Σε μία πολύ σημαντική παρέμβαση υπέρ των καταναλωτών, προέβη η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), με την έκδοση του νέου Κανονισμού Γενικών Αδειών που εξέδωσε. Ο Κανονισμός αυτός θέτει νέους όρους και υποχρεώσεις στους παρόχους ηλεκτρονικών επικοινωνιών, με στόχο την προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών υπηρεσιών τηλεφωνίας και Διαδικτύου.

Οι βασικότερες αλλαγές στις συμβάσεις των παρόχων με τους καταναλωτές και οι κυριότερες υποχρεώσεις των παρόχων, είναι, σύμφωνα με την καταναλωτική οργάνωση Ένωση Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ), οι εξής:

. Να παρέχουν ένα ελάχιστο επίπεδο υπηρεσίας στον συνδρομητή σε περίπτωση προσωρινής ή μόνιμης διακοπής υπηρεσιών λόγω οφειλών, όπως λήψη εισερχόμενων κλήσεων, πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων που δεν συνεπάγονται χρέωση για τον συνδρομητή, πρόσβαση στο Διαδίκτυο με ταχύτητα τουλάχιστον 256 Κbps ή πρόσβαση κατ’ ελάχιστον στις ιστοσελίδες gov.gr, της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.

. Να προειδοποιούν τον συνδρομητή για την επικείμενη λήξη της σύμβασής του το αργότερο δύο μήνες πριν την λήξη αυτής, ενώ τον συνδρομητή καρτοκινητής, 15 ημέρες πριν την λήξη της προπληρωμένης αξίας υπηρεσιών.

. Να μην προβαίνουν σε αύξηση του παγίου σε σύμβαση ορισμένου χρόνου, με μόνη εξαίρεση την περίπτωση τεχνολογικών αλλαγών στο δίκτυο. Σε αυτή την περίπτωση, ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει αζημίως τη σύμβαση λόγω της συγκεκριμένης αύξησης. Αντίθετα, ο συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα καταγγελίας, αν οι προτεινόμενες αλλαγές στην σύμβασή του δεν έχουν αρνητικό αντίκτυπο σε αυτόν.

. Να παρέχουν συμβουλές στον συνδρομητή για καλύτερα τρέχοντα τιμολόγια, σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες που λαμβάνει, τουλάχιστον ένα μήνα πριν την λήξη της σύμβασής του.

. Να ενημερώνουν τον συνδρομητή υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, όταν υπάρχει υπέρβαση της κατανάλωσης του προγράμματός του (στο 80% και στο 100% της κατανάλωσης).

. Να αναφέρουν στην σύνοψη της σύμβασης πληροφορίες σχετικά με τα κύρια προϊόντα και τις υπηρεσίες για τους τελικούς χρήστες με αναπηρία (π.χ. ταχύτητες της υπηρεσίας πρόσβασης στο Διαδίκτυο)

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κοινωνία
Πολύκαστρο: Εκτροχιασμός εμπορικού τρένου – Κλειστή για δύο μήνες θα μείνει η γραμμή
Επικαιρότητα |

Εκτροχιάστηκε εμπορικό τρένο στο Πολύκαστρο – Κλειστή για δύο μήνες η γραμμή

Δεν κινδύνευσε το προσωπικό της αμαξοστοιχίας, ανέφερε η Hellenic Train – Κλειστή η γραμμή έως και δύο μήνες, για να αποκατασταθεί η βλάβη που προκάλεσε τον εκτροχιασμό στο Πολύκαστρο

«Χαμένες» 6,5 εκατ. ώρες στον Κηφισό, στο περίμενε… για Μετρό – Κανένα σχέδιο από Σταϊκούρα για το κυκλοφοριακό [γραφήματα]
Επικαιρότητα |

«Χαμένες» 6,5 εκατ. ώρες στον Κηφισό, στο περίμενε… για Μετρό – Κανένα σχέδιο από Σταϊκούρα για το κυκλοφοριακό [γραφήματα]

Στα αζήτητα από τον αρμόδιο υπουργό Χρ. Σταϊκούρα προτάσεις για οδικά έργα που θα αντιμετωπίσουν το κυκλοφοριακό της Αθήνας – Αργούν νέα λεωφορεία, βαγόνια και Γραμμή 4 του Μετρό

Σαντορίνη – Σεισμοί: Νέα ανάρτηση Τσελέντη μετά τα 5,3 Ρίχτερ – «Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας…»
Επικαιρότητα |

Νέα ανάρτηση Τσελέντη – «Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας…»

«Δυστυχώς με τη πρόσφατη σεισμική δράση στη Σαντορίνη, αντί να ξεστομίζουμε αλήθειες φτύνουμε σιωπές» τονίζει ο Άκης Τσελέντης. Τι λέει για τη σεισμική δραστηριότητα στη Σαντορίνη μετά τα 5,3 Ρίχτερ