Καθώς η Ευρώπη ανοίγει σταδιακά μετά από μήνες απαγορεύσεων και περιορισμών, το ενδιαφέρον για ταξίδια έχει αυξηθεί ξεκάθαρα, με τα δύο τρίτα των Ευρωπαίων να προτίθενται να ταξιδέψουν μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου 2021.
Αυτό αναφέρει η τελευταία έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδιών (ETC) , τονίζοντας ότι μόνο το 15% διατηρεί επιφυλάξεις και αντίστοιχο ποσοστό δηλώνει ότι δεν είναι πρόθυμο να ταξιδέψει . Μάλιστα, η Ελλάδα και άλλες χώρες του νότου αποτελούν μία από τις κορυφαίες επιλογές των Ευρωπαίων αυτό το καλοκαίρι
Εμβόλια και Ψηφιακό Πιστοποιητικό
Στην έκθεση επισημαίνεται ότι η ταχεία πρόοδος των εμβολιασμών για την COVID-19 στην Ευρώπη σε συνδυασμό με την πρόσφατη εισαγωγή του Ψηφιακού Πιστοποιητικού της ΕΕ ενισχύουν το ταξιδιωτικό πνεύμα των Ευρωπαίων. Το 70% των ερωτηθέντων κάνουν ήδη ταξιδιωτικά σχέδια για τους επόμενους έξι μήνες, έναντι 56% που ήταν το εν λόγω ποσοστό τον Φεβρουάριο του 2021. Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό από τον Αύγουστο του 2020.
Πάνω από το ήμισυ (57%) των Ευρωπαίων αισθάνονται πολύ πιο αισιόδοξοι για τον προγραμματισμό ταξιδιών τους επόμενους μήνες εξαιτίας των εμβολίων, ενώ το 25% είναι ουδέτερο και το 18% δεν έχει πειστεί ακόμα.
Συγκεκριμένα, σε πολλές περιπτώσεις, ο εμβολιασμός έχει άμεσο αντίκτυπο στις ταξιδιωτικές ρυθμίσεις, με το 54% να δηλώνει ότι προτίθεται να κλείσει ένα ταξίδι αφού πρώτα εμβολιαστεί.
Ομοίως, οι πρόσφατες δράσεις της ΕΕ για τον συντονισμό των κανόνων και την τόνωση των ταξιδιών έχουν ήδη θετικά αποτελέσματα. Η εισαγωγή του EU Digital COVID Certificate έλαβε ευρεία αποδοχή μεταξύ των Ευρωπαίων: το 57% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι το πιστοποιητικό θα διευκολύνει τον προγραμματισμό του επόμενου ταξιδιού τους, ενώ μόνο το 18% εκφράζει την αντίθετη γνώμη.
Η Ευρώπη στην πρώτη γραμμή
Οι Ευρωπαίοι που επιθυμούν να ταξιδέψουν σύντομα είναι περισσότερο ενθουσιασμένοι για τα καλοκαιρινά ταξίδια: το 31% σχεδιάζει να ταξιδέψει τον Ιούνιο και τον Ιούλιο και το 41% τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, ενώ ένα ποσοστό 16% σκοπεύει να κάνει ένα ταξίδι το φθινόπωρο.
Η έρευνα δείχνει επίσης σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος για τα ταξίδια στο εξωτερικό.
Οι μισοί από τους ερωτηθέντες επιθυμούν να επισκεφθούν μια άλλη ευρωπαϊκή χώρα (51%), ενώ το 36% προτιμά τα εγχώρια ταξίδια για να απολαύσουν τα αξιοθέατα της χώρας τους.
Οι Ευρωπαίοι που ταξιδεύουν στο εξωτερικό αυτό το καλοκαίρι προτιμούν προορισμούς στο Νότο, όπως Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, Ελλάδα και Πορτογαλία για το επόμενο ταξίδι τους.
Latest News
Σε Μύκονο και Κάρπαθο οι επόμενες «στάσεις» της Hilton - Το σχέδιο επέκτασης
Οι νέες συμφωνίες franchise σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Κροατία υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Hilton για περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή αγορά των resorts.
Έρχονται αυστηρές προδιαγραφές για τα Airbnb - Η ρύθμιση «κλειδί» και η ανατροπή στις μισθώσεις
Οι παρεμβάσεις του σχεδίου νόμου αφορούν στα καταλύματα τύπου Airbnb και όχι τους κοινόχρηστους χώρους
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα