Στην μετά-Covid εποχή που σιγά-σιγά εισέρχονται οι οικονομίες όλου του κόσμου, πλανάται το ερώτημα σχετικά με το ποιο θα είναι το μέλλον του λιανικού εμπορίου.
Φυσικά καταστήματα ή διαδίκτυο; Ωστόσο ο γίγαντας της γαλλικής βιομηχανίας πολυτελών ειδών LVMH δεν έχει καμία αμφιβολία για την απάντηση σε αυτό το ερώτημα.
«Στο μέλλον θα δούμε δύο πράγματα: ως επί το πλείστον καταστήματα λιανικής, επειδή η εμπειρία των πελατών σε ένα κατάστημα λιανικής δεν μπορεί να συγκριθεί εύκολα με αυτή του διαδικτύου. Μέχρι σήμερα, κανείς δεν έχει βρει κάποια θαυματουργή φόρμουλα που θα επέτρεπε στους πελάτες να απολαμβάνουν την διαδικτυακή περιήγηση όσο την εμπειρία ενός πραγματικού καταστήματος», εξηγεί ο Ζαν Ζακ Γκιουνί, επικεφαλής οικονομικός διευθυντής της LVMH, μιλώντας στο CNBC.
«Το δεύτερο σημείο είναι επίσης να εμπλουτίσουμε αυτήν την εμπειρία στα καταστήματα με διαδικτυακό περιεχόμενο», πρόσθεσε.
Αμφισβήτηση για τα φυσικά καταστήματα
Η πανδημία του κορωνοϊού και οι επακόλουθες παραγγελίες με παράδοση στο σπίτι, οδήγησαν σε σημαντική αύξηση των διαδικτυακών αγορών και ανάγκασαν πολλούς εμπόρους λιανικής να αναπτύξουν τις διαδικτυακές προσφορές τους με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό. Αυτή η δυναμική με τη σειρά της αμφισβήτησε την ανάγκη για φυσικά καταστήματα.
Ωστόσο, για την LVMH, ένα από τα μεγαλύτερα brand πολυτελείας στον κόσμο, οι διαδικτυακές προσφορές αποτελούν απλώς «συμπλήρωμα της φυσικής εμπειρίας».
Ο Γκιουνί σημείωσε ότι οι περισσότεροι πελάτες που επισκέπτονται ένα κατάστημα είχαν ελέγξει προηγουμένως τον ιστότοπο της εταιρείας και θα μπορούσαν να έχουν αγοράσει τα προϊόντα που ήθελαν από εκεί.
«Λαμβάνουν πολλές πληροφορίες, αλλά έρχονται στο κατάστημα επειδή η εμπειρία του καταστήματος είναι κάτι που δεν μπορεί να συνδυαστεί με το Διαδίκτυο», πρόσθεσε ο Γκιουνί μιλώντας στο CNBC.
Μείωση εσόδων 17%
Η LVMH ανακοίνωσε μείωση 17% στα έσοδα του 2020 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία επηρεάστηκε όχι μόνο από τοπικά περιοριστικά μέτρα λόγω κορωνοϊού, αλλά και από τις απαγορεύσεις των διεθνών ταξιδιών.
«Δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλήσουμε για τον απόηχο της κρίσης της δεκαετίας του ’20 … η αναλογία ενός αιώνα μετά με κάνει λίγο να αμφιβάλλω, αλλά ούτως ή άλλως, δεν ξέρω αν μπορούμε να μιλήσουμε γι’ αυτό. Μπορούμε σίγουρα να μιλήσουμε για το γεγονός ότι η εταιρεία λειτουργεί καλά με το μεγαλύτερο μέρος της πελατειακής βάσης, είτε στην Ευρώπη, είτε στην Ασία », δήλωσε ο Γκιουνί. «Συνολικά, δεν μπορούμε να παραπονεθούμε».
Η LVMH πέρυσι ολοκλήρωσε την εξαγορά της Tiffany’s, της γνωστής μάρκας κοσμημάτων, σε μια συμφωνία 15,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
«Η ενσωμάτωση της Tiffany δεν είναι μια δουλειά εξαμήνου, είναι κάτι που θα διαρκέσει για αρκετά τρίμηνα ακόμα και ο στόχος δεν είναι μόνο η ένταξη, αλλά η ανάπτυξη της επιχείρησης στο επίπεδο που πιστεύουμε ότι η ποιότητα της μάρκας θα μπορούσε να παράγει, οπότε είναι μια μακροχρόνια εργασία», πρόσθεσε.
Nα σημειωθεί ότι η LVMH κατέγραψε έσοδα 17 δισ. δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2021, αύξηση 32% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2020.
Latest News
Προϋπολογισμός και Black Friday «φρέναραν» τις καταναλωτικές δαπάνες στη Βρετανία
Το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, στη Βρετανία, αναθεώρησε προς τα κάτω το ποσοστό ανάπτυξης για τον Σεπτέμβριο από 0,3% σε μόλις 0,1%
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της