
Πίτα από όλα τα κατασκευαστικά έργα που έχουν δημοπρατηθεί ή πρόκειται να βγουν σε διαγωνισμούς σκοπεύει να διεκδικήσει η ΑΒΑΞ.
Η εταιρία, όπως και όλος ο κλάδος των κατασκευών, βγαίνοντας από μία πολυετή περίοδο αδράνεια στοχεύει στην ενίσχυση του κύκλου εργασιών, ενώ ήδη το ανεκτέλεστο υπόλοιπο μαζί με το έργο της γραμμής 4 του Μετρό της Αττικής ανέρχεται στα 2 δις. ευρώ.
Όπως είπε χθες κατά τη διάρκεια της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Κωνστανίνος Μιτζάλης η εισηγμένη «έχει στόχους σε όλα τα έργα. Πρόκειται να δημοπρατηθούν δημόσια έργα ύψους 1,5 δις. ευρώ, ενώ ήδη έχουν βγει στον αέρα έργα ΣΔΙΤ 2 με 2,5 δις. ευρώ στα οποία έχουμε εκδηλώσει το ενδιαφέρον μας». Ο ίδιος δήλωσε την αισιοδοξία του συνολικά για τον κατασκευαστικό κλάδο, ενώ ερωτηθείς αν ξεχωρίζει κάποια από τα έργα που διεκδικεί η ΑΒΑΞ απάντησε «δεν έχουμε την πολυτέλεια των επιλογών. Βγήκαμε από μία μακρά περίοδο αδράνεια. Η κατασκευαστική δραστηριότητα θα είναι έντονη χάρη και στα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης αλλά και του νέου ΕΣΠΑ». Ο ίδιος επανέλαβε και το ενδιαφέρον της συμμετοχής της εταιρίας στο κατασκευαστικό κομμάτι 2,5 έως 5 δις. ευρώ που ανοίγει και η ανάπλαση του Ελληνικού.
Αναφορικά με τη γραμμή 4 του Μετρό, για την οποία η ΑΒΑΞ υπέγραψε προχθές της σύμβαση ανάληψης του έργου ο αναπληρωτής πρόεδρος και εντεταλμένος σύμβουλος Κωνσταντίνος Κουβαράς σημείωσε πως «είμαστε έτοιμοι ακόμη και νωρίτερα να ξεκινήσουμε τις εργασίες». Εκτίμησε ότι στα τέλη του 2021 με αρχές του 2022 θα μπορούν να ξεκινήσουν οι κατασκευές των δύο φρεατίων στις δύο άκρες της γραμμής Άλσος Βεϊκού και στη συμβολή των οδών Μεσογείων και Κατεχάκη ώστε να ξεκινήσουν τις εργασίες τα μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων (ΤΒΜ).
Παραχωρήσεις
Η διοίκηση της ΑΒΑΞ μετέφερε επίσης και αισιόδοξα μηνύματα ως προς την πορεία των εσόδων από τις παραχωρήσεις των αυτοκινητοδρόμων όπου συμμετέχει.
Όπως σημείωσαν ο πρόεδρος της εταιρίας Χρήστος Ιωάννου και ο κ. Κουβαράς τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου, στο διάστημα της άρσης του lockdown, δείχνουν πως η κυκλοφορία των οχημάτων επανήλθε. Η αύξηση που σημειώνεται σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα στις παραχωρήσεις της Αττικής Οδού, της Ολυμπίας, του Μωρέα, του Αιγαίου και του Ρίου – Αντιρρίου από 6% έως 10%.
Παράλληλα, όπως έκανε γνωστό η διοίκηση του κατασκευαστικού ομίλου σε πλήρη εξέλιξη είναι και οι διαδικασίες για την μεταφορά των συμμετοχών του στις παραχωρήσεις σε θυγατρική εταιρία.
Έργα που ολοκληρώνονται
Τέλος ο κ. Κουβαράς αναφέρθηκε στα έργα που παραδίδονται εντός του έτους και της επόμενης χρονιάς. Όπως είπε μέσα στο 2021 παραδίδεται το έργο της Μαρίνας Λεμεσού και του τουριστικού θέρετρου στη Λεμεσό, ο αγωγός μεταφοράς φυσικού αερίου IGB, ο σταθμός ηλεκτροπαραγωγής ισχύος 1.650 MW Μπισμάγια στο Ιράκ θα έχει ολοκληρωθεί στο τέλος της χρονιάς, ενώ τον Ιούνιο του 2022 παραδίδονται και οι τρεις σταθμοί της γραμμής του Μετρό Χαϊδάρι – Πειραιάς.


Latest News

Η ρύθμιση που ξεκλειδώνει κουρέματα και ρυθμίσεις οφειλών σε νοικοκυριά κι επιχειρήσεις
Ο εξωδικαστικός μηχανισμός και η ένταξη περισσότερων υπερχρεωμένων νοικοκυριών κι επιχειρήσεων στις ρυθμίσεις οφειλών, το νέο στοίχημα ΥΠΕΘΟ και servicers

Οι δασμοί Τραμπ και οι άλλες προκλήσεις για τον κλάδο του καφέ
Οι δασμοί Τραμπ αναμένεται να είναι μία ακόμα πρόκληση για τον κλάδο του καφέ, που ήδη δοκιμάζεται από τις συνεχείς ανατιμήσεις και την κλιματική αλλαγή

Οι 2+1 καταλύτες που φέρνουν deals στην Πληροφορική
Τα πολλαπλά έργα ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, η ψηφιοποίηση της αγοράς και η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι οι καταλύτες που γεννούν νέα deals στην Πληροφορική - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες που παραμένουν
![Επιχειρήσεις: Με τι επιτόκιο δανείζονται – Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/daneia-trapezes-768x432-1-600x338.jpg)
Με τι επιτόκιο δανείζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις - Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]
Η υποχώρηση των επιτοκίων δημιουργεί αυξημένες ευκαιρίες για τις τράπεζες

Πώς «εθίστηκε» η αγορά στις προσφορές – Από τα προϊόντα κράχτες στο… ζύγι
Οι προσφορές και το χρονικό της γιγάντωσης των προσφορών στην ελληνική αγορά – Ο ρόλος των φθηνών ανώνυμων προϊόντων

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ το Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Πώς επηρεάζονται οι τραπεζικές συναλλαγές από τις αργίες
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω web banking και mobile apps θα λειτουργούν κανονικά

Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Νέα εποχή φθηνού χρήματος στην Ελλάδα με τη βούλα της ΕΚΤ - Η μείωση στα επιτόκια ρίχνει τα έσοδα στις τράπεζες και τις αποδόσεις στις καταθέσεις

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη