
Στη νέα ψηφιακή εποχή περνάει το Μουσείο Μπενάκη μέσα από τα δίκτυα νέας γενιάς της Wind. Η στρατηγική συνεργασία για τη δημιουργία του πρώτου 5G μουσείου στην Ελλάδα υπεγράφη σήμερα μεταξύ της Wind Ελλάς και του Μουσείου Μπενάκη. Χάρη στις δυνατότητες που προσφέρει το 5G δίκτυο της εταιρείας, το Μουσείο ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες του κοινού του για ψηφιακές δράσεις υλοποιώντας εναλλακτικές εικονικές εμπειρίες και προωθώντας την ψηφιακή πρόσβαση στον πολιτισμό.
Το έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού του Μουσείου Μπενάκη ξεκινά από το εμβληματικό κτήριο της Πειραιώς 138. Στη συνέχεια θα επεκταθεί στο Μουσείο Ελληνικού Πολιτισμού και στα υπόλοιπα κτήρια του Μουσείου. Ο μέσος ετήσιος αριθμός επισκεπτών στα παραρτήματα του Μουσείου Μπενάκη που μπορούν να περιηγηθούν και να θαυμάσουν χιλιάδες εκθέματα από όλον τον κόσμο ξεπερνά τις 500.00.
«Στο Μουσείο Μπενάκη αναζητούμε πάντα τρόπους να καινοτομούμε και να εξελισσόμαστε με στόχο να καθιστούμε ευρύτατα προσιτό το πλούσιο και μοναδικό περιεχόμενο που διαθέτει το Μουσείο, τόσο ως προς τις μόνιμες συλλογές, όσο και ως προς τις περιοδικές εκθέσεις που φιλοξενεί. Η συνεργασία με την Wind και η στήριξη που αυτή παρέχει στο Μουσείο Μπενάκη μας εφοδιάζουν με την απαραίτητη τεχνολογική υποδομή που θα μας δώσει τη δυνατότητα να μεταφέρουμε το Μουσείο στο κοινό σε όποιο σημείο και αν βρίσκεται με καινοτόμο τρόπο. Βίντεο 360° και παραγωγές επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality), θα συμβάλλουν ακόμη περισσότερο στην πολιτιστική αποστολή του Μουσείου», ανέφερε χαρακτηριστικά o Χάρης Σιαμπάνης, διευθύνων σύμβουλος του Μουσείου Μπενάκη.
«Με αυτή τη συνεργασία η Wind μετασχηματίζει ψηφιακά το πολιτιστικό τοπίο και τον τρόπο που το κοινό βιώνει την τέχνη και την ιστορία. Μέσα από τις δυνατότητες που προσφέρουν τα δίκτυα νέας γενιάς, το Μουσείο Μπενάκη, το οποίο αποτελεί την ελληνική κιβωτό του παγκόσμιου πολιτισμού, περνάει στη νέα ψηφιακή εποχή με στόχο να υλοποιήσει δράσεις που «ταξιδεύουν εκτός τειχών» και είναι διαθέσιμες παντού από όλους. Η τεχνολογία γίνεται σύμμαχος για το πολιτιστικό προϊόν της χώρας μας ώστε αυτό να προωθηθεί σε όλο τον κόσμο με πιο δημιουργικούς και εντυπωσιακούς τρόπους», δήλωσε ο Γιώργος Τσαπρούνης, διευθυντής επικοινωνίας της Wind Ελλάς.
Η Wind, ως ένας ολοκληρωμένος πάρoχος υπηρεσιών επικοινωνίας και τεχνολογίας, είναι αρωγός στην προσπάθεια ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας και με τις υποδομές, την τεχνογνωσία και τους ανθρώπους της συμβάλει σε ένα έργο που θα δώσει νέες δυνατότητες στο πολιτιστικό τοπίο.
Το Μουσείο Μπενάκη, από την ημέρα των εγκαινίων του, τον Απρίλιο του 1931 μέχρι τις ημέρες μας, έχει μετεξελιχθεί σε έναν από τους μεγαλύτερους και πρωτοποριακότερους μουσειακούς οργανισμούς της Ευρώπης, ο οποίος διαθέτει πλέον μια σειρά από παραρτήματα: το Μουσείο Μπενάκη Ελληνικού Πολιτισμού, το μοναδικό στον κόσμο που εκτείνεται από την προϊστορική εποχή έως τη δεκαετία του 1940· την Πινακοθήκη Γκίκα, μια προσωπογραφία του μοντερνισμού στην Ελλάδα· το Μουσείο Μπενάκη Ισλαμικής Τέχνης· το Εργαστήριο Γιάννη Παππά, ενός σημαντικού γλύπτη του 20ού αιώνα· την Πειραιώς 138, ένα πολυδύναμο πολιτιστικό κέντρο· την Συλλογή Βαλαδώρου, το σπίτι ενός συλλέκτη· το Μουσείο Μπενάκη Παιχνιδιών, με εκθέματα από όλον τον κόσμο· την Οικία Patrick και Joan Leigh Fermor, το παραθαλάσσιο ησυχαστήριο του παγκοσμίου φήμης συγγραφέα· και τη Νηματουργία Μέντης-Αντωνόπουλος, ένα εργαστήριο μεταξουργίας.
Το Μουσείο ιδρύθηκε από τον Αντώνη Μπενάκη, έναν οραματιστή, κοσμοπολίτη και πατριώτη συλλέκτη, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Παρά την ανάπτυξή του, το Μουσείο Μπενάκη παραμένει οικείο, ανοιχτό σε όλα τα κοινά και πιστό στην αποστολή του, τη δημιουργία ενός πολυσυλλεκτικού χώρου όπου πολιτισμοί, εποχές και τόποι συναντούν τον σύγχρονο πολιτισμό.


Latest News

Ο Βασιλεύς των Βασιλέων: Το νέο βιβλικό animation κάνει ρεκόρ στο box office
Η απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία του ανεξάρτητου animation Βασιλεύς Των Βασιλέων δείχνει ότι η showbiz μπορεί να κερδίσει πολλά επενδύοντας σε προϊόντα θρησκευτικού χαρακτήρα -ειδικά σήμερα

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

H «ηλεκτρική καρέκλα» του Γουόρχολ σε δημοπρασία – Ίσως αγγίξει τα 30 εκατ.
Ο πίνακας του Άντι Γουόρχολ προέρχεται από την πολύτιμη συλλογή των εκλιπόντων Βέλγων καλλιτεχνών Roger Matthys και Hilda Colle.

Τιτανικός: Στο σφυρί το βιολί από την ταινία που «βούλιαξε» τα ταμεία
Ακόμη ένα αντικείμενο από την ταινία-φαινόμενο του Τζέιμς Κάμερον, Τιτανικός, αναμένεται να σπάσει τη μπάνκα

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Οι Beatles ζωντανεύουν στην μεγάλη οθόνη
Η επερχόμενη βιογραφική ταινία για τους Beatles αναζωπυρώνει τον ενθουσιασμό και επιβεβαιώνει τη διαχρονική τους γοητεία

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ

Γιατί η Sotheby's κάνει δωρεάν αποτιμήσεις έργων τέχνης που ανήκουν σε αγγλικούς δήμους;
Μια επιστολή από το τμήμα Tax, Heritage and UK Museums του οίκου Sotheby's δημοπρασιών προσφέρθηκε να εκτιμήσει τα 5 κορυφαία έργα τους «χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις»

Oι τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Οι πιέσεις στις τιμές ωθούν τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν εναλλακτικές στρατηγικές για κερδοφορία, αναφέρει η Deloitte σε σχετική έκθεσή της