![Ημέρα του Πατέρα: Σε ύψη ρεκόρ τα ποσά για δώρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/mazigiatopaidi-merimna-fathersday.jpg)
Η ημέρα του πατέρα, είναι η παγκόσμια γιορτή κατά την οποία τιμούμε τους μπαμπάδες όλου του κόσμου.
Γιορτάζεται κάθε χρόνο την τρίτη Κυριακή του Ιουνίου σε πολλές χώρες παγκοσμίως (σ.σ. και στην Ελλάδα), και παρά το γεγονός ότι δεν είναι τόσο γνωστή όσο η Γιορτή της Μητέρας, κερδίζει συνεχώς έδαφως.
Αν και κατά την ημέρα αυτή, ο τζίρος που γίνεται στα καταστήματα δεν θυμίζει την Ημέρα της Μητέρα, εντούτοις είναι αξιοσημείωτος. Και μάλιστα η πανδημία, έχει δημιουργήσει μια σημαντική αύξηση στις δαπάνες για το δώρο στον… μπαμπά.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την αμερικανική Ένωση Λιανικού Εμπορίου (NRF) οι δαπάνες για την Ημέρα του Πατέρα θα φτάσουν τα 20,1 δισεκατομμύρια δολάρια, και αναμένεται να ξεπεράσουν κατά πολύ το ιστορικό ρεκόρ του περασμένου έτους, ύψους 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
«Οι Αμερικανοί ανυπομονούν να γιορτάσουν τους πατέρες, τους συζύγους και τους γιους τους την Ημέρα του Πατέρα», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του NRF Μάθιου Σάι.
«Με το έθνος μας τώρα να κάνει σημαντικά βήματα προς την ανάκαμψη και να ανοίγει ξανά, οι έμποροι λιανικής είναι έτοιμοι να βοηθήσουν τους πελάτες να βρουν με ασφάλεια αντικείμενα που θέλουν και πρέπει να κάνουν τη φετινή γιορτή πιο σημαντική».
Ο αριθμός των Αμερικανών (75 τοις εκατό) που σκοπεύουν να γιορτάσουν τους πατέρες, τους συζύγους και άλλες πατρικές προσωπικότητες στη ζωή τους αυτή την Ημέρα του Πατέρα είναι σύμφωνη με τα προηγούμενα χρόνια.
Από αυτούς που γιορτάζουν, το ήμισυ (50 τοις εκατό) σχεδιάζει να αγοράσει δώρα για τον δικό του μπαμπά, ένα τέταρτο (26 τοις εκατό) σχεδιάζει να αγοράσει για έναν σύζυγο και 1 στους 10 (11 τοις εκατό) σχεδιάζει να αγοράσει για έναν γιο.
Ωστόσο, οι καταναλωτές σκοπεύουν να ξοδέψουν λίγο περισσότερο φέτος.
Οι ερωτηθέντες της έρευνας ανέφεραν ότι σκοπεύουν να δαπανήσουν κατά μέσο όρο 174 $ για αντικείμενα για την Ημέρα του Πατέρα, ή 26 $ περισσότερα από ό, τι πέρυσι, ποσό που αποτελεί νέο ρεκόρ για την έρευνα.
Περίπου το ήμισυ (47 τοις εκατό) της αύξησης προέρχεται από δαπάνες για ειδικές εκδρομές, ρούχα και ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης.
Αυτές οι ηλικίες 35-44 θα είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές στη φετινή χρονιά.
Σκοπεύουν να δαπανήσουν κατά μέσο όρο 259 $ για δώρα για την Ημέρα του Πατέρα, ποσό που είναι κατά 49 $ περισσότερα από πέρυσι.
Στο top των επιλογών είναι ευχετήριες κάρτες (59 τοις εκατό), ρούχα (49 τοις εκατό), μια ειδική εκδρομή όπως δείπνο ή brunch (46 τοις εκατό), δωροκάρτες (45 τοις εκατό) και είδη προσωπικής φροντίδας (28 τοις εκατό) ).
Ο αριθμός των καταναλωτών που σχεδιάζουν μια ειδική εκδρομή αντιστοιχεί σε επίπεδα προ πανδημίας.
«Οι καταναλωτές δείχνουν ότι είναι άνετοι με προ-πανδημικές συμπεριφορές και δραστηριότητες, ειδικά καθώς οδεύουμε προς την καλοκαιρινή σεζόν», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της στρατηγικής Prosper Phil Rist. «Πολλοί σχεδιάζουν να βγάλουν τον μπαμπά για ένα ειδικό γεύμα ή να περάσουν μαζί αυτήν την Ημέρα του Πατέρα, η οποία δεν ήταν επιλογή πέρυσι κατά τη διάρκεια των διακοπών.»
