Μια νέα παραγγελία για τη ναυπήγηση δυο πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) τοποθέτησε στα ναυπηγεία της Hyundai, η Capital Gas Ship Management Corp, συμφερόντων της οικογένειας του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη.
Με την νέα παραγγελία ο στόλος, εν ενεργεία και υπό ναυπήγηση, της Capital Gas θα αποτελείται από εννέα LNG Carriers αξίας περί τα 2 δις δολάρια.
Τα πλοία θα κατασκευασθούν στα ναυπηγεία της Hyundai στο Busan στη Νότιο Κορέα αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες και καινοτόμες λύσεις, προκειμένου το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των πλοίων να είναι το ελάχιστο δυνατό και αναμένεται να παραληφθούν από τα ναυπηγεία στο τέλος του 2023.
Οι αναλυτές της αγοράς του LNG εκτιμούν ότι θα αυξηθεί η ζήτηση μεταφορικής ικανότητας, καθώς η κατανάλωση φυσικού αερίου αυξάνεται ενώ και τα ταξίδια μακρύτερων αποστάσεων από τις ΗΠΑ προς την Ασία θα πολλαπλασιαστούν «απορροφώντας» περισσότερη μεταφορική ικανότητα Τέλος ορισμένα μεγαλύτερης ηλικίας LNG Carriers θα αρχίσουν να αποσύρονται για περιβαλλοντικούς λόγους.
Στη φωτογραφία το νεότευκτο LNG Carrier «Aristarchos» που παράλαβε πρόσφατα η Capital Gas Ship Management.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons