Με 77 ημέρες να απομένουν για την εκκίνηση του Ράλι Ακρόπολις στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA, o υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, υποδέχθηκε στο «Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» όλους εκείνους που πίστεψαν και επέλεξαν να υποστηρίξουν το εγχείρημα της επιστροφής του αγώνα στον κορυφαίο θεσμό αγώνων ράλι.

Κατά την ομιλία του ο κ. Αυγενάκης ανέλυσε την πορεία που προηγήθηκε της ένταξης του αγώνα στο ημερολόγιο του WRC για το 2021 και στάθηκε στο αποτέλεσμα του πλάνου του υπουργείου, αναφορικά με την επιστροφή της χώρας σε αθλητικές διοργανώσεις διεθνούς εμβέλειας, οι οποίες θα ήταν αδύνατον να υλοποιηθούν χωρίς τις χορηγίες κορυφαίων εταιρειών από σημαντικούς επαγγελματικούς κλάδους.

Ανάμεσά τους η ΕΚΟ, μέλος του Ομίλου ΕΛΠΕ, που, έχοντας επί μία δεκαετία συνδέσει το όνομά της με αυτό του Ράλι Ακρόπολις, επισφράγισε τους δεσμούς της με τον εμβληματικό αγώνα, ο οποίος για τις χρονιές 2021-2022 θα ονομάζεται «ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις».

Ο κ. Ανδρέας Σιάμισιης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΕΛΠΕ και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΚΟ ΑΒΕΕ, σε δηλώσεις του επισήμανε ότι η ΕΚΟ πάντα πίστευε στην επιστροφή του αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και τόνισε ότι «… δικαιωνόμαστε μαζί με όσους λίγους συνέχιζαν να το πιστεύουν και προσπάθησαν σκληρά προκειμένου να βρισκόμαστε όλοι σήμερα εδώ».

Σε ανάλογης διάρκειας συνεργασίες προχώρησε το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις με εταιρείες που κατέχουν ηγετική θέση στο χώρο όπου δραστηριοποιούνται.

Μεταξύ τους η COSMOTE, που ειδικότερα για τη φετινή εκδοχή του αγώνα θα στηρίξει ένα από τα πιο εντυπωσιακά εγχειρήματά του: ο λόγος για την «COSMOTE 5G Athens Stage».

Ένα ξεχωριστό χιλιόμετρο στο κέντρο της Αθήνας

Όπως προδίδει η ονομασία, πρόκειται για μία διαδρομή που θα διοργανωθεί στο κέντρο της πρωτεύουσας με μήκος περίπου 1χλμ. Η εν λόγω διαδρομή θα ακολουθήσει αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης, η οποία θα πραγματοποιηθεί κάτω από την Ακρόπολη και θα φέρει την «καρδιά» του αγώνα σε ορισμένους από τους κεντρικότερους δρόμους της Αθήνας, με αποκορύφωμα το πέρασμα των αγωνιστικών αυτοκινήτων γύρω από την Πλατεία Συντάγματος! Ένα υπερθέαμα που, όπως τόνισε και ο κ. Αυγενάκης, «θα ταξιδέψει την εικόνα της χώρας μας απ’ άκρη σ’ άκρη σε όλο τον κόσμο».

Το πέρασμα από την Αθήνα, όπως και οι τρεις καθαρά αγωνιστικές μέρες στα βουνά της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδας, αποτελούν εχέγγυο για την προβολή της χώρας σε διεθνές επίπεδο, κάτι που αναγνωρίζεται και από τον ΕΟΤ, που παραδοσιακά στηρίζει έμπρακτα τον αγώνα, όπως δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού Δημήτρης Φραγκάκης.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, αποκαλύφθηκε το νέο λογότυπό του, που σχεδιάστηκε με γνώμονα τη διαχρονικότητα. Συμπαγές και ταυτόχρονα δυναμικό, αντλεί το σχήμα του από έναν συνδυασμό των γραμμάτων «A» και «R» του λατινικού αλφαβήτου, που φυσικά αποτελούν τα αρχικά της ονομασίας του αγώνα.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Ελευθέριος Οικονόμου, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και στελέχη των χορηγών του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, που άλλωστε αποτελούν και τους μεγαλύτερους «συμμάχους» της διοργάνωσης.

Ανάμεσά τους η Toyota Ελλάς, που κατέχει ηγετική θέση σε επίπεδο πωλήσεων και after sales στην ελληνική αγορά επί σειρά ετών, η Κωτσόβολος, που με 70 χρόνια παρουσίας στην αγορά διαθέτει πανελλαδικά δίκτυο με 95 φυσικά καταστήματα προϊόντων τεχνολογίας, ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, η Chipita με τη μάρκα 7DAYS, η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός, καθώς και οι ANEK Lines και Superfast Ferries, όπως και το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών.

Από σήμερα βρίσκεται στον «αέρα» η ιστοσελίδα www.acropolisrally.gr, που στο εξής θα αποτελέσει το πλέον έγκυρο μέσο για όλες τις σχετικές με το EKO Ράλι Ακρόπολις πληροφορίες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης

UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας  με την FIFPRO Europe
Business of Sport |

UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας με την FIFPRO Europe

Οι βασικές αποφάσεις που επηρεάζουν τις συνθήκες απασχόλησης των παικτών ή τον φόρτο εργασίας των παικτών στις διοργανώσεις της UEFA θα λαμβάνονται πλέον μόνο μετά από εκτεταμένο διάλογο μεταξύ των δύο οργανισμών.