Οι προσπάθειες της Facebook να φέρει στην πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας Oculus διαφημιστικό περιεχόμενο δεν φαίνεται να ξεκινούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το λανσάρισμα της πρώτης in-game διαφήμισης στο παιχνίδι «Blaston» που έχει δημιουργήσει Resolution Games, η οποία εξειδικεύεται στην ανάπτυξη τίτλων για περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Ωστόσο, λίγες ημέρες αργότερα το game studio ακολουθώντας τις προτροπές των χρηστών αποφάσισε να εγκαταλείψει το project.
«Αφού ακούσαμε το feedback από την πλευρά των χρηστών, συνειδητοποιήσαμε ότι το Blaston δεν αποτελεί την καλύτερη επιλογή για τέτοιου είδους διαφημιστικές δοκιμές», ανέφερε ανάρτηση της εταιρείας στον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter. «Έτσι, δεν σχεδιάζουμε πλέον την ενσωμάτωση των συγκεκριμένων δοκιμών. Ανυπομονούμε να σας δούμε στην αρένα και ελπίζουμε να δοκιμάσετε το Crackdown Update που ξεκίνησε σήμερα», σημειώνεται στην ανάρτηση της Resolution Games, απευθυνόμενη προφανώς στους χρήστες.
Η Facebook έχει αποκτήσει αρκετά VR στούντιο τους τελευταίους μήνες και κατέχει πλέον έναν αριθμό σημαντικών τίτλων στο δικό της marketplace. Έτσι, η ευκαιρία να προβάλει διαφημιστικό περιεχόμενο σε συνεργασία με έναν συνεργάτη θα έδινε στο Facebook την δυνατότητα να «ανοίξει» τα θεωρούμενα απόλυτα ελεγχόμενα κανάλια προβολής και σε άλλους developers.
Η ανακοίνωση της προηγούμενης εβδομάδας έφερε και αρκετή γκρίνια από την κοινότητα του VR που δεν ενθουσιάστηκε από τις γενικότερες προσπάθειες της Facebook να ισορροπήσει τις διαφημιστικές προβολές με την ιδιωτικότητα των χρηστών. Βέβαια, υπήρξε και μερίδα των χρηστών που ήταν περισσότερο ενοχλημένοι από την προοπτική των διαφημίσεων να προβάλλονται εντός ενός τίτλου που έχει αποκτηθεί πληρώνοντας ένα συγκεκριμένο αντίτιμο. Το Blaston διατίθεται στο Oculus store έναντι του ποσού των 9,99 δολαρίων.
Σε μεταγενέστερη δήλωσή της στην ιστοσελίδα TechCrunch, η Resolution Games άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο παρόμοιες δοκιμαστικές διαφημιστικές προβολές να ξεκινήσουν μελλοντικά αλλά στις δωρεάν εφαρμογές της εταιρείας.
Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή στάσης της Resolution Games αποτελεί ένα σημαντικό πισωγύρισμα για την Facebook και τις προσπάθειές της να φέρει διαφημιστικό περιεχόμενο στο περιβάλλον της εικονικής πραγματικότητας. Η εταιρεία γνώρισε σημαντική αμφισβήτηση και πέρυσι όταν πολλοί νέοι χρήστες δυσανασχετούσαν από το γεγονός ότι θα έπρεπε να έχουν λογαριασμό στο Facebook για να ενεργοποιήσουν τις συσκευές τους. Πάντως, πρόσφατα λανσαρίστηκε η μάσκα Oculus Quest 2 που έχει ήδη ξεπεράσει σε πωλήσεις όλες τις προηγούμενες εκδόσεις, σύμφωνα με την εταιρεία.
Latest News
Οι κίνδυνοι στα smartphones από τα κακόβουλα NFC tags - Τι λέει η Kaspersky
«Η τεχνολογία NFC είναι εξαιρετικά πρακτική, αλλά μπορεί να αποτελέσει φορέα κακόβουλων δραστηριοτήτων», προειδοποιεί ο επικεφαλής ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky
Η ΕΕ επαναξιολογεί τις έρευνες σε Apple, Google και Meta
Σύμφωνα με το νόμο για τις ψηφιακές αγορές, οι Βρυξέλλες ξεκίνησαν έρευνες τον περασμένο Μάρτιο για τις big tech Apple, Google και Meta
Στα χέρια του Μασκ και το TikTok; - Πώς θα παίξει τη «χρυσή μετοχή» το Πεκίνο
Οι δραστηριότητες του TikTok στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να αποτιμηθούν σε περίπου 40 έως 50 δισεκατομμύρια δολάρια
Facebook: Το ψεύτικο «μήνυμα απενεργοποίησης λογαριασμού» – Τι πρέπει να κάνετε
Έρχεται μήνυμα από φίλους για απενεργοποίηση λογαριασμού του Facebook
Νέο μπλόκο ΗΠΑ στις εξαγωγές μικροτσίπ και τεχνολογίας ΑΙ
Στόχος των νέων περιορισμών είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες να διατηρήσουν την κυρίαρχη θέση τους στην τεχνητή νοημοσύνη
Meta και Amazon «κόβουν» τα προγράμματα συμπερίληψης – Νέα συνάντηση Τραμπ και Ζάκερμπεργκ
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ συνεχίζει την επίθεση φιλίας στον Τραμπ καθώς οι αμερικανικές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για ισχυροποίηση των συντηρητικών φωνών.
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές «ροκανίζουν» το μερίδιο αγοράς των iPhone της Apple - Ο ρόλος της AI
Το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του μεριδίου αγοράς το 2024
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla