Η Google βρέθηκε και πάλι την Τρίτη στο στόχαστρο των ευρωπαϊκών αντιμονοπωλιακών αρχών, οι οποίες θα εξετάσουν αυτή τη φορά το κατά πόσο οι διαφημιστικές υπηρεσίες της εταιρείας ευνοούν την ίδια απέναντι σε ανταγωνιστές, διαφημιστές και εκδότες.
Η Google ανέφερε διαφημιστικά έσοδα 146 δισεκατομμυρίων δολαρίων το περασμένο έτος, περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στις υπηρεσίες της αντιστοιχούσαν στο μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων και των κερδών, επισημαίνει το Reuters. Περίπου το 16% των εσόδων προήλθε από τεχνολογίες της Google τις οποίες χρησιμοποιούν άλλες εταιρείες για να πουλούν διαφημιστικό χώρο στις εφαρμογές και τους δικτυακούς τόπους τους.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι θα ερευνήσει εάν η Google αλλοιώνει τον ανταγωνισμό περιορίζοντας την πρόσβαση τρίτων σε δεδομένα χρηστών με βάση τα οποία γίνεται η στόχευση των διαφημίσεων, ενώ η ίδια αξιοποιεί τα δεδομένα αυτά για δικό της όφελος. «Ανησυχούμε ότι η Google έχει καταστήσει δύσκολο τον ανταγωνισμό για άλλες υπηρεσίες διαδικτυακής διαφήμισης» δήλωσε η επίτροπος Ανταγωνισμού Μαργκρέτε Βεστάγκερ.
«Θα εξετάσουμε επίσης τις πολιτικές της Google στο θέμα της παρακολούθησης χρηστών προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι εναρμονίζονται με τον δίκαιο ανταγωνισμό» πρόσθεσε η Βεστάγκερ, η οποία την τελευταία δεκαετία έχει επιβάλει στη Google πρόστιμα άνω των 8 δισ. ευρώ για καταστολή του ανταγωνισμού στις ηλεκτρονικές αγορές, τα κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό σύστημα Android και τη διαδικτυακή διαφήμιση.
Από την πλευρά της, η Google διαβεβαίωσε ότι θα συνεργαστεί με την Κομισιόν. «Χιλιάδες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα διαφημιστικά προϊόντα μας για να φτάνουν σε περισσότερους καταναλωτές και να χρηματοδοτούν τους δικτυακούς τόπους τους κάθε ημέρα. Τα επιλέγουν επειδή είναι ανταγωνιστικά και αποτελεσματικά» δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Latest News
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η Google αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε τις ειδήσεις – Τι είναι η λειτουργία «Daily listen»
Η Google δοκιμάζει μια νέα λειτουργία, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης των χρηστών.
Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν - Εκεί που χτυπά η καρδιά της τεχνολογίας
Το νέο επιστημονικό πάρκο εισφέρει το 6% του ΑΕΠ της Ταϊβάν - Στο Σίντσου έχουν εγκατασταθεί εκατοντάδες τεχνολογικές επιχειρήσεις
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Οργή στη Nvidia για τους επικείμενους περιορισμούς Μπάιντεν στις εξαγωγές μικροτσίπ
Η Nvidia είναι ο κορυφαίος πωλητής των λεγόμενων επιταχυντών τεχνητής νοημοσύνης και θα επηρεαστεί από τα νέα μέτρα
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX
Αντίστροφη μέτρηση για το TikTok στις ΗΠΑ - Ο «τελικός» στο Ανώτατο Δικαστήριο
TikTok και ByteDance αμφισβητούν τον νόμο που υποχρεώνει την πώληση της πλατφόρμας έως τις 19 Ιανουαρίου ή το «λουκέτο»
Τα μεγαλύτερα έσοδα από το 1994 κατέγραψε το 2024 η TSMC
Οι μετοχές της TSMC που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο της Ταϊβάν έχουν αυξηθεί κατά 88% τους τελευταίους 12 μήνες
Οι ΗΠΑ ξεκινούν έρευνα για την τεχνολογία «έξυπνης κλήσης» χωρίς οδηγό της Tesla
Οι αρχές θεωρούν ότι τα αυτοκίνητα της Tesla εξοπλισμένα με αυτό το λογισμικό έχουν προβλήματα αναγώρισης αντικειμένων και σταθμευμένων οχημάτων
Μια ακόμη από τις Big Tech, η Microsoft προσφέρει ενα εκατ. δολ. για την ορκωμοσία Τράμπ
Microsoft, Google, Meta και Amazon έχουν δώσει ή πρόκειται να συμβάλλουν. με ένα εκατ. δολ η κάθε μια, στο ταμείο για την ορκωμοσία Τράμπ