
Eνα κύμα υποστήριξης των τοπικών επιχειρήσεων ξεκίνησε τα τελευταία 24ωρα από την μακρινή Βρετανία, έπειτα από πρωτοβουλία επαναλαμβανόμενων επισκεπτών της Ρόδου που παρακολουθούν από μακριά την τοπική οικονομία του αγαπημένου τους προορισμού να «δοκιμάζεται» στην περίοδο της πανδημίας.
Παρότι, πολλοί από αυτούς δεν κατάφεραν πέρυσι να ταξιδέψουν στη Ρόδο, ενώ τελούν σε στάση αναμονής για φέτος, εξαιτίας των μέτρων που ισχύουν στη Μεγάλη Βρετανία και ήδη πολλοί έχουν μεταθέσει τις διακοπές τους για την τουριστική περίοδο του 2022, καλούν όσους καταφέρουν να περάσουν τις διακοπές τους στη Ρόδο, ακόμα κι αν κλείσουν all inclusive πακέτα, να στηρίξουν τις τοπικές επιχειρήσεις εστίασης!
Η πρόταση, κατατέθηκε σε μια διαδικτυακή ομάδα, όπου φίλοι της Ρόδου από τη Μεγάλη Βρετανία ανταλλάσσουν πληροφορίες, φωτογραφίες και εμπειρίες για τον προορισμό και ήδη μετρά δεκάδες υποστηρικτές, οι οποίοι δηλώνουν ότι θα στηρίξουν με όποιον τρόπο μπορούν τις τοπικές επιχειρήσεις, τις περισσότερες από τις οποίες έχουν επισκεφθεί και στο παρελθόν και έχουν καλλιεργήσει δεσμούς με τους ιδιοκτήτες και τους εργαζόμενους.
Ειδικότερα, στην πρόταση που κατατέθηκε και αμέσως αγκαλιάστηκε από τα χιλιάδες μέλη της διαδικτυακής ομάδας αναφέρονται τα εξής: «Είμαστε όλοι σε αυτή την ομάδα γιατί αγαπάμε τόσο πολύ αυτό το όμορφο νησί. Ξέρω ότι οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά αν έχετε επιλέξει να μείνετε σε ένα από τα All Inclusive ξενοδοχεία, μπορείτε να δοκιμάσετε κάποια στιγμή να βγείτε και να στηρίξετε τις μικρές τοπικές επιχειρήσεις. Τους βλέπω να δημοσιεύουν εδώ καθημερινά, προσπαθώντας να ενισχύσουν την επιχείρηση.
Ο φόβος μου είναι πως αν δεν τους υποστηρίξουμε όπου είναι δυνατόν, ίσως να μην είναι εκεί την επόμενη σεζόν. Καλή τύχη σε όλα τα μπαρ και εστιατόρια που έχουν ανοίξει ξανά. Ας ελπίσουμε ότι θα είμαστε εκεί για να σας υποστηρίξουμε τον Σεπτέμβριο!».
Είναι εντυπωσιακή η ανταπόκριση των μελών και φίλων της Ρόδου, οι οποίοι ενεργοποιήθηκαν αμέσως. Παραλλήλως, εκφράζονται διαμαρτυρίες και απογοήτευση για όσους αναγκάστηκαν να μεταθέσουν τις διακοπές τους είτε για αργότερα είτε για του χρόνου, έπειτα από τις εξελίξεις στη Μεγάλη Βρετανία και οι περισσότεροι περιμένουν τις νεότερες ανακοινώσεις για να μπορέσουν τελικά να προγραμματίσουν τις διακοπές τους στο «δεύτερο σπίτι τους» όπως αποκαλούν τη Ρόδο.
Κάποιοι, λίγοι, που ήδη έχουν έρθει στο νησί μας για διακοπές δεν παραλείπουν να αναρτούν φωτογραφίες και να μιλούν για έναν ασφαλή προορισμό, υποστηρίζοντας πως άμεσα θα πρέπει ο Μπόρις Τζόνσον να αναθεωρήσει τις αποφάσεις του για τα ελληνικά νησιά.
Από τα υποστηρικτικά σχόλια, που ακολούθησαν την πρόταση και τα πολλά κολακευτικά λόγια για τις μικρές τοπικές επιχειρήσεις εστίασης, αναδεικνύεται ο σημαντικός ρόλος της ελληνικής φιλοξενίας και των προσωπικών δεσμών που καλλιεργούνται με τους επισκέπτες του νησιού, ο οποίος είναι αυτός που τελικά δίνει ανθρώπινη διάσταση σε έναν προορισμό μαζικού τουρισμού.
Επίσης, ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο που προκύπτει, είναι πως παρ΄ότι το πακέτο διακοπών all inclusive είναι δημοφιλές, ιδίως στις οικογένειες, εντέλει πολλοί είναι εκείνοι που προτιμούν το πακέτο bed & breakfast για να έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τοπικές γεύσεις και να απολαύσουν τον ελεύθερο χρόνο τους εξερευνώντας τον προορισμό. Μάλιστα, η τάση αυτή φαίνεται να κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος και δείχνει πως μετά τον σκόπελο της πανδημίας, έχει ωριμάσει η ιδέα της επαναξιολόγησης -μαζί με τα νέα δεδομένα- του all inclusive.
Τα κολακευτικά λόγια που υπάρχουν στο διαδίκτυο για την ελληνική κουζίνα και τις ξεχωριστές γεύσεις, δείχνουν το δρόμο για την επένδυση στη γαστρονομική φυσιογνωμία της Ρόδου αλλά και όλων των νησιών της Δωδεκανήσου.
Πηγή:www.dimokratiki.gr


Latest News

Ποιοι τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν πέρυσι
Ακόμη μια χρονιά με υψηλές επιδόσεις κατέγραψε ο ελληνικός τουρισμός - Το 2024 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 5,4% και διαμορφώθηκαν στα 21,7 δισ. ευρώ

Μπαράζ επενδύσεων από την Hilton - Ανοίγει τρία νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα
Στο τουριστικό προϊόν της Αθήνας επενδύει η Hilton - Για ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα μίλησε ο επικεφαλής της εταιρείας

Τριπλό ρεκόρ για τον τουρισμό στην Αθήνα - Οι επισκέπτες, οι τιμές στα ξενοδοχεία και οι ξένες αλυσίδες
Άγγιξαν τα 8 εκατομμύρια οι ξένοι επισκέπτες στην Αθήνα, ενώ 11 επιπλέον διεθνή ξενοδοχεία εισήλθαν στην πρωτεύουσα

Ξαναγράφοντας το τουριστικό στόρι της Σαντορίνης - Τα 6 βήματα για να αλλάξει πίστα
Οι προκλήσεις για τη Σαντορίνη και πώς μπορεί να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν - Έρευνα του Ινστιτούτου ΕΝΑ

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Μπαλλιάν ανακαινίζει το ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental
Στα 43,7 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ-ΜΠΑΛΙΑΝ
![Τουρισμός: Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα της σεζόν [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/tourismos-600x401.jpg)
Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα του τουρισμού [πινακες]
Αβεβαιότητα προκαλεί η σεισμική δραστηριότητα στη Σαντορίνη - Τι εκτιμούν παράγοντες του τουρισμού για την πορεία της φετινής σεζόν

Στον Προκοπίου περνά ο έλεγχος του Αστέρα Βουλιαγμένης - Το χρονικό του deal
Ο Έλληνας εφοπλιστής εξαγοράζει σύμφωνα με πληροφορίες το υπόλοιπο 77% του Αστέρα Βουλιαγμένης από τους Άραβες μετόχους της Jermyn Street Real Estate Fund
![Αεροδρόμια: «Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Άνοδος 12,6% τον Ιανουάριο του 2025 [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_touristas_aerodromio-600x352.png)
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση τον Ιανουάριο [πίνακες]
Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την κίνηση στα αεροδρόμια

Πόσα κερδίζει η Κέρκυρα από την κρουαζιέρα - Τι βαθμό βάζουν οι τουρίστες στο νησί
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία από την κρουαζιέρα αποτυπώνει μελέτη που παρουσιάσθηκε σε συνέδριο του ΟΛΚΕ στην Κέρκυρα

Πόση αύξηση θα πάρουν 150 χιλ. εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία – Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση
H νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας στα ξενοδοχεία έχει διάρκεια 2 έτη - αφορά 10.550 περίπου επιχειρήσεις και σχεδόν 150.000 εργαζομένους