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Ρέιτσελ Ριβς: Συναντήσεις με στελέχη των Citi και Blackstone στη Νέα Υόρκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ot_Reeves_rachel4-600x352.png)
Συναντήσεις με στελέχη της Wall Street για τη νέα υπ. Οικονομικών της Βρετανίας
Η Ριβς ανέλαβε καθήκοντα τον περασμένο μήνα μετά την αλλαγή κυβέρνησης στη Βρετανία
![Bloomberg: Ο πολιτικός «μήνας του μέλιτος» έληξε νωρίς για τον Στάρμερ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-06T123655Z_1251059174_RC2OP8A2AKUL_RTRMADP_5_BRITAIN-POLITICS-STARMER-600x400.jpg)
Bloomberg: Ο πολιτικός «μήνας του μέλιτος» έληξε νωρίς για τον Στάρμερ
Οι Εργατικοί ήδη καλούνται να πάρουν δύσκολες και αντιδημοφιλείς αποφάσεις που είναι αντίθετες με τις προεκλογικές τους υποσχέσεις, αναφέρει το Bloomberg
![Υπερτουρισμός: Τα λάθη στον «πόλεμο» κατά των τουριστών – Τι προτείνει ο Economist](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/barcelona1-600x416.jpg)
Κάτι πάει λάθος στον «πόλεμο» κατά των τουριστών - Τι προτείνει ο Economist
Στους δημοφιλείς προορισμούς του κόσμου ο υπερτουρισμός θεριεύει, μαζί του και οι αντιδράσεις των ντόπιων κατοίκων
![Κίνα: Το νέο σχέδιο για να ενισχύσει την κατανάλωση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/hm-store5-600x399.jpg)
Το νέο σχέδιο της Κίνας για να ενισχύσει την κατανάλωση
Η Κίνα ορίζει συγκεκριμένους τομείς που θέλει να ενισχύσει ώστε να επιτύχει το στοχο ανάπτυξης του 5% για την φετινή χρονιά
![Berkshire Hathaway: Μειώνει κατά το ήμιση την επένδυσή της στην Apple](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/buffett-600x392.jpg)
H Berkshire Hathaway του Μπάφετ μειώνει κατά το ήμισυ την επένδυσή της στην Apple
Με την πώληση μετοχών της Apple, η Berkshire Hathaway του Μπάφετ αγγίζει το αστρονομικό ποσό των 276,9 δισ. δολαρίων σε μετρητά το β' τρίμηνο
![Starbucks: Πώς ο Χάουαρντ Σουλτς παραμένει «σκιώδης» CEO](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/starbacks-600x400.jpg)
Πώς ο Χάουαρντ Σουλτς παραμένει «σκιώδης» CEO των Starbucks - H μυστική συμφωνία
Ο Σουλτς που έχει επιστρέψει τρεις φορές στο ρόλο του CEO διαθέτει πλέον μία θέση ομότιμου προέδρου στο διοικητικό συμβούλιο της Starbucks
![Μπιλ και Μελίντα Γκέιτς: Πώς είναι να έχεις γονιό έναν από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον πλανήτη;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/ImgSrc-6-3-600x400.jpg)
Πώς είναι να έχεις γονιό έναν από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον πλανήτη
Πώς κρατάς τα παιδιά σου προσγειωμένα και ισορροπημένα όταν ξέρεις ότι μπορείς να κάνεις πράξη κάθε επιθυμία τους;
![Amazon: Η «σφήνα» στις διαφημίσεις του streaming – Πώς μεταμόρφωσε την αγορά [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/06/amazon-prime-600x355.jpg)
Η «σφήνα» της Amazon στις διαφημίσεις του streaming - Πώς μεταμόρφωσε την αγορά [γραφήματα]
Η ήδη υπάρχουσα δύναμη της Amazon ως γίγαντας του λιανεμπορίου της επέτρεψε να ρίξει την τιμολόγηση των διαφημίσεών της στο streaming
![Google: Στα «σχοινιά» για διαφήμιση του Gemini ΑΙ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/2023-03-14T130758Z_1436153338_RC2FUY97WIM6_RTRMADP_5_GOOGLE-AI-600x400.jpg)
Η Google αποσύρει άρον άρον διαφήμιση για τους Ολυμπιακούς μετά την κατακραυγή
Η διαφήμιση και η ίδια η εταιρεία δέχθηκε σκληρή κριτική - Φαίνεται πως , όπως και η Apple, «είχαν χάσει το στόχο»
![Audi: Νέα σειρά αυτοκινήτων χωρίς τους 4 κύκλους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/audi-1277957_1280-600x400.jpg)
Τέλος στους 4 κύκλους βάζει η Audi (;) - Σε ποια χώρα αλλάζει το εμβληματικό σήμα και γιατί
Τα νέα μοντέλα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Audi αναπτύχθηκαν από κοινού με τη SAIC , συνεργάτη του γερμανικου ομίλου VW στην Κίνα