δεκαετίες, η Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ αναζητά προμηθευτές που μπορούν να παράγουν τα ίδια υλικά που χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία μόδας με πιο βιώσιμο τρόπο. Όπως τόνισε, ελπίζει ότι οι κυβερνήσεις θα επενδύσουν σε αυτά για ένα «βιώσιμο μέλλον».
«Το 60% όλων των θετικών που κάνω είναι ακριβώς στον τρόπο προμήθειας των πρώτων υλών μου. Έχω τις λύσεις. Ελπίζω, λοιπόν, αν μπορέσουμε να προβάλλουμε αυτές τις μικρότερες εταιρείες με τις οποίες συνεργάζομαι, και μπορούμε να ζητήσουμε να γίνουν επενδύσεις σε αυτές, τότε μπορούν να έχουν θέση στο τραπέζι και να μπορούμε να επιδιώξουμε ένα βιώσιμο μέλλον» είπε.
View this post on Instagram


Latest News

Πώς έφτασε στην κορυφή το Minecraft Movie
Η προσαρμογή του βιντεοπαιχνιδιού Minecraft πέτυχε αυτό που ο κινηματογράφος πάντα θέλει: να πουλήσει μπόλικα εισιτήρια και να δελεάσει τους νέους στις αίθουσες

Γιατί το κοινό σνομπάρει τις πρωτότυπες ταινίες του Χόλιγουντ
Το Χόλιγουντ βγάζει νέες ταινίες βασισμένες σε φρέσκες ιδέες οι οποίες βυθίζονται στα ταμεία

Ο Βασιλεύς των Βασιλέων: Το νέο βιβλικό animation κάνει ρεκόρ στο box office
Η απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία του ανεξάρτητου animation Βασιλεύς Των Βασιλέων δείχνει ότι η showbiz μπορεί να κερδίσει πολλά επενδύοντας σε προϊόντα θρησκευτικού χαρακτήρα -ειδικά σήμερα

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

H «ηλεκτρική καρέκλα» του Γουόρχολ σε δημοπρασία – Ίσως αγγίξει τα 30 εκατ.
Ο πίνακας του Άντι Γουόρχολ προέρχεται από την πολύτιμη συλλογή των εκλιπόντων Βέλγων καλλιτεχνών Roger Matthys και Hilda Colle.

Τιτανικός: Στο σφυρί το βιολί από την ταινία που «βούλιαξε» τα ταμεία
Ακόμη ένα αντικείμενο από την ταινία-φαινόμενο του Τζέιμς Κάμερον, Τιτανικός, αναμένεται να σπάσει τη μπάνκα

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Οι Beatles ζωντανεύουν στην μεγάλη οθόνη
Η επερχόμενη βιογραφική ταινία για τους Beatles αναζωπυρώνει τον ενθουσιασμό και επιβεβαιώνει τη διαχρονική τους γοητεία

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