Με την επιτυχή υλοποίηση των έργων κατασκευής του Συγκροτήματος Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο (Ε.Κ.Θ.Π.) ανοίγει ο δρόμος για να επιτευχθεί ο στρατηγικός στόχος ανάδειξης της χώρας μας σε διεθνές hub στον τομέα των logistics.

Η ολοκλήρωση από την ΕΡΓΟΣΕ της Β’ Φάσης του έργου αποτελεί το πρώτο βήμα για να καταστεί το συγκρότημα του Θριασίου Πεδίου το βασικό -και το πρώτο εν γένει- ολοκληρωμένο εμπορευματικό κέντρο συνδυασμένων μεταφορών της χώρας και σημαντικός διεθνής κόμβος μεταφοράς εμπορευμάτων.

Το έργο, προϋπολογισμού 60,2 εκατ. ευρώ, είναι κομβικής σημασίας, καθώς συγκεντρώνει τις περισσότερες σιδηροδρομικές δραστηριότητες που είναι σήμερα διάσπαρτες στην ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας, ενώ συνδέεται ακόμη με τρία μέσα μεταφοράς, με το λιμάνι του Ικονίου (ΟΛΠ), τον αερολιμένα Αθηνών και το οδικό δίκτυο. Αυτή η συνδεσιμότητα το καθιστά μοναδικό στην Ευρώπη.

Στο ευρύτερο συγκρότημα θα στεγάζονται τελωνεία, εργοστάσια συντήρησης του ΟΣΕ, αλλά και μεγάλες εταιρείες διαχείρισης και logistics.

Τα έργα που υλοποιήθηκαν περιλαμβάνουν τη στρώση επιδομής σιδηροδρομικών γραμμών, μήκους 13,1 χλμ., εντός του συγκροτήματος, κατασκευή κτιριακών εγκαταστάσεων, σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση, ηλεκτροκίνηση επί 33 χλμ. σιδηροδρομικής γραμμής, εντός του συγκροτήματος, υπολειπόμενα έργα αποχέτευσης και αποστράγγισης ομβρίων και έργα Η/Μ εγκαταστάσεων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Επιχειρήσεις |

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%

Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Τέμπη: Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο – Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Κατασκευές |

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη

Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα