Σύμφωνα με την τελευταία αναφορά της εταιρείας ερευνών IDC η ευρωπαϊκή αγορά wearables κατέγραψε παραδόσεις 22 εκατομμυρίων συσκευών κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, σημειώνοντας αύξηση 33% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020, όταν παραδόθηκαν 16,5 εκατομμύρια συσκευές.
Η Apple συνέχισε να ηγείται στη συγκεκριμένη αγορά με 7,8 εκατομμύρια παραδόσεις συσκευών, σε όλη την Ευρώπη, με ένα μερίδιο αγοράς 35,6% για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου. Το ίδιο διάστημα πέρυσι η Apple είχε παραδώσει 5 εκατομμύρια συσκευές και κατείχε μερίδιο αγοράς 30%.
Αιτία της κυριαρχίας της Apple, σύμφωνα με τους αναλυτές της IDC, ήταν η αγορά των «έξυπνων» ρολογιών όπου τα πιο οικονομικά προσιτά Watch SE και Watch Series 3 εμφάνισαν εξαιρετικές επιδόσεις. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν επίσης τα AirPods της εταιρείας.
Η Samsung ακολουθεί στη δεύτερη θέση με παραδόσεις 3,5 εκατομμυρίων συσκευών στην Ευρώπη κατά το α’ τρίμηνο, μία αύξηση 27,2% από πέρυσι. Παρά την ισχυρή αύξηση των παραδόσεων, το μερίδιο αγοράς της κορεατικής εταιρείας μειώθηκε ελαφρώς από το 16,8% στο 16,1%.
Η IDC δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις επιδόσεις της Samsung, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι τα smartwatches σε συνδυασμό με τα ασύρματα ακουστικά Galaxy Buds Pro είναι οι κύριοι παράγοντες επιτυχίας. Οι αναλυτές της IDC θεωρούν ότι η επερχόμενη νέα πλατφόρμα λογιμσικού Wear και η Galaxy Watch 4 series, όπως και τα φημολογούμενα Galaxy Buds 2, φέρνουν τη Samsung σε ευνοϊκή θέση ώστε αυξήσει περαιτέρω τις παραδόσεις της κατά το β’ μισό του 2021.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Xiaomi με παραδόσεις 2,5 εκατομμυρίων συσκευών. Αν και η κινεζική εταιρεία ωφελείται ιδιαίτερα στην ευρωπαϊκή αγορά smartphones από την «αποχώρηση» της Huawei δεν φαίνεται να ισχύει το ίδιο με την αγορά των wearables. Η Xiaomi είχε παραδόσεις μειωμένες από τις 2,6 εκατομμύρια συσκευές που κατέγραψε πέρυσι, κάτι που χαμήλωσε και το μερίδιο αγοράς της από το 15,7% στο 11,5%.
Latest News
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η Google αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε τις ειδήσεις – Τι είναι η λειτουργία «Daily listen»
Η Google δοκιμάζει μια νέα λειτουργία, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης των χρηστών.
Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν - Εκεί που χτυπά η καρδιά της τεχνολογίας
Το νέο επιστημονικό πάρκο εισφέρει το 6% του ΑΕΠ της Ταϊβάν - Στο Σίντσου έχουν εγκατασταθεί εκατοντάδες τεχνολογικές επιχειρήσεις
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Οργή στη Nvidia για τους επικείμενους περιορισμούς Μπάιντεν στις εξαγωγές μικροτσίπ
Η Nvidia είναι ο κορυφαίος πωλητής των λεγόμενων επιταχυντών τεχνητής νοημοσύνης και θα επηρεαστεί από τα νέα μέτρα
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX
Αντίστροφη μέτρηση για το TikTok στις ΗΠΑ - Ο «τελικός» στο Ανώτατο Δικαστήριο
TikTok και ByteDance αμφισβητούν τον νόμο που υποχρεώνει την πώληση της πλατφόρμας έως τις 19 Ιανουαρίου ή το «λουκέτο»
Τα μεγαλύτερα έσοδα από το 1994 κατέγραψε το 2024 η TSMC
Οι μετοχές της TSMC που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο της Ταϊβάν έχουν αυξηθεί κατά 88% τους τελευταίους 12 μήνες
Οι ΗΠΑ ξεκινούν έρευνα για την τεχνολογία «έξυπνης κλήσης» χωρίς οδηγό της Tesla
Οι αρχές θεωρούν ότι τα αυτοκίνητα της Tesla εξοπλισμένα με αυτό το λογισμικό έχουν προβλήματα αναγώρισης αντικειμένων και σταθμευμένων οχημάτων
Μια ακόμη από τις Big Tech, η Microsoft προσφέρει ενα εκατ. δολ. για την ορκωμοσία Τράμπ
Microsoft, Google, Meta και Amazon έχουν δώσει ή πρόκειται να συμβάλλουν. με ένα εκατ. δολ η κάθε μια, στο ταμείο για την ορκωμοσία Τράμπ