Στην μετά-Covid εποχή που σιγά-σιγά εισέρχονται οι οικονομίες όλου του κόσμου, πλανάται το ερώτημα σχετικά με το ποιο θα είναι το μέλλον του λιανικού εμπορίου.
Φυσικά καταστήματα ή διαδίκτυο; Ωστόσο ο γίγαντας της γαλλικής βιομηχανίας πολυτελών ειδών LVMH δεν έχει καμία αμφιβολία για την απάντηση σε αυτό το ερώτημα.
«Στο μέλλον θα δούμε δύο πράγματα: ως επί το πλείστον καταστήματα λιανικής, επειδή η εμπειρία των πελατών σε ένα κατάστημα λιανικής δεν μπορεί να συγκριθεί εύκολα με αυτή του διαδικτύου. Μέχρι σήμερα, κανείς δεν έχει βρει κάποια θαυματουργή φόρμουλα που θα επέτρεπε στους πελάτες να απολαμβάνουν την διαδικτυακή περιήγηση όσο την εμπειρία ενός πραγματικού καταστήματος», εξηγεί ο Ζαν Ζακ Γκιουνί, επικεφαλής οικονομικός διευθυντής της LVMH, μιλώντας στο CNBC.
«Το δεύτερο σημείο είναι επίσης να εμπλουτίσουμε αυτήν την εμπειρία στα καταστήματα με διαδικτυακό περιεχόμενο», πρόσθεσε.
Αμφισβήτηση για τα φυσικά καταστήματα
Η πανδημία του κορωνοϊού και οι επακόλουθες παραγγελίες με παράδοση στο σπίτι, οδήγησαν σε σημαντική αύξηση των διαδικτυακών αγορών και ανάγκασαν πολλούς εμπόρους λιανικής να αναπτύξουν τις διαδικτυακές προσφορές τους με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό. Αυτή η δυναμική με τη σειρά της αμφισβήτησε την ανάγκη για φυσικά καταστήματα.
Ωστόσο, για την LVMH, ένα από τα μεγαλύτερα brand πολυτελείας στον κόσμο, οι διαδικτυακές προσφορές αποτελούν απλώς «συμπλήρωμα της φυσικής εμπειρίας».
Ο Γκιουνί σημείωσε ότι οι περισσότεροι πελάτες που επισκέπτονται ένα κατάστημα είχαν ελέγξει προηγουμένως τον ιστότοπο της εταιρείας και θα μπορούσαν να έχουν αγοράσει τα προϊόντα που ήθελαν από εκεί.
«Λαμβάνουν πολλές πληροφορίες, αλλά έρχονται στο κατάστημα επειδή η εμπειρία του καταστήματος είναι κάτι που δεν μπορεί να συνδυαστεί με το Διαδίκτυο», πρόσθεσε ο Γκιουνί μιλώντας στο CNBC.
Μείωση εσόδων 17%
Η LVMH ανακοίνωσε μείωση 17% στα έσοδα του 2020 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία επηρεάστηκε όχι μόνο από τοπικά περιοριστικά μέτρα λόγω κορωνοϊού, αλλά και από τις απαγορεύσεις των διεθνών ταξιδιών.
«Δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλήσουμε για τον απόηχο της κρίσης της δεκαετίας του ’20 … η αναλογία ενός αιώνα μετά με κάνει λίγο να αμφιβάλλω, αλλά ούτως ή άλλως, δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλήσουμε γι’ αυτό. Μπορούμε σίγουρα να μιλήσουμε για το γεγονός ότι η εταιρεία λειτουργεί καλά με το μεγαλύτερο μέρος της πελατειακής βάσης, είτε στην Ευρώπη, είτε στην Ασία », δήλωσε ο Γκιουνί. «Συνολικά, δεν μπορούμε να παραπονεθούμε».
