Η Google βρέθηκε και πάλι την Τρίτη στο στόχαστρο των ευρωπαϊκών αντιμονοπωλιακών αρχών, οι οποίες θα εξετάσουν αυτή τη φορά το κατά πόσο οι διαφημιστικές υπηρεσίες της εταιρείας ευνοούν την ίδια απέναντι σε ανταγωνιστές, διαφημιστές και εκδότες.
Η Google ανέφερε διαφημιστικά έσοδα 146 δισεκατομμυρίων δολαρίων το περασμένο έτος, περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στις υπηρεσίες της αντιστοιχούσαν στο μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων και των κερδών, επισημαίνει το Reuters. Περίπου το 16% των εσόδων προήλθε από τεχνολογίες της Google τις οποίες χρησιμοποιούν άλλες εταιρείες για να πουλούν διαφημιστικό χώρο στις εφαρμογές και τους δικτυακούς τόπους τους.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι θα ερευνήσει εάν η Google αλλοιώνει τον ανταγωνισμό περιορίζοντας την πρόσβαση τρίτων σε δεδομένα χρηστών με βάση τα οποία γίνεται η στόχευση των διαφημίσεων, ενώ η ίδια αξιοποιεί τα δεδομένα αυτά για δικό της όφελος. «Ανησυχούμε ότι η Google έχει καταστήσει δύσκολο τον ανταγωνισμό για άλλες υπηρεσίες διαδικτυακής διαφήμισης» δήλωσε η επίτροπος Ανταγωνισμού Μαργκρέτε Βεστάγκερ.
«Θα εξετάσουμε επίσης τις πολιτικές της Google στο θέμα της παρακολούθησης χρηστών προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι εναρμονίζονται με τον δίκαιο ανταγωνισμό» πρόσθεσε η Βεστάγκερ, η οποία την τελευταία δεκαετία έχει επιβάλει στη Google πρόστιμα άνω των 8 δισ. ευρώ για καταστολή του ανταγωνισμού στις ηλεκτρονικές αγορές, τα κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό σύστημα Android και τη διαδικτυακή διαφήμιση.
Από την πλευρά της, η Google διαβεβαίωσε ότι θα συνεργαστεί με την Κομισιόν. «Χιλιάδες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα διαφημιστικά προϊόντα μας για να φτάνουν σε περισσότερους καταναλωτές και να χρηματοδοτούν τους δικτυακούς τόπους τους κάθε ημέρα. Τα επιλέγουν επειδή είναι ανταγωνιστικά και αποτελεσματικά» δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Latest News
Εκκληση Microsoft σε Τραμπ να «πιέσει πιο σκληρά» κατά των χάκερ από Ρωσία-Κίνα
Η Microsoft κάνει λόγο για κύμα «κρατικών κυβερνοεπιθέσεων» με στόχο αξιωματούχους της κυβέρνησης των ΗΠΑ και προεκλογικές καμπάνιες
Γιατί τα υποθαλάσσια καλώδια είναι «πειρασμός» για τους σαμποτέρ
Επιχειρήσεις και κυβερνήσεις βασίζονται στα υποθαλάσσια καλώδια για κρίσιμες δραστηριότητες - Πόσο ασφαλή είναι και πώς προκαλούνται φθορές
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκθεση της Visa «Απειλές απάτης στις γιορτές 2024»’, οι απειλές κλιμακώνονται αυτή την περίοδο
Η Ινδονησία «στρίμωξε» την Apple - Πώς κέρδισε δεκαπλάσια επένδυση
Η Apple «πείστηκε» να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αξεσουάρ και εξαρτημάτων στο Μπαντούνγκ της Δυτικής Ιάβας
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;
Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday
Οι απατεώνες συχνά παρουσιάζονται ως μεγάλα καταστήματα όπως η Amazon, η Walmart και το Etsy
«Θύμα» της επιτυχίας της η Nvidia - Τεράστια κέρδη αλλά κάτω από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Οι μετοχές της Nvidia υποχώρησαν περίπου 5% σε διευρυμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση όπως αναφέρει το Bloomberg
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;