Η LVMH πέρυσι ολοκλήρωσε την εξαγορά της Tiffany’s, της γνωστής μάρκας κοσμημάτων, σε μια συμφωνία 15,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
«Η ενσωμάτωση της Tiffany δεν είναι μια δουλειά εξαμήνου, είναι κάτι που θα διαρκέσει για αρκετά τρίμηνα ακόμα και ο στόχος δεν είναι μόνο η ένταξη, αλλά η ανάπτυξη της επιχείρησης στο επίπεδο που πιστεύουμε ότι η ποιότητα της μάρκας θα μπορούσε να παράγει, οπότε είναι μια μακροχρόνια εργασία», πρόσθεσε.
Nα σημειωθεί ότι η LVMH κατέγραψε έσοδα 17 δισ. δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2021, αύξηση 32% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2020.
Latest News
Οδηγίες προς ναυτιλομένους στη Wall Street - Ποιοι κερδίζουν, ποιοι χάνουν ανάλογα με τον νικητή
Καθώς οι Αμερικανοί ψηφίζουν δύο υποψηφίους με δραματικά διαφορετικές πολιτικές ατζέντες, οι traders από τη Σιγκαπούρη έως τη Νέα Υόρκη έχουν νέες ευκαιρίες για να κερδίσουν τεράστια κέρδη - ή να έχουν οδυνηρές απώλειες
Μετά την απεργία, ο CEO της Boeing καλείται να γεφυρώσει βαθιά ρήγματα στην εταιρεία
Αίσια έκβαση είχε για 33.000 εργάτες της Boeing η μεγάλη απεργία τους που κράτησε 7 εβδομάδα - Η επόμενη μέρα στον κολοσσό της αεροναυπηγικής
Ποιες χώρες κάθονται (περισσότερο) σε αναμμένα κάρβουνα για το εκλογικό αποτέλεσμα στις ΗΠΑ
Ολος ο κόσμος έχει το βλέμμα προσηλωμένο στις εκλογές των ΗΠΑ - Για κάποιες, όμως, διακυβεύονται περισσότερα από το αποτέλεσμα
Ενώ οι Αμερικανοί βαδίζουν προς τις κάλπες τα social media έρχονται στο προσκήνιο
Οι Αμερικανοί νομοθέτες έχουν πιέσει ήδη από το 2016 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ανακόψουν τη διάδοση της παραπληροφόρησης
Πόσα δισ. την ημέρα κοστίζει στις εταιρείες η πολιτική πόλωση στις ΗΠΑ
Οι εργοδότες των ΗΠΑ προειδοποιούν το προσωπικό του να αποφύγει τις συγκρούσεις - Στα ύψη η πόλωση στις αμερικανικές εκλογές
Έφοδος φορολογικών αρχών στα γραφεία του Netflix σε Γαλλία και Ολλανδία
Το Netflix έχει βρεθεί στο στόχαστρο στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας για φορολογική απάτη, δήλωσε γαλλική δικαστική πηγή
Η θεωρία του... χάους στις αμερικανικές εκλογές ανεξάρτητα ποιος θα κερδίσει
Τα περιθώρια νίκης είναι στενά και η εμπιστοσύνη στο σύστημα είναι σε ιστορικό χαμηλό
Η Uniper ξεπληρώνει το Βερολίνο για τη «διάσωση»
H Uniper ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου, έχει πουλήσει σημαντικές ποσότητες της μελλοντικής της παραγωγής ενέργειας
Πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα αντίποινα της Κίνας με τους δασμούς
H Κίνα θα «ζυγίσει» την απάντησή της και με δεδομένο ότι επιδιώκει στενότερες οικονομικές σχέσεις με την Ευρώπη, την ώρα που κλιμακώνονται οι εντάσεις με τις ΗΠΑ
Πώς διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Hugo Boss για το τρίτο τρίμηνο - Ο ρόλος της Κίνας
Αμετάβλητες οι πωλήσεις, καλύτερα τα λειτουργικά κέρδη για τη Hugo Boss το τρίτο τρίμηνο - Παραμένουν μειωμένες οι προβλέψεις